#25 - Agnes - eelviimane

2.5K 164 20
                                    

Seisime magamistoas ning Tom vaatas minu poole, ta tõmbas kahe sõrmega oma lipsu kaelas lõdvemaks. "Kas sa tead, mida tehakse pahade tüdrukutega nagu sina?" küsis ta muiates ning võttis oma lipsu lõplikult kaelast ära.

"Mul on tunne, et kohe saan teada," naeratasin.

“Ma pean paluma sul oma riided eemaldada, preili.”

"Ja kui ma ei kuuletu?"

“Tahad karistatud saada?” ta astus mulle lähemale.

“Sõltub, mis karistus on..."

“Ma võibolla võtan endale loa sind keppida kuni sa anud mul lõpetada...” kutt võttis mul vampiirikiirusel kleidi seljast, enne kui ma reageeridagi jõudsin.

"Selleks võib küll kaua aega kuluda..."

“Ära ole nii kindel,” ta muigas ja võttis seljast ka mu rinnahoidja.

"Nojah, kui sa enne ära väsid, siis tõesti..."

“Mina ei väsi,” ta naeris ja ma võtsin endale loa ta särki lahti nööpima hakata.

"Kohe nii kannatamatu?"

“Mul on kuri kartus, et sa hakkad mind sellega jälle piinama...”

"Sellega, et ma riides olen?" itsitas ta.

“Jah,” muigasin ja silitasin ta rinda.

"See kohe piinab sind?" päris ta üleoleva muigega.

“Jah,” vastasin. “Kujuta ette, kui ma püsiksin terve aeg riides... kas sulle meeldiks?”

"Mitte väga... aga sul on tissid."

“Ja sul on kõhulihased ja igast muud lihased.”

"Hmm... no kui sa hea tüdruk oled, siis vaatame edasi."

Ma naeratasin talle ja ootasin, et ta mingeid juhiseid annaks, mida ma edasi tegema peaks. Ma ei teadnud, kuidas ta mind siduda tahtis. Tom  astus mulle sammu lähemale, et oma käed mu selja taha panna, ning tõmbas siis mind lipsu abiga enda poole. Ma naersin ja suudlesin ta kaela, enne kui ta mind keelata sai. "Kuhu sa tahad, et ma su seon?" küsis ta.

“Voodisse ikka...”

"Hmm..." mees laskis ühe käega lipsust lahti ja lükkas mu voodile.

Jäin end küünarnukkidele toetama ja nautisin, kuidas mees mu keha silmitses. Tom ronis nüüd mulle peale ja suudles mind ahnelt, samal ajal viis ta mu käed pea kohale ja sidus randmed kokku. Ma ei suutnud naeratust tagasi hoida ning ta tõmbus minust nüüd eemale.

Mees naeratas samuti ja liikus mööda mu keha suudluseid jättes allapoole. "Hammusta mind..." palusin teda.

Tom muigas. “Palu mind.”

"Hammusta mind," kordasin naeratust maha surudes.

“Kuhu?”

"Igalt poolt..."

Ta surus oma hambad mu puusanuki juurde. "Holy shit," ahhetasin. Ma polnud varem midagi sellist tundnud, seni olid kõik vampiirihammustused mul kaelas olnud.

“Meeldib?” ta muigas.

"Ma ei oska veel öelda," valetasin naeratades. "Proovi äkki uuesti?"

“Kavalpea,” Tom naeris ja jättis järgmise hammustuse sinna samasse lähedale, reie ülaossa.

Tõin kuuldavale vaikse oige. "Veel..."

“Kallis..” Tom muigas ja hammustas nüüd mu reie siseküljest.

Corrupted 2 (Writnes & anniepoynter)Where stories live. Discover now