#9 - Agnes

3.1K 177 6
                                    

Mehe käed liikusid õrnalt ümber mu piha ja jälle seljale, ta tõmbas mu enda vastu tagasi. Tundsin oma huulte vastas Tomi keelt ja avasin suud veidi rohkem, et talle sissepääsu võimaldada. See puudutas minu oma ja juba varsti tantsisklesid need võidu, mu sees aga valitses tunne, mis oli kirjeldamatu.

Hammustasin õrnalt Tomi huult, ta hingas selle peale teravalt sisse ja libistas ühe oma käe mu särgi alla. Lükkasin end rohkem ta käe vastu, ma tahtsin teda igal pool tunda. Kuna ma olin seda tehes temast veidi eemaldunud, tõmbas ta mu nüüd tagasi enda vastu ja hoidis minust kinni. Taganesin ühe pooliku sammu voodi poole ja Tom astus mulle järele.

Mees võttis mu särgi seljast, kuid juba järgmisel hetkel oli mind tagasi enda vastu tõmmanud. Hakkasin kobamisi ta sinise flanelli nööpe avama ning kannatamatusest tirisin viimaste nööpide juurest särgi lihtsalt lahti. Kõlas vaikne kolin, kui paar nööpi maha kukkus ja minema veeres. Tom avas kiiresti mu rinnahoidja ja tõmbas siis mu tagasi enda vastu, meie kehade vahel oleks just kui elektrit löönud.

Läksime sujuvalt voodile edasi, kontakt meie huulte vahel katkes vaid millisekundiks. Samal ajal, kui Tom end minu kohal hoidis, lükkasin ma oma retuusid koos püksikutega alla, Tom toetas end põlvedele ja ühele käele, avades teisega oma teksapükste nööpi. Aitasin teda sellega ning juba varsti olime mõlemad alasti, kuid me ei kiirustanud algusega, me lihtsalt vaatasime teineteist ja katsusime, suudlesime pikalt. Ma olin teda nii väga igatsenud, isegi sõrmede läbi ta juuste tõmbamine tundus kuidagi eriline.

Kui õige aeg oli, sättis Tom end õigesse kohta ja lükkas end aegaselt mu sisse, samal ajal silmsidet hoides. Hammustasin huulde, aga ei pööranud temalt pilku. Mees toetas oma käe mu kaelale ja suudles mind jälle.

Tõmbasin õrnalt küüntega üle ta selja, mille peale ta vaikselt läbi suudluse oigas, mees oli nüüd täielikult minu sees, see oli ideaalne, ta oleks nagu minu jaoks mõeldudki. Ta toetus taas oma kätele ning vaatas mulle sügavale silma, samal ajal tõukama hakates. Iga liigutus, mis ta tegi, oli imeline ja saatis mulle üle kere värinaid.

Samal ajal oli meeletult hea talle silma vaadata, ta pilk lummas mind ja ma ei suutnud eemale pöörata, kuigi ta ei kasutanud minu peal praegu mõju... Ma tõmbasin Tomi jälle lähemale, et teda suudelda.

Mehe liigutused muutusid tasapisi jälle aeglasemaks, kuni sootuks kadusid, me jäime suudlema. Tegime seda pikalt, vahepeal tormiliselt, siis aga õrnemalt, justkui oleks meie mõlema sooviks viimase aasta jooksul kaotatud suudlused nüüd tasa teha. Vaikselt hakkas mees jälle tõukama ning mul oli nii hea, see oli kirjeldamatu. Mees silitas mu juukseid ning vaatas mind, nagu ma oleksin talle kõige olulisem üldse, ma tõesti tundsin, et see siin oli õige.

„Ma armastan sind...“ sosistas Tom ja suudles mu kõrva.

Ma ei kahelnud hetkekski. „Ma armastan sind ka...“

Tom vaatas mind uuesti silma ja siis suudles mind, ta lasi enda keharaskusel mu peale langeda ja mässis oma käed mu ümber. „Sul pole õrna aimugi, kui kaua ma seda kuulda olen lootnud...“ Ma tundsin tema südametukseid enda rinna vastas.

