A nyár azért jó mert sokáig lehet aludni. Kivéve mikor dolgozol, de ez már részlet kérdés. Szóval igen bevallom. Félkettőkor keltem fel. Kócosan és pizsamában mentem le a nappaliba. A keresztszüleim már rég elmentek dolgozni így most is egyedül voltam. A telommal lehuppantam a kanapéra és megnéztem miről maradtam le a neten míg aludtam. Görgettem az instagramot mikor Dominic írt nekem.
"Szia"
"Szio"
"Hogy vagy?"
"Fáradtan"
"És miért?"
"Most keltem fel úgy tíz perce"
"Így már értem"
"Gondolom te már régóta fent vagy"
"Ezt eltaláltad"
";)"
"Jut eszembe, megtudod adni a teló számod?"
"Miért?"
"Majd úgyis megtudod!"
"Oké. 08607053534 "
"Köszike :)"
"Nincs mit?"
Ez elég fura volt. Két perccel később egy ismeretlen szám hívott, gondoltam az lesz a legjobb ha felveszem.
-Halo?
-Szia Vicky, Anna vagyok!
-Oh, értem. Miért hívott?
-Holnap elutazunk a férjemmel, munkába tudnál állni esetleg?
-Persze, mikorra menjek?
-Délután indulunk a férjemmel.
- Akkor ha háromra megyek az jó?
-Persze! Köszönjük!
Miután leraktuk elmentetem a számot és úgy gondoltam nem ártani felöltözni, meg összepakolni pár dolgot ha már megyek majd holnap dolgozni.
A hegyen felfelé azt hittem meghalok, kétszer álltam meg pihenni, így is beállt a lábam mire felértem. Nos igen, a hegy mászás nem az én sportom ezt most kijelentem! Mikor megláttam a kaput megörültem. Nyitva volt résznyire így bementem, és bezártam. Végig sétáltam a dzsungelen és beléptem a házba.
-De én nem akarok!-hallottam meg Dominic hangját.
-De így lesz és kész, pár perc múlva itt lesz! Légy kedves!
-Én akkor sem akarom hogy bébicsősz legyen itt! Biztos valami öreg nyanyát hívtál! Én is tudok vigyáni Diánára és magamra!
-Sziasztok!-léptem be az nappaliba.-Jöttem dolgozni. És akkor mikor jöttök haza?
Dominic rám majd az anyjára nézett értetlenül, majd engem bámúlt, azt hittem rosszul vettem fel a pólóm vagy nem fésülködtem, zavartan a hajamba túrtam.
-Későn jövünk vissza!
-Hoztam alvós cuccot!-mutattam fel a kezemben lévő táskát.
-Te mit keresel itt?-szólalat meg Dominic végre.
-Én fogok rátok vigyázni!
-Ha én ezt előbb tudom!-könnyebült meg.
-Azért csak óvatosan!-szólalt meg Dominic apukája.
-Nyugi apa!
Én csak álltam ott és mosolyogtam. Majd a szülök elbúcsúztak a gyerekektől és elmentek. Mikor Diána megtudta hogy én fogok vigyáni rájuk visitozott de óriási hangerővel. Dominic végül befogta a száját és lenyugodott.
-Na mit csináljunk?
-Te vagy a főnök az ősök szerint.
-Hát akkor sem tudom mit csináljunk.
-Nézzünk filmet!-szólalt meg Diána.
-Ó, tudom. A régi kedvencemet! A vándorló palotát!
-A mit?-kérdezte egyszerre a két testvér.
-Add a távirányítót!
Mikor megkaptam, gyorsan kikölcsönöztem és leültünk nézni a filmet, mindenre pontosan emlékeztem, volt hogy együtt mondtam a szöveget a szereplőkkel. A sztori annyi röviden hogy van egy lány akit elátkoznak, az átok az hogy öreggé változik, nagy nehezen eljut egy varázslóhoz akibe bele is szeret. A varázsló is beleszeret a lányba. És ugye még van benne jó pár bonyodalom, imádtam kisebb koromban a filmet. A film alatt Dominic ismét átkarolt és én persze hozzábújtam. Diána elöttünk hasalt a földön és nagyon élvezte a filmet, végül is miatta gondoltam hogy nézzük meg, valahogy éreztem hogy tetszeni fog neki. A film végén Dominic elment letusolni, utána Diána majd én is. A fürdőben amilyen gyorsan csak tudtam elkészültem. A fürdő csepméi kékek voltak, így minden bútort színben a kékhez igazítottak. Majd visszamentem a nappaliba mikor kész voltam. Dominic már megágyazott a kanapén.
