BİZ EVLİYİZ
26.bolum
******
kokusunu içime çektim birde sevdiğimle birlikte buraya gelince daha farklı oluyordu hem sevdiğim adam aynı zamanda eşim olan adamla birlikte bana huzurdan daha farklı bir his veren yerde el ele yan yana durmak çok güzeldi karşıyı izliyorduk manzarası 'da müthişti birlikte oturduk ağacın dibine ben samir in omzuna yaslandım oda saçlarımla oynuyordu karşıyı izliyorduk ikimizde ara sıra göz göze geldiğimizde oluyordu . tam samir'i öpeceğim bir teyze seslendi
"evladım böyle öpmeler falan biri görecek "
" görsünler teyzeciğim aşkımızı saklamıyoruz ki kocamı öpmek suç değil ya "
"doğru suç değil sizin gibiyken bizde öyleydik şimdi torun sahibiyiz yaşlanıyoruz git gide "
teyze arkasını dönüp gitti seslenmiştik ama duymadı sanırım gitmişti bende yarım kalan işimi tamm ladım samir'i öpmüştüm . " Seni yerim " samir güldü ilk defa benden böyle bir şey duymuştu çünkü yanağımdan makas aldı " bende senin yanaklarını yerim " sarıldım daha çok onunlayken içimdeki huzur bir farklıydı iyi ki vardı iyi ki yanımdaydı
biraz oturduktan sonra kalktık daha gezeceğimiz yerler vardı samir ile tiyatroya gittik yıl başı için düzenlenmişti çok güzeldi baya beğenmiştik tiyatro salonundan çıktık samir'e noel baba kıyafeti giydirdim zorla ilk başlarda naz yaptı giymem falan ama sonra benim ısrarlarıma dayanamamıştı bir sürü birlikte fotoğraf çektirdik oda beni cadıya dönüştürmüştü cadı kostümüyle de fotoğraf çektridik mağazada denemediğimiz kostüm çekmediğimiz fotoğraf kalmamıştı en sonunda alışveriş merkezi içinde kafe bölümüne gittik kahvelerimizi içip fotoğraflara baktık gülme krizleri tutmuştu kafe bölümünün yanında bir dans yarışması düzenleniyordu çift seçeceklerdi samir ve ben izliyorduk bizi gösterdiler 3 çift daha vardı hepimiz dans yarışması yapacaktık en güzel dans eden çift ödülünü kim kazanacaktı yarışma böyleydi izleyenler ıslık çalıyorlardı .
devaju şarkısıyla dans etmeye başladık bir elimi samir'in ensesine bir elimi de omzuna koydum oda belime koydu dan ediyorduk bir süre samir'in gözlerine baktım gözlerimi kapatmıştım sonrasında o anı iliklerime kadar hissedebilmek için şarkı bitmiş biz hala dan ediyorduk farkında bile değildik çoğu kişi bizi videoya çekmiş sosyal medyada paylaşmış biz bunları görevli gelip uyardığın da farkettik uyarmasa saatlerce dan edebilirdik o derece birbirimize ve dansa odaklanmışız . diğer çiftlerde gelmişti yarışmayı biz kazanmıştık çok güzel bir şeydi ödülü elime aldım masamıza geçip oturduk .
" iyi dans ediyorsun karıcığım "
" sende öyle kocacım "
" sen, seviyorum aşkım "
"bende seni seviyorum hiç ayrılmayalım olur mu aşkım "
" ben seni bırakmam ki aşkım sen yeter ki hep benimle ol yanımda ol bana yakınlığını hissettir yeter o bana "
çok güzel bir gün geçirmiştik saatlerimizi sadece eğlenerek gülerek geçirmek güzeldi . biraz daha oturduktan sonra kalkmıştık samir bana kolye almıştı altından melek simgesi olan bir kolyeydi çok hoşuma gitmişti boynuma taktı aslında benim aklımda çok güzel bir fikir vardı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
biz evliyiz
RomanceHikaye tamamen bana aittir. "iyiki seni tanımışım" "iyiki bende seni tanımışım" iki ayrı ailenin büyükleri yıllar önce bir söz üzerine verilmiş bir yemin üzerine torunları nı evlendirmeye karar verirler. öykü genç şarkıcı samir ile evlenmiş ve ha...