BİZ EVLİYİZ9. Bölüm
Tam arkamdan gelen ses hiç unutamadığım bir sesti basımı çevirdim. 2 yıl sonra çıkmıştı karşıma. oda
şaşırmıştı sadece merhaba deyip oturdum yerime oda karşıya caner ' in yanına oturmuştu gözleri benim üzerimdeydi bunun farkındaydım. samir'e yaklaştım biraz" samir canım "
Samir tuhaf tuhaf bakmıştı bende güldüm ve göz kırptım numara dan yaptığımı anlamıştı." efendim bitanem " demişti
" yazdığın şarkı vardı ne yaptın onu ?"
" onu attım ben beğenmemiştim"
" ya neden atıyorsun? "
" yenisini yazarım ben"
" tamam o zaman"
Ona baktım hala bakıyordu bize umursamadım samir'e döndüm o kalkmıştı yerinden yanıma gelip tutup kaldırdı oturduğum yerden . bir anda öpmüştü beni itip tokat attım samir ve diğerleri de ayaklanmıştı. Samir fazla sinirlenmişti miran'a saldıracak gibi bir hali vardı.elini yumruk yapmış bir adım atmıştı elimle durdurdum yumruk yaptığı elini serbest bırakmış suratıma bakıyordu miran'a döndüm oda sinirliydi.
" ne yaptığını sanıyorsun miran. Hangi hakla öpüyorsun beni"
" sevgilimi öpemezmiyim"
Samir'e ve diğerlerine baktım hepsi şaşkındı " biz ayrıldık sen beni terk ettin "
Miran'a bağırdım onca zaman çektiğim acıların hesabı için bağırdım . miran elimi tutup
"Ben seni seviyorum hiç unutmadım seni tek bir saniye çıkmadın aklımdan öykü affet beni nolur affet."
Elimi hızla çektim " seni seviyorum yalanların doyurdu beni artık lazım degil eger gerçekten sevseydin beni bir mektupla bırakıp gitmezdin ben senin için annenin bana yaptıklarına bile katlandım sesimi çıkartmadım. senin için ben kendi ailemle kötü oldum sen ise annenin yalanlarına kanıp beni bir mektupla terkettin aşıksan terketmezdin .hani demiştim ya seni bırakmayacağım diye sen bana bende seni bırakmayacağım demiştin. ben sözümde durdum bırakmadım ama sen verdiğin sözden geri döndün beni dinleme fırsatı vermedin arkana bakmadan gittin. Verdiğin sözde aşkında sevginde yalan mış senin. Bıraktığın mektup var ya her satırı aklımda giderken yüzü!e savurduğun kelimeler hala aklımda o kadar darbe aldım ki o satırlardan o kadar kanattı ki o kelimeler bilemezsin tarifi bile olmaz. O yüzden bana aşığım deme "
Ağlayarak gitmiştim ordan odaya çıkıp kilitledim kapıyı pencereden baktım Samir, miran ' ın kolunu tutmuştu ve birşeyler söylüyordu .
*****
" senden hiç haz etmemiştim en başından beri benim evimde benim yanımda karımı öpüyorsun seni s..k..r..im karımın yanına bile yaklaşma. Şimdi siktir git
Bizimkiler sakinleştirmeye çalışmıştı beni o piçi hızla ittim yere binlerce defa yumruk atardım ama öykü izliyordu pencereden farketmiştim onu ama o farketmedi .miran gidince oturduk bizimkilerle öfkeden elim ayağım durmuyordu .oturduğum yerden kalktım bir sağa bir sola gidip bir elimle de hafif çıkan sakallarıma.dokunuyordum. içimden gebertmek geliyordu. cem yanıma geldi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
biz evliyiz
RomanceHikaye tamamen bana aittir. "iyiki seni tanımışım" "iyiki bende seni tanımışım" iki ayrı ailenin büyükleri yıllar önce bir söz üzerine verilmiş bir yemin üzerine torunları nı evlendirmeye karar verirler. öykü genç şarkıcı samir ile evlenmiş ve ha...