BİZ EVLİYİZ Bölüm 2 ( evlenmek zorundayım)

427 26 4
                                    

    
BİZ EVLİYİZ

Bölüm 2

****

" iyi misin  ? bir sorun mu var . "

" samir  biz ne olacağız eğer o kızla evlenirsen bizim ilişkimiz ne olacak ?"

" hilal ben o kızla sadece 1 yıl evli kalacağım sonra boşanırız anlaşamıyoruz falan bir şeyler uydururuz 1 yıl gizlice görüşmeliyiz."

" : tamam ama o kızla asla bir yakınlığın olmayacak "

" asla olamaz zaten dedem ve o kızın dedesinin yemini yüzünden evleniyoruz asla aramızda bir şey geçmeyecek merak etme.

" tamam  , hadi geç içeri  " 

hilal ile birlikte içeri geçtik ona düğünün 1 hafta ertelendiğini söyledim sevinmişti  yanıma gelip oturdu onu kollarımın arasına almıştım  hilal ile son 9 aydır bir ilişkimiz vardı ailemle tanıştırmıştım ama hilal'i   kabul etmemişlerdi neden kabul etmediklerini şimdi anlıyordum.   o kızla  evleneceğim için istememişlerdi . o kız yüzünden mutluluğumuz bozulsun istemiyordum hep böyle kalmak hilal ile yaşamak istiyordum .

****

evin kapısı çalmıştı  gidip açtım karşımda 60 yaşlarda bir adam vardı bana gülmüştü ben ise sadece bakıyordum 

" : deden evde mi kızım ? "

" evet, evde buyrun içeriye geçin"

adam içeriye geçmişti  salona buyur ettim dedem  o adamı görünce ayağa kalkıp gülerek sarılmıştı adama

" hoş geldin can dostum "

" hoş bulduk can dostum."

" gel otur buyur şöyle"

tırnaklarımla oynuyordum.

" hoş geldiniz."

" hoş bulduk kızım "

yanlarından ayrılıp mutfağa gittim bir şişe soğuk su ve bardak alıp geldim suyu doldurup dedemin arkadaşına vermiştim. suyu içti şişeyi  ve bardağı masaya koyup tekrar mutfağa gittim 2 tane tabak alıp atıştırmalık ev kurabiyesi ve benzeri  şeyler koydum ve elimdeki tabaklarla birlikte yanlarına geldim masaya önlerine koyup  "afiyet olsun "deyip tekli koltuğa oturmuştum . dedemin arkadaşı konuşmaya başladı "

":  1 hafta sonra düğün olacak ve bir hafta boyunca  hem kafa toplarsın hemde gelinlik falan bakarsınız samir ile birlikte oturacağınız evi ayarlarsınız olur mu ?kızım "

"  sizi kırmak falan istemiyorum ama bu evlilik hiç doğru olmayacak eminim samir de istemiyordur  ve benim hayallerim var onları gerçekleştiremem evlenirsem"

": neden öyle düşünüyorsun kızım ? "

": bilmiyorum öyle düşünüyorum sadece bizi evlendirmeseniz olmaz mı?"   

" olmaz kızım biz bir yemin ettik ve bu yemini gerçekleştirmeliyiz"

hayal kırıklığıyla yerimden kalkıp gitmiştim odama yatağıma yatıp  ağladım ne kadersizim ben ya  bir anda yatakta bağdaş kurup oturdum ellerimi havaya kaldırıp "allah'ım ne olur evlenmeyelim ne olur bu evlilik olmasın ne olur" dua etmiştim  ağlayarak hayallerim yıkılıyor du evli olunca kısıtlanacağım  ve İspanya'ya gidemeyip , orada yaşayamayacağım bu nasıl bir hayattı böyle. 

biz evliyizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin