Kontynuacja "Rose" już wbiła pierwszy roadział na konto xxx_RockGirl_xxx
https://www.wattpad.com/story/162448053-inna-ni%C5%BC-wszystkie
Opis: " - Powiedz mi czemu, kiedy jesteś tutaj obok, każdy alkohol lepiej mi smakuje z tobą? - zaczął śpiewać i podszedł bliżej chwiejnym krokiem
- Może dlatego, że jestem zajebista - powiedziałam nie skromnie i odgarnęłam włosy- Widzę, że lubisz, kiedy wciąż pachnę marlboro... A to że pale to zaleta, a nie kłopot... - wyciągnął z kieszeni papierosy- Będzie kłopot, kiedy moi starzy się skapnął! - chwyciłam opakowanie i wyrzuciłam je przez okno, mój dom moje zasady- Ty wiesz że Ciebie mi mało wciąż - nawinął sobie pasmo moich włosów na palec - Chcesz bym cię szarpał całą noc...- Najwyraźniej nie znasz mnie, tak dobrze jak myślisz - zepchnęłam jego rękę- A do rana jeszcze długa drogaja... nikt poza tobą mnie nie uratował...- Stary nie wiem co brałeś, ale ja już idę lulu - wypchnęłam go za drzwi i szybko je zakluczyłam- Ej! Przecież mieliśmy się teraz całować! - krzyknął oburzony i zaczął walić pięścią w drzwi- Wiem, wiem - spojrzałam na zegarek - Twoi starzy będą wściekli, ty im nie odpiszesz, ty tylko wyświetlasz - krzyknęłam i weszłam na piętroCo za dzieciak... Ale i tak go kocham"Zoe - czerwonowłosa piękność, była zmuszona do przeprowadzki do innego miasta ponieważ dostała się do jej wymarzonej szkoły. Miała zamieszkać ze swoim o dwa lata starszym bratem w niedużym mieszkaniu i zacząć nowe życie w nowym miejscu. Dziewczyna jest specyficzna - ubrana w czarne martensy, czapka smerfetka ciemne rękawiczki bez palców, trochę emo - z jej "charakterkiem" miała zacząć nowy rozdział w swoim życiu. Miała nie ciekawą przyszłość lecz robi co w jej mocy by o niej zapomnieć. W jej życiu pojawia się nowy chłopak... Najlepszy przyjaciel jej brata. Czy będzie to kolejny bad boy ze szkolnej drużyny futbolowej, tajemniczy muzyk z problemami a może osiedlowy postrach który ma problem z narkotykami?23.09.18"
CZYTASZ
Powerless [ ZAWIESZONE ]
Mystery / ThrillerCo by się stało jakby szatan porwał dziewczynę? Wredny, chamski, wkurzający, niebezpieczny szatan porwał naiwną, słodką, przemiłą, grzeczną dziewczynę? Dla zakłady? Co by się stało gdyby dziewczyna byłaby dla niego miła i łagodna? A on by się zmieni...