XI.

145 16 1
                                    

Ma utazunk egy szigetre hét napra. A sziget neve,: Idón. Lehet fura név de még nem voltam itt és kíváncsi is vagyok rá. A bõröndömbõl még pár dolog hiányzott, pint például a fogkefe, fogkrém, fésû, stb. Kiszenvedtem magam az ágyból és készülõdni kezdtem. Amilyen gyorsan csak tudtam mindennel elkészültem majd a bõröndömmel együtt lementem a nappaliba. A kereszt szüleim már ott voltak, mellettük egy-egy bõrönd. Mikor megláttak felkapták a csomagjaikat és a kocsihoz mentünk. Beültem hátra, már a fülemben is volt a fülhallgató és elindítottam a youngbloodot. A reptérre gyorsan odaértünk, hiszen ki az aki hajnalok hajnalán fent van és kocsiban ül. (jó mi mások vagyunk, siettünk a reptérre.) Mikor leparkolt Janet, kiszedtük a cuccainkat a csomagtartóból és elindultunk a reptérre. Beléptünk az emberek sokaságába, igen ilyenkor is vannak egy jó páran. Gyorsan beálltunk a csomagfeladó sorba, csak félórát álltunk a sorban. Ezek után jött az mikor minden cuccod berakod egy pár dobozba egyesével és átsétálsz azon a kapun. Senki nem csipogott be szerencsére. Ezek után volt egy háromnegyedóránk a reptéri hatalmas "bevásárlós helyen". Mi úgy döntöttünk csak vizet veszünk és megvárjuk a többieket, mivel Janet egyik barátnõjével és családjával lett az út megtervezve. Be is futottak kis idõ után. A család négy fõbõl áll, anyuka, apuka, és két fiú. Az egyik tizenhárom éves, barna hajú és zöld szemû, félfejjel volt csak kisebb nálam, bár igaz én sem vagyok egy magas ember, kék pólót és szürke nadrágot viselt egy nike cipõvel párosítva és Franknak hívták, a bátyja Jack kinézetben teljesen más volt. Szõke hajú, kék szemû fiú volt aki tizenhat volt mint én, és persze magasabb is sokkal, szürke nadrágot, fehér pólót és converset vett fel. Mikor meglátott rám kacsintott majd mellém kormányozta a bõröndjét.

-Hello Jack!

-Hölgyem!-mindig valami idióta köszönéssel áldott meg.

-Szia Vicky!

-Szevasz!-feltartottam a kezem és Frank belecsapot.

-Sziasztok!-futottak be az õseik is.

-Sziasztok!-köszöntünk vissza.

A szülök a szülökkel beszélgettek az indulásról, és egyéb dolgokat. Engem a srácok fárasztottak igen nagy örömmel.

-Milyen volt a munka?

-Hát Jack...unalmas.-hát most mondjam hogy sráccal nagyon jól összebarátkoztam? Köszönöm nem, míg nem tud róla addig jó.

-Biztos?-mért végig, mintha látná hogy épp hazudok.

-Igen.

-Hát jól van!

-Vicky!

-Igen Frank?

-Nézd milyen csokit kaptam!-nyomott a képembe egy méteres milka csokit.

-Nagyon király!

-Ugye?!

És tovább tömte magába a csokit. Janet intett hogy menjünk és elindultunk a géphez. Még egy utolsó ellenõrzõ kapun átléptünk, ide csak a jegy kelet. Majd a géphez indultunk. Felszálltunk a gépre és leültünk a helyeinkre, Jack mellém ült. Mellé pedig Frank. A szülök páronként ültek le a közelünkben. Én az ablaknál ültem és boldogan néztem ahogy a gép felszáll, és mikor már a levegõben voltunk a felhõket is nagy csodálattal figyeltem, a repülés mindig elbûvölt. Végül a szervezetem rájött hogy neki a hajnali alvás hiányzik. És még ráadásul egy lassú szám is bömbölt a fülemben, így nem gondolkoztam csak eldõltem Jack irányába.

Az álmom hatalmas marhaság volt. Univerzumok akartak betörni a miénkbe és nekem kellet megakadályozni. Jack hangjára ébredtem.

-Kelj fel hercegnõ.-suttogta.

