BİZ EVLİYİZ
18. Bölüm
pamir de baya hava attı abisine içeri girdiğimizde annemler bahçeye geçiş yapmışlar bizde onların yanına gittik samir ise o poşetleri tek başına taşımak zorunda kalmıştı
"yenge abim nasıl da bozuldu gördün mü sen öyle deyince ? "
"evet pamir ya yüzündeki ifade ölü balık gibiydi "
kahkaha atmıştık annemlerde neyden bahsettiğimizi sordular bende anlattım annemler pamir ve samir'in haline baya güldüler pamir de gülmüştü bende aynı şekilde o sırada samir gelmişti .
"hayırdır ne bu mutluluğun kahkahanın sebebi ? "
pamir de abisinin omzuna dokunup "biraz önce bana yaptığın şeyi bende sana yapıyorum abi sana gülüyorlar ne yazık ki "
" ha öylemi iyi gülsünler öykü hadi gel mutfağa gidelim biz daha işimiz var yemek yapacağız"
" doğru hadi hızlı olalım"
samir ile mutfağa geldik pamir de arkamızdan bağırarak yanımıza geldi "beni beklemiyorsunuz yazık bana" demişti samir kaş göz işareti yapıyordu
"ooo hayırdır abi kaş göz ayrı oynuyor ?"
" evet samir ne oluyor"
"yok ya birşey malzemeleri getirdim diye yaptım gelmiş buraya kadar yardım etsin biraz"
" Aynen pamir senden yardım et bize"
" iyi madem yardım ederim"
pamir yardım edim diyordu ama doğru düzgün yapamıyordu bile "yaa pamir en iyisi sen bırak samir ile yaparız biz sen yapamıyorsun" pamir gülüp "bana uyar ben kaçtım" deyip direk gitmişti dünden hazırmış zaten gitmeye samir yemeği yaparken bende özel tarifi yapıyordum samir bu yemek işinde becerikli nede olsa ustanın yanında çalışmış bir sıralar o sırada aklıma takılmıştı .
--+++
"samir sen ne zaman ustanın yanında çalıştın ? "
" baya oldu 17 yaşımdan 19 yaşıma kadar çalıştım"
" samir sana birşey soracağım ama dürüst olmanı istiyorum bende o zamanlar orda hafta sonları kurs alıyordum biz karşılaştık mı hiç ? "
samir tedirginleşti fazla dikkat çekiyordu lafı ağzında geveliyordu .
"öykü evet karşılaştık senle hani şu kapının girişinde çarpışmıştık o erkek bendim sonra senin yaptığın özel tarifini de ben yemiştim o zamanlar ustaya getirdiğini"
"ne "
"tamam ya özür o geçmişte kaldı zaten sinirlenme "
"demek sendin o manyak çocuk tarifimi de sen yedin ha"
sinirlenmiş gibi yapmıştım ama aslında sadece blöf yapıyordum sadece şaşkındım biliyordu da daha önce neden söylememişti daha inandırıcı olsun diye kaşımı kaldırdım
"neden daha önce söylemedin ? "
"doğru zamanı bekledim sadece ama sen fazla zekisin nasıl anladın ? "
" tahminler neyse sana kızmadım zaten geçmişte kaldı "
"evet "
ben bitirmiştim samir de yapmıştı yemeklerin pişmesi gerekiyordu . mutfaktaki masanın üzerine oturdum . samir tam karşımda durmuş yakınlaşmıştı yüzüme " sandalye dururken neden masa öykü hanım" ellerini masanın kenarlarına koydu "canım öyle istiyor samir bey" bu sefer o değil ben ukala bir şekilde söylemiştim "ne o rahatsız mı oldunuz samir bey? " hafif sırıtıp, "hayır rahatsız olmadım aksine fazla iyi oldu bu tavrın" ne demek istediğini azda olsa kavramıştım bu çocuk gerçekten fazla edepsiz biriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
biz evliyiz
RomanceHikaye tamamen bana aittir. "iyiki seni tanımışım" "iyiki bende seni tanımışım" iki ayrı ailenin büyükleri yıllar önce bir söz üzerine verilmiş bir yemin üzerine torunları nı evlendirmeye karar verirler. öykü genç şarkıcı samir ile evlenmiş ve ha...