Késõbb Diána hangjára ébredtem, nem lehet nyugodtan aludni ebben a házban.
-Már megint kisajátítod Vickyt!
-Nem is!
-De igen!
-Ne legyél ilyen hangos, még a végén felébreszted!
-Már megtörtént!-ültem fel.
Dominic azonnal rám nézett, úgy bámult hogy azt hittem kopasz lettem éjszaka. Diána azonnal hozzám szaladt és megölelt. A haját simogattam és Dominicra mosolyogtam. Én nem ismertem milyen az mikor a testvéreddel vitatkozol, igaz hogy van egy öcsém de õt nem ismerem igazán. Kiülhetett a szomorúság a fejemre mert Dominic azonnal kérdezett is.
-Mi a baj?
-Semmi.
-Reggelizünk?-kérdezte Diána.
-Persze, menjünk!-álltam fel.
Diána megragadta a kezem és lerohantunk a lépcsõn a konyhába. Dominic a sarkamban jött utánánunk. A konyhában Diána leült az asztalhoz és rám nézett.
-És most?-kérdeztem.
-Anya ilyenkor szokott reggelit adni!-adta meg az instrukciót Diána.
Közben Dominic is leült az asztalhoz én pedig a hûtõhöz léptem és kivettem a tejet, a szekrénybõl kivettem két tálat és két kanalat, letettem Dominic és Diána elé és még két müzlit is letettem az asztalhoz.
-Akkor jóétvágyat!
-Anya kakaót is szokott csinálni!
Felsóhajtottam majd kivettem a kakaó port, két bögrét és egy kanalat. Gyorsan összedobtam két kakaót és leültem az asztalhoz. Diána azonnal enni kezdett, Dominic rám nézett én pedig megráztam a fejem, jelezve hogy nem kérek semmit, majd õ is enni kezdett. Mikor végeztek gyorsan elmosogattam és a fürdõbe mentem hogy felöltözzek. Felvettem a farmer sortomat és egy fekete-fehér kockás inget ami ujjatlan volt. A hajam is rendbe hoztam majd visszamentem a nappaliba. Dominic és Diána már ott volt.
-Rám vártok?-léptem hozzájuk.
-Igen. Arra gondoltunk menjünk el állatkertbe.-mosolygott rám Diána.
-Neked is jó Dominic?
-Persze.
Felvettük a cipõinket, gyorsan összepakoltam pár dolgot mint például pénzt, és egyéb fontos dolgot. Majd lementünk a buszhoz és beutaztunk a városba. Az állatkertnél gyorsan vettünk jegyet és bementünk. Diánának rengeteg energiája volt, Dominickal csak rohantunk utána. A zsiráfoknál sokat idõztünk így sikerült kifújnom magamat. De persze öt perc múlva ismét rohanhattunk. Ebéd idõben beültünk egy pizzázóba. Diána már fáradt volt, így miután megebédeltünk nyugodt tempóban sétáltunk. Persze Diána ment elõl. Dominic direkt vagy akár véletlenül de a kezét az enyémhez érintette, végül meg is fogta, most is nagy erõvel vert a szívem. Diána mikor meglátott egy ice'n' go-t akkor beálltunk a sorba hogy vegyünk.
-Jó napot!-köszöntünk kórusban.
-Sziasztok! Milyen ízût kértek?
-Én vattacukrosat!-mondta Diána.
-Én citromosta.
-Én pedig csokisat!-vettem elõ a pénztárcámat.
-Ezt most én fizettem!-fogta meg a kezem Dominic.
Valahogy éreztem hogy nem mondhatok nemet így gyorsan eltettem a pénztárcámat. Átvettem a fagyimat és miután Dominic fizetett, leültünk egy padra a fagyival. Miután befejeztük a fagyit és az állatkertet is végig néztük haza mentünk. A buszon míg haza felé utaztunk kaptam egy SMS-t Ashleytõl.
YOU ARE READING
Decisions
RomanceA döntések, amiket hozunk meghatározzák az életünket ... Vicky élete mindig túl gyorsan változik. Ő maga is alig tudja követni. Miután meghozta élete első nagy és nehéz döntését minden megváltozott, olyan életet élhetett végre amilyenre mindig is vá...