-Bocsánat.-hebegtem és gyorsan felültem.

-Semmi baj. De megérkeztünk, nézd!-mutatott az ablakra.

Kinéztem, a repülõ gyorsan ereszkedni kezdett, a fülem a nyomás változás miatt be is dugult, gyorsan bekaptam egy rágót. A gép landolt a földön és mi megtapsoltuk a pilótát és leszálltunk a géprõl. A csomag kiadó résznél vártuk hogy kikapjuk a bõröndöket, mikor mindenki megszerezte a maga cuccát elindultunk az autókölcsönzõhöz. Megszereztük a kisbuszt amit közösen béreltünk és elindultunk az apartmanhoz ahol a szállásunk volt. A hely a sziget másik felén volt. Végül megtaláltuk és le is foglaltuk. A szállástól két percre se volt a tenger, megnyugtató volt nekem hogy a víz ilyen közel van, ha bár a családom tradícióját nem követem, a víz bennem élt továbbra is. A szállás nagyon szép volt, hatalmas szobák, fürdõ nappali és konyha volt. És még egy óriási terasz is volt ami Jackék részével együtt volt. Mikor lepakoltunk összekészültünk és elmentünk ebédet keresni. Sikerült egy éttermet találnunk ami közel volt a szálláshoz. Én egy halat és salátát kértem, limonádéval. Nagyon finom volt minden. Jack velem szemben ült és folyton beszélt hozzám, de nem tudtam rá koncentrálni csak-igent vagy nemet.-mondtam mikor nagyjából tudtam mirõl van szó. Folyton azon járt az eszem hogy mihez kezdjek. Mikor leszálltunk még kaptam egy SMS-t Annától hogy ma kéne dolgoznom náluk...még nem válaszoltam, de nem akartam nemet mondani de mást meg nem is tehettem. Este fáradtan dõltem az ágyba. Jack még este bejött hozzám elköszönni majd el is ment. Gyorsan elaludtam.

Reggel már kint volt a kaja az asztalon és egy cetli. Kávé és péksüti. A cetlin annyi állt: a tengerhez mentünk, vegyél fürdõruhát és gyere le. ui.: van röpi háló és játszunk is. Hát szép lassan elkészültem. Rendbe tettem a hajamat, fürdõruhát húztam és lementem a tengerhez. A többiek már javában röpiztek. Gyorsan beálltam Jack mellé hátra és már kaptam is egy labdát mait alkarral vissza is ütöttem.

-Szia Lady!

-Szia.

Nem tudtunk sokat beszélgetni mert a labdák csak jöttek és jöttek. Frank és Janet állt elöl a hálónál és jól visszaadták a labdákat. Jó egy órás röpi után a tengerbe vetettük magunkat. Legszívesebben a víz alá merültem volna, vagy hullámot idéztem volna és lovagolok rajta, de nem tehettem mert nem akartam lebukni-majd este.-gondoltam. Jack azonnal vízzel fröcskölt amint elég közel volt hozzám, azonnal vissza is támadtam. Még Jack azt is ellõtte hogy felemelt, pedig tudja hogy nem szeretem, gondolom ezért csinálja, csak is a kedvesség és a jó akarat. Mikor kifürödtük magunkat mindenki lezuhanyzott és ismét meglátogattuk a tegnapi éttermet, most csak egy salátát ettem. Este Dominic írt.

"Szia, miért nem jöttél ma?"

"Szia! Elutaztam, sajnálom hogy nem szóltam. :("

"És hol vagy?"

"Idón"

"Az biztos szép hely."

"Egy sziget és gyönyörû."

"Családdal?"

"Igen, meg egy másikkal"

"Van veled egy idõs?"

"Igen egy srác"

"Értem, nem zavarlak, érezd jól magad! Szia ;)"

"Köszi és szia"

A telefont az ágyra dobtam majd lementem a vízhez. Pár helyrõl a zene és a fények leszûrõdtek, de nem volt vészes annak a szempontjából hogy meglássanak. Azonnal a vízbe gázoltam és boldogan hagytam hogy az elemem körül vegyen. Nagyon jó érzés volt, feltöltött rengeteg energiával.

Decisions Where stories live. Discover now