Saat an itibariyle 02:15 evde herkes uyudu ve dışarıdan köpek ulumaları geliyor ve ben sırf iki gün sonra atacağım dediğim için yazdım bu saate kadar.:))
Medya'yı yarın koyacağım. Ebrar , İklim , Aykar üçlüsü olacak. bölüm şarkısı şebnem ferah - sigara
Bölüm ithafı geçen bölüm bolca yorum yapıp beni sevindiren-foreveryoung- (ithaf isteyenler yoruma yazsin. liste olusturup oyle veriyorum)
keyifli okumalar;))facebook -Kuzeyin kızı sayfasına beklerim ♥
O ders nasıl bitti. Sınıftan kendimi nasıl attım gerçekten bilmiyorum. O ikisi ders boyunca beni diken üstünde bıraktılar. Berkay sürekli bana gülümseyip , Casper'a sinirli bakışlarını yolladı. Casper ise sürekli hırlama benzeri sesler çıkarıyordu. Asıl ürkme sebebimde buydu zaten. Her an kavga çıkabilirdi.
Zil çaldığında hızla sınıftan çıkıp soluğu İklim'in sınıfında aldım. İklim elindeki dergiyi karıştırıp yanındaki Aykar'a gösteriyordu. Aykar ise dergide gördüğü şeylere kısa kısa yorumlar yapıp tekrar telefonuna dönüyordu. Sınıfın kapısında beklemekten vazgeçip yanlarına yöneldim.
"Ayy şu çocuktaki baklavalara bak," diyerek elindeki dergideki üstsüz çocuğa yiyecek gibi bakıyordu İklim. "Allahım! Ben bunu yerim."
"Of İklim , o çocuktaki baklavalar estetikdir," dedi Aykar. "Geçen haberde gördüm , göbeği estetikle baklavaya çeviriyorlarmış."
Beni hâlâ farketmemişlerdi. İklim tekrar konuşmak için salyalar akan ağzını açtı. "Yok be! Şu adamın tipine bak. Her yeri orijinal , maşallah."
Aykar kafasını telefondan kaldırıp İklim'e dik dik baktı. "Sen kaslı , baklavalı adamlar istersin ; cenazene benim gibiler gelir."
İklim ve Aykar dergideki modelleri çekiştire dursun sıralarının yanına gidip hafifçe masaya vurdum. İkiside başlarını kaldırıp beni gördüğünde gülümsediler. İklim kalçasıyla Aykar'ı sırada kaydırıp duvara yapıştırdı ve bana yer açmış oldu. Aykar duvarla İklim arasında sıkışmıştı. Bana açtıklara yere oturduğum an İklim dergideki yunan tanrısı ve biskolata erkeği karışımı adamları bana göstermeye başladı.
"Asrın sence hangisi daha yakışıklı?" diyerek eliyle yan yana iki sayfadaki adamları gösterdi. Aykar bir of çekip kafasını yavaş yavaş duvara vurmaya başladığında İklim hevesle dergiyi gösteriyordu. Dergi üst köşede yazan isminden anladığım kadarıyla spor dergisiydi. Sayfalarda da dereceye giren iki yüzücü vardı. "Esmer mi? Sarışın mı?"
Dudaklarımı sarkıtıp "Yani..sağdaki , esmer olan," diyerek yanıtladım. Bu zamana kadar hiçbir erkeğe dış görünüşüyle bakmadım. Benim için en önemlisi zekaydı. Kadınlar akıllı erkekleri sever sözünün beden bulmuş hali gibiydim. Çünkü bir erkeğin kasları , baklavaları olup aptal olduktan sonra kadının gözünde ne önemi kalırdı ki. Kadınlar kendileriyle yarışabilecek , kendi seviyelerinde erkek isterler.
"Bence de," diyerek sonraki sayfaları çevirmeye başladı. O açtığı sayfadaki erkeklerin kas haritalarını çizerken Aykar sıkıştığı yerden hafifçe kımıldayıp çantasını kurcalama çalışınca yerimden kalkıp onun önündeki sıraya geçtim ve ona dönük bir şekilde oturdum. Bu sayede Aykar kaslara hipnoz olmuşcasına bakan İklim'i itip rahat bir pozisyona gelebilmişti. Çantasından ve sıranın altından dört tane ciltli kalın kitaplar çıkardı.
"Bu seri benim favorim," dedi kitapları sıraya sererken. Kitapların üzerinde melek figürlleri vardı ve şimdiden ilgimi çekmişti. "Bunları sana getirdim. Kesinlikle okumalısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asrın Kızı
Roman pour AdolescentsBir kız düşünün. Kaybetmenin tadını almış. Bir kız düşünün. Yalanların içinde boğulmamak için çırpınmış. Bir kız düşünün. Boğulmamak için kendine uzanan ilk ele sarılmış. Bir kız düşünün. Sarıldığı elin aslında hiç var olmadığını öğrenmiş. Bir kız...