IV.

153 19 7
                                    

Nagyon izgultam. Holnap lesz a mozi Dominical. Egész nap a kanapén gubbasztottam és a tv-t bámultam. De így sem tudtam lekötni magam, enni se nagyon tudtam. Csak a másnapi randin kattogtam. Este tizenegykor úgy döntöttem nem ártana aludni. Évekig álltam a zuhany alatt, és csak gondolkoztam. Nem tudom miért izgultam ennyire. Hiszen már voltam ezelőtt jó pár randin, pasim is volt. Végül kiléptem a zuhany alól és az a szobámba mentem. Nem sokat aludtam éjszaka.

Reggel korán felébredtem. De a szervezetem követelt még alvást így vissza aludtam. Mikor ismét felébredtem azonnal az órára néztem. Három óra volt! Kipattantam az ágyból és azonnal készülődni kezdtem. Kitártam a szekrényem, elsőre egy normális ruhát sem találtam. Feltúrtam a szekrényt és végül egy lila kockás ujjatlan inget és egy fekete sortot választottam. Az inget beletűrtem a gatyámba. És felvettem hozzá a szürke tornacipőmet. A hajamból csináltam egy kontyot. Majd neki láttam sminkelni. Tíz perc alatt kelet elkészítenem egy tökéletes sminket. Egy halvány lila árnyalhatott választottam. Mikor a szemem meg volt nem találtam a szempillaspirált. Elkezdtem keresni. Végül megtaláltam és az utolsó pillanatban vittem fel a szempilláimra. Azonnal csöngettek. Magamhoz vettem egy kicsi fekete oldaltáskát. Beledobtam a pénztárcámat, egy kis tükröt, kis fésűt meg a telom. Felkaptam a kulcsom és már robogtam is kifelé. Dominic a kapuban állt és mosolygott.

-Szia!

-Szia!

-Mehetünk?

-Aha. Hova megyünk?

-Majd meglátod.

-Oké.

Dominic elindult ki az utcából, a nyomába eredtem, senki sem mondta hogy futnom kell a randin. Elindultunk fel a hegyen, Dominical. Az út közben Dominic  keze sokszor az enyémhez ért, végül a srác megfogta a kezemet. Nem néztem rá. Az utat pásztáztam de a kezemet nem kaptam ki a kezéből, de a szívem úgy kattogott hogy attól féltem szétfeszíti a mellkasomat, hiszen régen fogta egy srác a kezemet. Nagyjából a hegy tetején voltunk mikor lefordultunk a szél keréken. Az utca tetejéig elsétáltunk majd egy vaskapunál megálltunk. Dominic elővette a kulcsot és beléptünk a kertben.

-Rég volt már itt a kertész!

-Igen, azt látom.

A kert egy dzsungel volt. De komolyan mindenhol nőt valamilyen fa, bokor vagy virág. Dominic tökéletes tájékozódással vezetett végig a dzsungelen, én pedig hitetlenkedve követtem, de nem tettem szóvá ami bennem volt.

-Nem úgy volt hogy mozizzunk?-értetlenkedtem.

-De!

Dominic kinyitotta az ajtót és beengedett maga előtt. Beléptem a házukba. Úgy láttam senki sincs itt rajtunk kívül. Az előszobából a nappali nyílt jobbra. A nappaliban volt két kanapé, egy tv és könyvespolcok, ott volt egy asztal ami körül hat szék volt, és rögtön jött utána a konyha, aranyos kicsi konyha volt.

-Erre gyere!-mutatott egy ajtóra Dominic, nekem balra.

Az ajtó irányába fordultam, Dominic ismét előre engedett. Beléptem az ajtón, azonnal egy lépcsősor tetején álltam. Lesétáltam a lépcsőn, hallottam ahogy Dominic becsukja az ajtót. Amint leértem egy mozivásznat láttam meg elsőnek. Aztán észrevettem egy kanapét és előtte egy asztalt, amin egy nagy tál popcorn volt és két üveg cola.

-Öm...-ennyit sikerült kinyögnöm.

-Apukám a moziban dolgozik és kapott egy kisebb méretű vásznat ajándékba. És persze mi előbb látjuk a filmeket amiket leadnak.

-Irigyellek!

Dominic elmosolyodott, leültem a kanapéra és ő is leült, kicsit zavarban voltam, régen voltam randin.

Decisions Where stories live. Discover now