BİZ EVLİYİZ17.bölüm
samir ile birlikte kafeyi tekrar temizledik samir terasa açılan sürgülü kapının camlarını siliyordu komikti bende tabanı sildim masaları ve sandalyeleri yerleştirmeye başladık düzenli bir şekilde ilk manzara olan tarafı sonra içeriyi yerleştirmiştik .
" yorulduk baya "
"evet ama güzel geçti ben su alıp geleyim mi öykü"
"tamam sen al bende şu bibloları dekor olarak yerleştireyim "
samir su almaya gitmişti bende biblolar yerleştiriyorken hilal gelmişti . yine neden geldi bilmiyordum.
" ooo hayırlı olsun öykü bu gün çok büyük bir işi kaçırmanıza neden oldun tebrik ederim samir'i kendi tarafına çekiyorsun senin yüzünden iş iptal oldu samir senin yüzünden işi iptal etti bu gün şirkete gelmedi demek buradaydınız senin şu küçük ucuz kafenin lokantanın her neyse aptalın tekisin ayrıca samir benim sevgilim onu sana bırakmayacağım."
arkasını dönüp gitti o sittilettoların topuk sesi tık tık geliyordu sinirlenmiştim ama dokunmadım ne derse desin sinirlerimi korumalıydım o gittikten 4-5 dakika sonra samir geldi elindeki su şişesini uzattı hafif tebessümle elinden aldım bir masaya geçip karşılıklı oturduk samir baya mutlu iken ben içte pişmanlık duyuyordum eger kafeyi söylemeseyedim işe gidecekti
yinede fazla birşey belli etmemeye çalıştım kafede vakit geçirmiştik saatlerimiz burda geçmişti. kafede işimiz bitince samir'e telefon gelmişti bir kenara çekilip konuşmaya başladı ona bakıyordum ne konuştuğunu merak ediyordum .
"öykü benim şirkete gitmem gerek "
"bende gelsem? "
"tamam hadi gidelim"
çantamı elime aldım kafeden çıkıp kapıyı kilitledim samir ile şirkete gittik şirketin önünde arabadan inip şirkete girdik . miranda şirkette idi cem yanımıza gelmişti
"samir iş iptal oldu "
"biliyorum ben iptal olmasını söylemiştim zaten "
"neden böyle bir şey yaptın samir bu iş önemliydi"
" öyküyle vakit geçiremiyorduk biraz vakit geçirmek için yaptım"
" anladım samir seninle yalnız konuşsak olur mu ?"
"tamam, öykü sen burda dururmusun hemen gelirim? "
başımı salladım samir ve cem gitmişlerdi ben tek kalmıştım orda miran yanıma geldi
"öykü konuşsak olur mu beni dinlesen eğer beni dinlersen bir daha karşına çıkmam"
miran'a öylece baktım ne desem diye düşündüm kararımı vermiştim dinleyecektim onu
"tamam dinleyeceğim seni şimdi git buradan yarın konuşuruz"
"peki sen nasıl istersen"
miran gitmişti bende hala samir'i bekliyordum.
***
"samir sen öyküyle vakit geçirmek istiyorsun anlıyorum ama bu iş hepimiz için önemliydi şimdi ne olacak ne yapacağız bir şeyler düşün samir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
biz evliyiz
RomanceHikaye tamamen bana aittir. "iyiki seni tanımışım" "iyiki bende seni tanımışım" iki ayrı ailenin büyükleri yıllar önce bir söz üzerine verilmiş bir yemin üzerine torunları nı evlendirmeye karar verirler. öykü genç şarkıcı samir ile evlenmiş ve ha...