Ärkasin üles Harry kätevahel ning kohe, kui ma end liigutasin, ärkas ka tema. "Tere hommikust, printsess," naeratas ta.
Naeratasin ja keerasin end selili, nii hea tunne oli, kui ta mind totakate hellitusnimedega kutsus. Harry suudles mind ja tuli minu peale.
“Mis sa teed?” naersin.
"Praegu? Suudlen sind..."
“Ja edasi?” muigasin.
"Edasist on siivutu sõnadesse panna..." Ta liikus edasi mu kaela suudlema.
“Või nii...” muigasin ja ohkasin vaikselt ta puudutusest vastu mu märki. Harry üks käsi liikus mööda mu keha aina allapoole ja libises mu pluusi alla.
“Vale koht,” muigasin talle. Mees naeris vaikselt ning libistas oma kätt aeglaselt allapoole. Ma olin endiselt nii unine, et kui ta mind puutus, siis sulgesin ma silmad ja oigasin vaid õite vaikselt kinnise suuga.
"Ära hoia end tagasi," pomises Harry.
“Ma olen nii unine...” tahtsin end tema alt välja keerata, kuid Harry ei lubanud. Ausalt öeldes ei teinud tema hõõrumine mulle midagi, ma polnud eriti erutatud.
"Las ma äratan su üles..."
“Oh..” muigasin, see kõlas erutavalt.
"Jah, just nii," sosistas Harry.
Tundsin, kuidas mehe pikad sõrmed minusse sisenesid ja ma oigasin vaikselt.
"Mulle meeldib, kui sa oigad..."
“Mulle meeldib, kui sa ütled mulle neid asju... Mul on hea tunne...”
"Kui ma sinuga lõpetan, on sul veel parem tunne."
“Oh god..” muigasin, juba ootusärev. Harry tõmbas nüüd oma näpud minust välja.
Mees tõmbas mult järsult teki maha ning sättis end minu kohale. “Ma ei suuda uskuda, kuidas ma sul riietega magada lasin, see on nagu mingi klounaad...”
"Võta siis need ära?" küsisin võrgutavalt.
“Kuidas oleks, kui sa võtad need ise minu jaoks ära?”
Noogutasin ja tõusin istuli, et endalt pluusi eemaldada saaksin. Harry jälgis mind, kuid kohe, kui ma oma särgi ülespoole sain, tegi ta ise mu rinnahoidja lahti ning võttis selle seljast. Heitsin tagasi pikali ning tõstsin oma alakeha, et ta mu lühikesed püksid ja stringid eemaldada saaks, ning jälgisin siis, kuidas ta endki lahti riietas.
Mu pilk jäi pidama ta riistal, mis juba kõva oli ning mida ta ise paar korda silitas, samal ajal, kui end minu kohale sättis. "Kas sa oled valmis?" küsis ta minult veel üle ja ma noogutasin.
Ajasin oma jalad rohkem laiali ja Harry lükkas end tasakesti sisse. Kas tema suuruse juures oli üldse võimalik alustada nii, et see valus ei oleks? Ta alustas nüüd tõukamist ja ma krimpsutasin nägu.
“Valus?” küsis ta vaikselt.
"Jah..."
“Oh, kullake... tagasi eelmängu juurde?”
"See oleks... tore."
“Anna andeks...” sosistas ta ning tõmbas minust välja. Ta suudles mu kaela ja jäi pikemalt pidama mu märgil, teades, et see ajab mu hulluks. Keskendusin ta huultele oma nahal, ta pingutas minu maitse jaoks veidi üle, ma soovisin, et ta seda ka enda jaoks teeks.
“Harry,” peatasin ta. “Ma ei saa seda nautida, kui sina ei naudi.”
Mees paistis mu sõnadest üllatunud olevat. "Ma lihtsalt... tahtsin, et sul hea oleks."
YOU ARE READING
Corrupted 2 (Writnes & anniepoynter)
RomanceAgnes naaseb peale aastat eemalviibimist tagasi kodulinna ning Annie tutvub mehega, kes on rohkem kui ideaalne... või kas ikka on? Kuidas reageerib Tom Agnesega taas kord kohtudes ning mis saab Dougist?