XX.

94 11 2
                                    

Az ujjaim seben gépelték be a választ a Wordbe. Átolvastam mielõtt kinyomtattam volna a választ.

Kedves Dominic!

Meglepett hogy válaszoltál nekem, de örülök hogy tetszik az ötletem! Mit is mesélhetnék magamról? Csak egyszerû lány vagyok aki szeret olvasni, az állatok között lenni (nem az osztálytársaim közüliekre gondolok) a kedvenc színem a lila, nem sportolok és tizenhat éves vagyok. És te? Te mit szeretsz csinálni? Sportolsz valamit? Van kedvenc színed? És mi az? Hány éves vagy? Mesélj mi volt ma veled? Vagy esteleg van valamilyen érdekes, izgalmas történeted?

Zoé

Mikor kiköpte a nyomtató a levelet egy borítékba tettem. A lépcsõ elsõ fokára léptem és lesétáltam a konyhába, a hûtõhöz léptem közben az asztalra helyeztem a borítékot. Kivettem egy palack vizet, lecsavartam a kupakot és beleittam. Lépéseket hallottam.

-Szia!

-Szia Janet!-fordultam egyet a tengelyem körül.

-Mi ez a boríték?-emelte fel az említett tárgyat.-És mond csak kitõl kaptál levelet?

-Hát...van egy levelezõ társam!

-Nahát! Ez nagyon jó dolog. Nekem is volt régen.

-És hogy lett levelezõ társad?

-Hát már nem is emlékszem rá.

-Na, biztos emlékszel rá!

-Tudod, tetszett egy srác, aki a szomszédban lakott. Álnéven írtam neki.

-És válaszolt?

-Igen. Nagyon jól el tudtunk beszélgetni.

-És mi volt mikor találkoztatok?

-Általában mindig próbáltam kibújni a találkozok alól, de végül egyszer bele mentem a dologba. Kiderült valaki elárulta a srácnak hogy én vagyok aki a leveleket küldi.

-Mi történet ez után?

-Hozzá mentem feleségül.

-Ez nagyon romantikus.

-Na és nálatok ki kezdeményezett?

-A srác!

Janet elmosolyodott majd a táskájába süllyesztette a borítékot, az ajtóhoz lépet felvette a cipõjét és kilépett a szabadba, mielõtt becsukta volna az ajtót visszanézett rám.

-Amúgy is a postára indultam, akkor feladom helyetted a leveledet!

-Köszi!

Visszamentem a szobámba, az ölembe vettem a gépet, bekapcsoltam és beléptem sorozatbarátba. Rányomtam a következõ trónokharca részre és elmerültem a sorozat világában. Három rész megnézése után a fürdõbe vonultam és beálltam a tus alá. A meleg víz jól esett. A hajamat is megmostam. Mikor végeztem kifésültem a hajamat, megragadtam a hajszárítót és vártam míg megszárad a hajam. Friss hajjal léptem a szobámba mikor meghallottam a telefonom csöngõ hangját. Odaléptem az asztalomhoz és felvettem a mobilom.

-Haló?

-Szia Vicky!

-Mizu Dominic?

-Holnap már tudsz segíteni kémiából?

-Persze!

-És holnap is pont ugyanúgy megyünk érted!

-Igen is uram!

-Na és hogy vagy?

-Jól köszönöm!

-Suli milyen volt?

Decisions Where stories live. Discover now