BİZ EVLİYİZ
15.bolum
samir'in biranda beni öpmesi şaşırmama ve donup kalmama neden olmuştu tepki bile vermedim . gözlerine baktım sadece bir süre sonra o ayrılmıştı benden "öpmek çok güzel hissettirdi. " bunu deyip yanımdan rüzgar gibi geçip gitmişti yavaşca başımı arkaya çevirim kapının önünde duruyordu yutkundum . derin bakışlarımı ona kilitledim hala şoktayım " beni öpmek istersen ölebilir sin karıcığım " ellerini kot pantolonunun cebine koyup omzu kaldırıp indirmişti o gidince kendime geldim zar zor ellerimi dudaklarıma götürüp gülmüştüm ben neden gülüyordum? .
"kendine gel öykü neden gülüyorsun git şu deli çocuğa haddini bildir " iç sesimin dediğini yapacaktım beni neden öpüyordu durup dururken yavaş adımlarla yürüyordum yan tarafımda ki boydan aynanın önünde durup kendime baktım saçlarımı topuz örgü falan denemiştim yüzümdeki gülümsemeyi farkediyordum hemde çok ama kızgın yüz tavrı alıp aşağıya indim. onu görünce yüzümdeki kızgınlık kaybolmuştu bir erkek bu kadar mı yakışıklı olurdu bu kadar mı çekici olurdu .
büyüsüne kapılmıştı yağan bir yağmur düşünüN ıslansanız bile kaçmıyorsunuz sırılsıklam olsanız da olduğunuz yerde duruyorsunuz şuan öyle bir durumdu benimkisi . elimi enseme götürmüştüm dudağımın kenarını ısırmış, yere bakıyordum . yüzümde hafif bir tebessüm vardı aklım benimle oyun oynuyordu . yavaş adımlarla samir in yanına gittim camdan dışarıya bakıyordu onunla birlikte bende baktım.
"ne güzel değil mi?"
"evet güzel"
"sende öylesin"
"ne"
" ikimize kahve yapayım mi?"
"olur yap"
samir mutfağa gidiyordu arkasından baka kalmıştım . biraz önce bana güzel mi demişti o gülüp karşıya baktım camdan dışarıya yeşil çimler ağaçlar doğa güzeldi . mis gibi kahve kokusu yükselmeye başlamıştı gözlerimi kapatıp öylece durdum git gide daha çok yoğunlaşan kahve kokusu her tarafı sarmıştı . elime konan bir el hissedince açtım gözlerimi samir kahveyi uzattı beyaz büyük bardağı elime aldım
"teşekkür ederim"
"rica ederim."
yumuşak ses tonu ayrı bir büyü yaymıştı kendimi kaybetmiş gibi hissediyordum . o karşıya bakarken ben ona bakıyordum " öykü ağaçtaki kuşu görüyor musun " onun baktığı yere baktım güzel bir kuştu "evet gördüm" dikkatle bakıyordum ağaca " bir gün o kuş gibi özgür olurmuyuz " donup kalmıştım ne demek istediğini hem anlamış hem anlamamıştım belki düşündüğüm gibide olmaya bilirdi .
derin bir nefes aldığını hissediyordum kuşa baktım dikkatimi tamamen ona vermiştim tam çayımı içecektim dudaklarıma değmişti bardak ama duraksadım gözlerim açıldı saçlarımı geri iten bir el hissetmiştim boynuma yakın bir yerde dudaklarıma değen bardağı indirdim .
samir'e dönmüştüm. onun bana bakışları çok içtendi kendimi fazla kaptırmıştım . gözlerimi açıp kapattım. . Beni öpmesine neden izin verdim? derin ve hızlı nefes alma sesi oldukça yüksek ti kalbimin ritmi hızlanmıştı sanki biri söküp alıyormu gibiydi kalbim tan birşey diyeceğim sırada elini dudaklarıma koyup susturmuştu beni . sonra ise evden çıkıp gitti öylece durdum o gidince kendimi koltuğa atıp debelendim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
biz evliyiz
RomanceHikaye tamamen bana aittir. "iyiki seni tanımışım" "iyiki bende seni tanımışım" iki ayrı ailenin büyükleri yıllar önce bir söz üzerine verilmiş bir yemin üzerine torunları nı evlendirmeye karar verirler. öykü genç şarkıcı samir ile evlenmiş ve ha...