Másnap reggel kapkodva készülődtem. Mikor az ébresztő megszólalt azt hittem a zene az álmomban szólt, majd kapcsoltam húsz perccel később hogy fel kéne kelni és ez az ébresztőm volt. Gyorsan felkaptam egy sortot és egy fekete pólót, csináltam a tornacipőmön két masnit, bedobáltam pár dolgot a táskámba mint például pénz vagy víz és társai. Benyomtam egy muffint és csöngettek is. Gyorsan elő halásztam a kulcsomat, felkaptam a vállamra a táskámat és kiléptem az ajtón. Bezártam és leszaladtam a kocsihoz. Beültem hátra. Most Diána és Dominic helyet cserélét.
-Sziasztok!
-Szia!-zengték kórusban.
Rápillantottam a mellettem ülő srácra, õ rám mosolygott.
-Hogy aludtál?-kérdezte.
-Jól köszi!
Kinéztem az ablakon. Elsuhanó fákat, bokrokat, házakat és autókat láttam. Dominic ujjai hirtelen hozzá értek az én ujjaimhoz. Gyorsan visszakaptam a fejem és a srácra majd az egymáson lévő ujjainkra pillantottam. Dominic egy pillanatra elpirult.
-Bocs!-gyorsan elkapta a kezét.
-Semmi baj!-mosolyogtam rá.
A mai napon kosarat fontunk színes nádból. Egész gyorsan megcsináltam a sajátomat. Megint segítettem annak akinek kellet. Elsőnek Dominicnak.
-Nekem ez nem megy! Ments meg!-nyafogott nekem.
Gyorsan félresöpörtem a kezeit és megcsináltam az övét is. Dominic pillantását végig magamon érezhettem, azt hittem valamit rosszul csináltam. Mikor befejeztem az ő remekét is körül néztem kinek kell még segítség. Az összes kis gyerek meg tudta csinálni a feladatot. Oldalba bokszoltam Dominicot.
-Mi az hogy rajtad kívül mindenkinek sikerült a feladat! Hát milyen táborsegítő vagy te?!
-Hogy milyen?-állt fel.-Meg mutatom én!
Fogta a lavórt amiben a nádat tartottuk elém lépett és a vizet egyenesen rám öntötte. Mikor az elsõ víz cseppek a bõrömhöz értek érzetem hogy a jéghideg víz felmelegedett a napon.
-Na ilyen!
-Ezt nem úszod meg szárazon!-megfogtam a másik lavórt és leöntöttem vízzel.
-Igazad volt!-túrt bele a vizes hajába.-Tényleg nem úsztam meg szárazon!
Elnevettem magam. Ruby mérgesen nézett rám szemével majdnem felnyársalt minket.
- Hát milyen példát mutattok így a gyerekeknek? Jót kéne nem rosszat!
- Hát akkor rossz embereket vettél fel.-kacsintottam rá Dominicra. Ő elmosolyodott.
-Pontosan!-mondta Dominic.
-Jaj ti!
Ebéd után kint ültünk Dominickal az udvaron és a kis táborozókra vigyáztunk. Nagyon fáradt voltam. Nem gondoltam végig mit csinálok de Dominic vállára hajtottam a fejemet és lehunytam a szememet. Dominic nem szólt semmit csak átkarolt.
Álmomban egy barlangban voltam. Egy tó partján álltam. A víz ragyogott. A tó másik oldalán köpenyes alakok álltak. Levette a kapucniját a balszélső. Az öcsém fekete haját pillantottam meg és a zafirként csillogó szemeit.
-Gyere haza! Ide tartozol!-a hangja kiáltásként hatott a csöndes barlangban.
- Tudod hogy miért döntöttem így!
A mellete lévő alak is levette a kapucniját. Anyukám pillantottam meg. Barna haját levágta, zöld szemében aggódás csillogott.
-Gondold meg újra a döntésed! Hisz te ide tartozol közénk! Kérlek kincsem gyere haza!
YOU ARE READING
Decisions
RomanceA döntések, amiket hozunk meghatározzák az életünket ... Vicky élete mindig túl gyorsan változik. Ő maga is alig tudja követni. Miután meghozta élete első nagy és nehéz döntését minden megváltozott, olyan életet élhetett végre amilyenre mindig is vá...