Bölüm 33 (seni seviyorum)

73 10 10
                                    

BİZ EVLİYİZ

33. BÖLÜM

.......

Derya benim arkadaşımdı pamir ise sevdigim adamin kardesi aralarında tatsızlık olsun istemezdim. Derya gerçekten aci çekiyordu pamir'in duygularını bilmiyordum.

" derya sen beni seviyor musun ?"

" evet çok seviyorum ama söyleyemiyordum.",

". Derya benim de sana söylemem gereken bir şey var. ben senden hoşlanıyorum derya seni kıskandırmak için yapıyordum herşeyi."

". Ama bunlar çok acı vericiydi Pamir kalbim nasıl acıdı bilemezsin gözüme soka soka yaptın "

,

" özür dilerim Derya bu kadar çok acı çekeceğini düşünmemiştim özür dilerim affet bu sevdiğini seni seven erkeği affedeermisin yaptıkları için ?."

". Evet sana baş koyamıyorum zaten "

Eve girdiğimde pamir ve derya sarılıyordu

" siz napıyosunuz ?"

" şey öykü"

" sevgilimle sarılıyorum yenge"

". Siz çıkıyormusunuz ?"

"Evet yenge"

Derya pamir'in telefonunu istemişti sanırım kızları çıkartacaktı

" Pamir telefonunu ver"

" hep bunu yapmayı istiyordum. sonunda yaptım rahatım artık. Benden başka kızlar yok sana izin alınmadan asla konuşulmayacak Söz mü"

" Söz sen ne dersen o"

**.******

Annem şok geçirirken ben. Salona geçtim merdivenlerden çıkıyordum dedem sordu. Öykü yü odaya çıkartıp yatağa yatırdım. Sanırım yolculuk ona iyi gelmemişti . Halsiz düştü karıcım üzerinide. Örtüp aşşağıya indim aileme her şeyi açıkladım öykü nün anne ve. Kız kardeşi onu görmek istemişlerdi ama uyuyordu. Bende rahatsız etmemelerini söyledim.

Onca zaman görmedikleri için herkes özlemiştik annem. Koltuğa oturdu kolaya falan tuttuk kadın geçti kendinden pat diye duyunca. Tabiki benim sayemde şok geçirmişti. Pamir in. Bildiğini de söylemiştim herkes kızmıştı Pamir 'e. Hakılardı bende kızmıştım aslında Pamir söylemek istemiş ama öykü engel olmuş bu durumda hem suçlu hem suçsuz oluyordu ona ödeticem bunu şimdilik. Herkesin toparlanması lazımdı. Pamir beni aramıştım açtım sesi endişeli geliyordu " abi kaç. Gündür neredesin sen. Telefonun neden kapalıydı annelerde bilmiyormuş yerini nerdesin "

" öyküyle birlikteydim her şeyi öğrendik ailemize dahil herkes sanan kızgın başta ben olmak şartıyla. Benden dayak yiceksin gelip seni haklicaktım öykü engel oldu "

Pamir den uzunca ses çıkmamıştı bekledim biliyordum huyunu" tamam döv abi haklısın arkadaşlarına söyledin mi onlarda seni merak etmiş onlarda haber vetmemişsin kapatmalıyım abi derya çağırıyor bay bay "

Telefonu suratıma kapattı deryam mı demişti sevgilisini vardı bu yerden bitme nin telefonu cöbüme koyup. Odaya çıktım öykü nün yanına uzandım onu izledim. Kaç aydır görmedim üstelik sonsuza kadar göremeyeceğim sanırken. Berki aradım onlara bir iki gün gelemeyeceğimi ve iyi olduğu mu söyledim hem şarkı bestelememde de gerekti bir süre kafa dinler şarkı yazardım benim için eiyi olurdu bu olaylar magazin gündeminde sallamıştı hilal artık eskisi gibi değildi hem iş konusunda aynı durumdaydı. Çalıştığı şirketlerden stifa etmiş bunları yapma nedeni olmalı ama neden karşı karşıya gelip konuşsak. Hilali tanıyamıyorum o öncelerde benim tanıdığım hilal değildi.

biz evliyizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin