BİZ EVLİYİZ Bölüm 12 (aşık olmuş olamam)

186 12 0
                                    

...

BİZ EVLİYİZ

12. Bölüm

Celil dede ,nevin anne ve pamirle vedalştık kendi evimize gidecektik orda yaşayacağız evden çıkıp arabaya bindik samir sürmüştü .yeni evimizin bahçesinde duruyorduk önce samirle
bir birimize baktık uzunca telefonum çalınca çantamın içinden çıkardım telefonu bilinmeyen numara aramıştı telefonu açtım hiç ses gelmemişti yanlı olabileceğini düşünüp kapattım " kimmiş" samir sormuştu omzumu hafif kaldırıp indirdim bilmem dercesine.

İçeri girip tüm odayı gezdik güzel ve ferah bir evdi aşağıya indiğimiz de samir'e baktım koltuğa yayılmıştı ayaklarını uzatmıştı pek fazla tepki göstermedim her zamanki gibiydi şuan ki hali .geçip bende oturdum ortam çok sakin ve sessizdi etrafı incelemekten başka bir şey yapmıyordum .üzerimde gözler hissetsem de bakmayacaktım .

" öykü" samir seslenmiş duymuyor gibi yapmıştım bunu yapmam saçmaydı aslında parmaklarımla oynamaya başladım .

" öykü sana diyorum ses versene birşey desene "

Bir of çekip " ne diyim samir allah aşkına ne diyim ? " samir oturur pozisyona gelmiş başını biraz öne doğru getirmişti " sen tuhafsın bu gün" bunu duymam normaldi gerçekten tuhaftım anlam bile veremediğim şeyler oluyordu.

" yok ya ben iyiyim başım ağrıyor sadece" demiştim odaya çıkıp kıyafetlerimi elbise dolabına yerleştirmeye başladım benimkiler bitince samir'in kıyafetlerini de yerleştirdim tamamen işim bitmişti zaten ev temizdi yatağa geçip oturdum ellerimi dizlerime koydum olanları düşündüm ben ona aşık olamazdım değil mi .aşık olmuş muydun kafam gerçekten karışmıştı samir beni çağırıyordu gittim yanına

"ne oldu samir? "

" acıktım ben öykü yemek söyleyelim mi dışardan?"

"tamam söyle sen benim misafirim gelecek birazdan"

"kim bu misafir "

"moda reklam ajansından birisi bilgileri getirecek bana "

"anladım "

******

hala vazgeçmemiş şu reklamdan vazgeçer diye düşünüyordum ben ya neden durgundu bu kız böyle ne desem tamam deyip geçiyor yada yok bişe başım ağrıyor diyor anlamadım gitti zaten bu gün fazlasıyla tuhaf davranıyor öyküyü biraz kızdırsam nasıl olur acaba güzel oluyor kızdırsam mı ki yok ya morali bozuk bu gün yapmayayım . birde moda reklam ajansından biri gelecekmiş kız mı erkek mi acaba hadi erkek olsun birde öyküye baksın ona neler yaparım neler kolay değil benim karıma bakmak .

ben yemek sipariş etmiştim yemekler geldi sanıp kapıyı açtım elinde dosyalar olan bir adam gelmişti öykü 'nün misafiri bu adam mıydı alışverişe gittiğimizde gördüğüm demek orda bu teklifi yaptın seni çakal herif seni hadi sen bak karıma sana neler yapıyorum ben .adamın yüzüne karşı biraz sempatik durdum içten içe kahve gibi köpürüyordum .

öyküde aşağıya inmiş gelmişti adamın elini sıkıp hoş geldiniz dedi içeri geçtiler arkalarından bakıp kapıyı biraz hızla çarptım "pardon bilmeden oldu " deyip yanlarına gittim öykü adamın yanına oturdu adam ise yapması gerekenleri anlatıyordu .ben anlatsam daha iyi ben kocasıyım sonuçta hayırdır bu adama dik dik bakmıştım adama .

biz evliyizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin