BİZ EVLİYİZ Bölüm 3( evleneceğim sırf senin için)

345 23 6
                                    


BİZ EVLİYİZ

Bölüm 3

......

şaşırmıştı baya yanımdaki kişi "sen iyi misin bir şey mi oldu ?" diye sordum "hayır , gitmem gerek benim "dedi bir anda gitmişti ne oldu arkasından baka kalmıştım . daha sonra geç oluyor diye bende eve gittim . dedemin yanına oturdum.

"dede sana bir şey diyeceğim"

"söyle kızım"

"evleneceğim ama sırf senin için"

"canım torunum benim ben bilmez miyim seni kıyamazsın sen"

annemde kapının  yanında durmuş gülümsüyordu . geldi yanımıza üçümüz de sarılmıştı

telefonum çaldı arayan kız kardeşim di direk açtım kız kardeşim başka şehirde okuyordu.

"ela "

"abla ne yapıyorsun annem, dedem nasıl "

"iyiler sen nasılsın onu de"

annem ve dedem dikkatle bakıyordu bana

"bende iyiyim abla çok önemli bir sınavım bar 1 hafta sonra

"anladım sınavlarına iyi çalış o zaman"

"tamam abla sen evlenecek misin? "

"evet ela dedem için evleneceğim de sen nereden duydun bunu ?"

"annem söylemişti sabah aradığımda"

anneme bakarak cevap vermiştim ela ya

"anladım sen sakın gelme düğüne sınavların var çalış"

"tamam ama video isterim ilk defa evleniyorsun sonuçta"

"tamam gönderirim "

tebessüm ettim uzun zamandır konuşamıyorduk

"abla ben ders çalışacağım görüşürüz"

"görüşürüz canım

çok saçmaydı istenmeyen bir evlilikte nasıl mutlu olacaktım ki sevmediğim sevilmediğim de nasıl mutlu olacaktım. böyle bir şey benim başıma niye geldi. daha onu bile tamamen unutamazken nasıl evlenecektim .

oda suçluydu bıraktı beni gitti ama aptal olan bendim asla bırakmayacağım deyip bırakan birine güvenmiştim.  ona sığınmıştım.  tüm güvenimi sarsmıştı ilk defa birini sevdim ilk defa güvendim derken ilk defada asla aşık olmayacağım diye yemin ettirmişti bana giderken bıraktığı mektubu biran ayırmadım yanımdan belki karşılaşırız'da  fırlatırım suratına diye her gün o mektupla uyudum o mektupla uyandım her gün onunla karşılaşmak isteyip fırlatmak istedim mektubu suratına beni bırakıp giderken yazdığı sözleri fırlatmak istedim .

***

bu gün onla ve ailesiyle tanışacaktım şuan onların evinin önündeyim baya büyük bir evdi ne gerek vardı ki bu kadar büyük olmasına içeri geçtim karşımda hepsi sıralanmıştı o gün ki çocukta burdaydı

"sen"

deyip elimle göstermiştim .

"evet yenge ben"

biz evliyizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin