[Media: Bethany, pierdută în amintiri și în umbre (sursă: pinterest.com)]
Bethany era așezată turcește în vârful patului, cu un prosop ce îi acoperea părul ud. Îmbrăcată în pijamalele dintr-un satin răcoros cu model de dantelă la baza gâtului și la tivul pantalonilor scurți, studia preocupată câteva fotografii. În partea stângă avea o agendă pe care o mai consulta când și când. Luă cu mâna dreaptă cea mai recentă poză în care un bărbat într-o cămașă albă își bea liniștit cafeaua, citind cu vădit interes Sun-Times. Întoarse hârtia dură și notă cu un marker negru, „Revival Cafe Bar - marți, 15 septembrie 2015, 10:32". Apucă o altă fotografie, de această dată muza ei era cu o altă persoană. Amândoi purtau geci subțiri și blugi asemănători. Discutau aprins, cel mai probabil despre deschiderea unui nou cabinet de avocatură. Scrise concentrată și pe spatele acesteia „Archer Avenue - Steve Shapiro - marți, 15 septembrie 2015, 14:06".
Trecându-și limba peste buza inferioară, se ridică concentrată. Merse până în dreptul ușilor ce ferecau un micuț dressing și înaintă oprindu-se în fața unei table. Avea totul acolo, munca ei de cinci săptămân: informații scrise, poze capturate. Știa foarte multe lucruri despre el, știa de exemplu, că divorțase, iar la partaj fosta lui soție, Tiffany, îi luase totul inclusiv copiii, banii și afacerea cu firma de avocatură, pe care ulterior o vânduse. Îl adusese la sapă de lemn, însă nu putea spune că nu merita. Timp de doi ani de zile își ascunsese amanta, o actriță poreclită Marliyn Monroe, acoperind-o cu bijuterii și atenții. Ce i se părea de-a dreptul șocant era că în mai puțin de trei luni, se aranjase. Își recăpătase firma și o făcuse să înflorească. Se extinse rapid și avea în subordine mai bine de 17 de avocați. În intervalul 23 martie - 30 mai, ajunsese de la un venit egal cu zero dolari, la cumpărarea afacerii pierdute pe o sumă impresionantă.
Patrick Sadowy fusese ucis în seara datei de 14 mai, mai exact în jurul orei 21:30. Amintirile crimei îi alunecau fulgerător prin minte, ceea ce o determină să deschidă larg fereastra și să ia o gură mare de aer proaspăt. Se afla la etajul trei al imobilului, iar strada din fața sa era liniștită. Câteva felinare o mai luminau, timp în care mașinile stăteau parcate pe trotuar. Bethany își duse mâinile la piept pentru a se proteja de răcoarea acelei nopți de septembrie. De ce îl omorâse pe Patrick? Din privirea sa era clar că nu fusese vorba despre o simplă crimă. Citise o ură totală față de persoana nefericitului. Iar apoi, pe 30 mai se îmbogățise. Fusese oare plătit pentru asta sau îndeplinise o condiție a unui contract?
În seara aceea, ea și Sadowy își dădură întâlnire. Se cunoșteau de la facultate și întâmplarea făcuse ca amândoi să fie la timpul respectiv în Trenton. El tocmai ce se angrenase într-unul din noile proiecte ale televiziunii din Jersey, NJTV. Iar locația propusă de bărbat nu reprezenta nimic altceva decât propria descoperire într-una din escapadele nocturne în compania amicilor săi. Simțea o oarecare atracție față de magazinul acela, în ciuda faptului că singurele persoane care îl frecventau erau cele afiliate grupului de prieteni al lui Patrick. Mirosea a mister și în el găseai orice: de la labe de scafandru, la jeleuri rusești expirate în formă de râme. Asta o fascina și pe Beth.
CITEȘTI
Jocul oglinzilor
Mystery / Thriller🔎 Locul #1 în Categoria Polițiste a concursului „Stories of Fairyland" Locul #1 în Categoria Thriller a concursului „Talented Angels" Locul al #2-lea în Categoria Thriller a concursului „Scriitorii de Mâine 2019" 🔍 O fotografie trebuie să...