-Akkor én ott fogok aludni?-mutattam a kanapéra.
-Nem!
-Akkor hol?-értetlenkedtem.
-A szobámba!
-De...én.-makogtam.
-A kanapé nem olyan kényelmes! Szóval én alszom itt te pedig az én szobámba és nem fogadok el nemleges választ!
-Oké...köszönöm.
- Nincs mit.
-Melyik a te szobád?
-Emeleten jobbra második ajtó.
- Okés, mégegyszer köszönöm. Jóét!-indultam az lépcső felé.
-Várj!
Megfordultam. Dominic elöttem állt, egy lépést hátra léptem mert túl közel állt hozzám a srác.
-Szép álmokat!-ölelt át Dominic.
Én is átkaroltam, majd mikor elengedett rámosolyogtam és felmentem a lépcsőn. Diána szobája nyitva állt és rám várt.
-Jó éjszakát!-ültem le az ágyára.
-Mesélsz nekem?
-Persze!
A kezembe adott egy könyvet és fellapoztam, egy hercegnőröl olvastam neki aki nem akar az lenni és ahogy tudja úgy élvezi az életet, persze sokszor elszökik emiatt otthonról, majd szerelmes lesz, és egy fiúval lóg, végül elcsattan az első csók. De a szülei megtudják hogy mindig kilógott és ezért őröket küldenek vele mindenhova ahova megy. Végül van egy bál, ahol találkozik a sráccal akibe beleszeretett és kiderül hogy herceg, és mind boldogan éltek míg megnem haltak. A mese végére Diána persze elaludt. Betakartam alaposan, lezártam a villanyt és Dominic szobájába indultam. Megtaláltam az ajtót és benyitottam. Felkattintottam a lámpa kapcsolót és így fény gyulladt a szobában. A szoba falai zöldek voltak, a bútorok faszínüek. Jobbra egy hatalmas ágy volt, balra egy íróasztal székkel, és még egy számítógép is volt az asztalon billentyűzettel és egérrel persze. Az íróasztal oldalán egy szekrény állt. A szobában rend volt. Amin el is csodálkoztam. Mert én azt hittem a fiúk nem a rendbe rakott szobájukról híresek. Gyorsan bekentem az arcom egy krémmel majd az ágyba bújtam. Fogtam a füllhalgatómat és kicsit, jó nagyon sokáig youtubon videókat néztem. És nagy nehezen sikerült lefeküdnöm aludni. Este olyan jót aludtam, nagyon kényelmes volt az ágy.
Reggel Dominic rázott, azonnal felriadtam.
-Mi az? Ég a ház?-néztem kótyagos fejjel Dominicra.
-Nem, jó ég dehogy! Csak felébredtem és nem akartam egyedül fent lenni.
-Ez most komoly?-háborogtam.-Felkeltesz hajnalba csak azért mert te már felébredtél és nem akarsz egyedül lenni?! Mond mi bajod?
-Bocsi. És ha idefekszem melléd és te visszaaludhatsz?
-Jó.
Dominic bemászott mellém. Én azonnal a fal felé fordultam és visszaaludtam. Dominic átkarolt és meghallottam a szuszogását.-Még hogy nem tudott aludni!-gondoltam magamban, de sikerült visszaaludnom.
ESTÁS LEYENDO
Decisions
RomanceA döntések, amiket hozunk meghatározzák az életünket ... Vicky élete mindig túl gyorsan változik. Ő maga is alig tudja követni. Miután meghozta élete első nagy és nehéz döntését minden megváltozott, olyan életet élhetett végre amilyenre mindig is vá...