Prolog

8.9K 209 6
                                    


Probudil jsem se na křik z dolního patra. Rychle jsem sebou cuknul a posadil se na posteli. Podíval jsem se vedle sebe, kde měla ležet Abby, ale nebyla tam. Znova se ozval křik. Vyskočil jsem z postele a vyběhl ven z pokoje. Hned jsem cítil kouř a strašné teplo. Podíval jsem se dolů na schody a viděl dolní patro celé v plamenech.

,,Panebože!" Zařval jsem. ,,Abby!" Zařval jsem znova a hned se rozeběhl dolů.

V obýváku, kde bylo nejvíc ohně jsem slyšel kašlaní a pláč. Když jsem tam došel tak jsem viděl moje dvě milované lásky ležet na zemi a svíjet se bolestí.

,,Abby! Emmo!" zařval jsem a padl k nim na zem. Začal jsem strašně kašlat a už jsem cítil obrovský oheň kolem mého těla.

,,Musíme se odsud dostat" zachraptěl jsem a postavil se. ,,Justine" zasípala Abby a držela malou Emmu pevně na své hrudi. Vzal jsem Abby na ruce a snažil se najít východ pryč z domu, ale jakoby bych úplně zapomněl, kde jsou hlavní dveře. Měl jsem úplně zatemněný mozek.

Padl jsem na zem. Cítil jsem na sobě všechny popáleniny, nešlo to. Znova jsem se postavil a rozešel se k hlavním dveřím. Otevřel jsem je a hned vyletěl ven. Spadl jsem na zem a k sobě si přivinul moje lásky. Snažil jsem se nahmatat tep Abby ale nic jsem nenašel. Pevně jsem k sobě stiskl mojí maličkou Emmu a pak jsem padl do bezvědomí.                                                                                              

**********

Měl težké dětství, přišel o celou rodinu.

Byl v pěstounské rodině, kde mu ubližovali.

V 16 letech založil svojí vlastní firmu a udělal z ní největší a nejúspěšnější firmu v celé Americe.

Myslel si, že vše bude v pořádku když našel svou životní lásku a měl s ní roztomilou dcerku.

Ale spletl se. Přišel o obě dvě milované osoby.

Má ledové srdce, je sám, je zlomený, je bezcitný.

Napraví ho zpátky obyčejná sekretářka?

Vrátí mu do života zase lásku?

Lonely and broken✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat