Másnap reggel direkt korábbra állítottam az ébresztőmet. Gyorsan elvégeztem a reggeli rutin és már indultam is a buszhoz, a fülemben a fake love szólt. Sikerült idõben beérnem sõt jóval előbb ott voltam mint a többiek. Rubyval együtt pakoltuk ki a gyöngyöket a mai első feladathoz.
-Emlékszel még a gyöngyszövésre?
-Hogy is felejthetném el? Hiszen elsőre csak ötször rontottam el.
-De a végére nagyon jól lett a karkötőd!
-Mert segítettél!
-Csak az elején, utána már egyedül csináltad meg!
-Ott a pont!
-Sziasztok!-köszönt szinkronban Diána és Dominic.
-Sziasztok!-köszöntem vissza.
-Kell segítség?-lépett mellém Dominic.
-Pont most lettünk készen!-néztem fel rá. Ő elmosolyodott, de nem tágított mellőlem.
Lassan a többi táborozó is megérkezett. Mindenki leült a helyére. Én Diána és Dominic között foglaltam helyet. Mind Rubyra meredtünk, várva hogy elmondja a mai feladatott, vagy épp feladatokat, ha többet tervezett a mai napra.
-Ma gyöngyöt fogunk fûzni! Vicky már csinált ilyet mikor kisebbként jött hozzám táborba.
-Azért el ne kiabáld hogy még mindig tudok!-szólaltam meg.
-A kis szerény!-motyogta Dominic.
Bele bokszoltam a vállába válaszként, Dominic arcán egy mosoly suhant át.
- Nem fogom.
-Helyes.
-Szóval most én megmutatom hogyan kell csinálni és utána tízesével tudtok dolgozni. Így három csoportban végzünk.
Ruby leült és elkezdte előkészíteni a keretet majd elővett egy tűt. Felfûzte a cérnára a gyöngyöket és elkezdte a munkát. Viszonylag gyorsan eszembe jutott hogyan kell. Így leültem vele szembe és én is elkezdtem fűzni. Dominc mikor meglátta hogy dolgozom rögtön leült mellém és figyelte hogy mit csinálok. Gyorsan beértem Rubyt és a végén közösen végeztünk. Dominic pillantását végig magamon tudhattam. Vajon a sminken kenõdött szét hogy így bámult?
-Éreztem hogy hamar eszedbe fog jutni hogyan kell csinálni.
-Ja.
A kis táborozók közül tíz bátor kezdő bent maradt Rubyval mi pedig Dominickal kimentünk a udvarra a többiekkel. Leültünk egy padra és figyeltük a futkározó kis rosszcsontokat, rengeteg fölösleges energia volt bennük.
- És mond mit szeretsz csinálni?-kérdezte Dominic.
-Szeretek rajzolni, olvasni és teniszezem három éve, szóval azt is szeretem.
-Értem.
- És te?
-Én is szeretek rajzolni, de még bűvészkedni szeretek plusz meg vízilabdázom.
- És szereted?
-Igen. Három éve űzõm.
-Mint én a teniszt.
-Igen.
Ruby írt egy smst hogy jöjjön a következő csoport.
-Tíz kicsi bátor menjen be Rubyhoz!
Tíz kisgyermek be is rohant. És helyettük kijött tíz másik. Annyian vannak, mintha egy osztályra vigyáznék, úgy érzem magam mint egy osztályfõnök helyettes, de ha az nem is bébiszitter biztosan vagyok ezen a héten, Dominical.
YOU ARE READING
Decisions
RomanceA döntések, amiket hozunk meghatározzák az életünket ... Vicky élete mindig túl gyorsan változik. Ő maga is alig tudja követni. Miután meghozta élete első nagy és nehéz döntését minden megváltozott, olyan életet élhetett végre amilyenre mindig is vá...