„Ja sul pole aimugi, kui kaua ma neid sõnu sulle taas öelda olen tahtnud.“

Ta suudles mind kohe uuesti, see suudlus oli veelgi parem kõigist eelnevaist. Suudlesin teda vastu, mulle ei läinud korda, et ta parasjagu ei tõuganud, selline lähedus oli parim kõigest.

See kestis veel pikalt edasi, kuni Tom meid ümber keeras, nii et mina peale jäin. Ta lõdvendas oma haaret, andes mulle vabad käed selle suhtes, kuidas ma tahtsin, et asi edasi läheks. Mu huuled olid kogu sellest suudlemisest juba veidi paistes, aga mulle polnud endiselt küllalt saanud. Jätkasin seda veel, aeg-ajalt ka enda puusi liigutades. Meie suudlused ja Tomi aeglased tõuked olid oma töö teinud, mul polnud veel kunagi nii hea olnud ja ma ma olin juba lähedal.

See orgasm oli teistsugune, see ei lähenenud järsult ega ehitanud end kiiresti üles, vaid iga väike liikumine toitis seda, iga Tomi puudutus andis sellele jõudu, nii et see hiilis mulle ligi, alustades sõrmedest ja varbaotsest, haarates terve mu keha oma võimusesse, kuni saavutas tipu ja valgus laiali, pannes mu keha enda lainetes võnkuma.

Ma lasksin instinktidel enda üle võimust võtta ning enne, kui ma sain aru, mida ma tegin, olin juba hambad Tomi kaela löönud. Ta ohkas vaikselt ning haaras kinni mu puusadest, tal läks vaid sekund, et tulla. Jäin lihtsalt mehe peale lebama, natuke aega kuulasime, kuidas me katkendlikud hingetõmbed normaalseteks üle läksid.

Tom võttis mu käest kinni ja mängis mu sõrmedega, suudles mind varsti kohe uuesti, mul oli raske uskuda, et see kõik üks unenägu polnud. „Mulle väga meeldis see...“ sõnas mees. „Tundub, et meil mõlemal oli seda vaja...“

Ohkasin. Mida see meie jaoks tähendas?

„Ega sa ei pahanda?“ küsisin ja suudlesin kohta ta kaelal, mida ma hammustanud olin.

„Muidugi mitte.. See teeb mind omal moel.. õnnelikuks.“

„See oli mu esimene kord...“

„Päriselt?“ küsis ta üllatunult. „Oh...“

Noogutasin. „See tundus õige.“

„See oligi õige.“

„Tom, aga... sa pead nüüd vist minema. Doug ootab sind, tal on su tuge vaja.“

Mees ohkas. „Sul on õigus... aga ma kardan, et sa... Kas sa lubad, et sa ei lahku minule ütlemata linnast?“

„Ma luban.“

„Aitäh...“ Tom noogutas, kuid ei liikunud paigast.

Lükkasin end õrnalt mehe pealt maha ning vaatasin siis tema poole. “Mida sa ootad?”

„Ma juba igatsen sind...“

“Mina sind ka,” sõnasin ja vedasin sõrmedega mööda ta rinda ja külgi.

"Kas ma võin natuke aega veel sinuga olla?"

“Sa võid jääda seni, kuni ma magama jään?”

"Tule siis siia..."

Nihutasin end talle jälle lähemale ja ootasin, kuni ta mu kaissu võttis, siis sulgesin taas silmad. Tom silitas mu juukseid ning hoidis mind oma käte vahel, mul oli nii mõnus ja ma tundsin peagi oma silmalaugusid raskeks muutumas.

“Ma armastan sind. Üle kõige,” sosistas mees ja suudles mu juukseid. Ma ei jaksanud talle vastata, olin nii väsinud, seega lihtsalt pugesin talle lähemale ning lootsin, et see kandis kuidagigi mu mõtteid edasi.

Juba paari hetke pärast jäin ma sügavasse unne.

Corrupted 2 (Writnes & anniepoynter)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora