25

5.2K 161 7
                                    

Justin

,,Půjdeme už domů?" Zeptal jsem se Madison. ,,Kam domů? Ke mě? Nebo k tobě?" ,,No myslel jsem ke mě" pokrčil jsem rameny. ,,Dobře" usmála se a já vstal ze židle a pomohl se ji postavit.

,,Takže ty nic platit nebudeš za tohle všechno jo?" ,,Já jsem přišel o ty peníze vlastně. Protože když tu jsou lidi tak peníze chodí mě a pak je dávám zaměstnancům a samozřejmě si něco nechávám. No ale teď večer tu nikdo není takže se nic nevydělá takže já vlastně jsem tohle už zaplatil tím že jsem tu restauraci na tento večer zavřel" řekl jsem a ona se zasmála a přikývla. ,,To je hustý že máš i restauraci" usmála se.

,,Tak jdeme" chytil jsem ji za boky a šli jsme spolu ven.

,,Zvláštní že jsem si toho naleštěného Ferrari nevšimla když jsem se šla. Hned by mi došlo že tu jsi a já bych tam pak nešla" uchechtla se. ,,No tak to ještě že jsi si toho nevšimla. To by bylo blbý" řekl jsem a otevřel ji dveře od auta.

Madison nastoupila, já zavřel dveře a pak jsem z druhé strany taky nastoupil.

,,Jsem tak strašně rád že si tě teď vezu domů a ještě s tím že jsi moje přítelkyně" usmál jsem se a dal si ruku na její stehno.

,,Já jsem ráda že jsme si to vyřešili" usmála se a naklonila se ke mě a dala mi pusu na tvář.

Za 10 minut jsem dojel do mé garáže. Vystoupili jsme z auta a šli jsme do domu.

,,Mám ještě jedno víno tady. Chceš?" Zeptal jsem se. ,,Ne stačilo mi tamto v restauraci" usmála se a sedla si do obýváku.

,,Docela bych chtěla se podívat na nějaký film a prostě si lehnout" zívla si. ,,Dobře tak se jdi umýt a já připravím nějaké občerstvení a budeme se dívat. Máš nějakou představu o filmu?" ,,No klidně nějakou komedii. Mě je to jedno" řekla a já přikývl. Maddie ke mě přišla, dala mi dlouhou pusu a pak odešla. Usmál jsem se a do ložnice připravil notebook, tam jsem našel takovou dobrou komedii, kterou mám stáhlou a pak jsem šel pro nějaké občerstvení. Potom jsem se šel rychle umýt do druhé koupelny a lehl si do postele.

,,Nevadí že jsem si vzala tvoje tričko?" Ozvala se Madison když vylezla z koupelny.

,,V pohodě" usmál jsem se na ní. Madison si lehla ke mě do postele a začala si dělat culík.

,,Ne nedělej si to. Miluju když máš rozpuštěné vlasy. Jsi tak nádherná" řekl jsem a natáhl ruku k jejím vlasům a gumičku jí z vlasů sundal. Zapletl jsem si ruku do jejích vlasů a políbil.

Začali jsme se líbat. Madison se ke mě přisunula a zajela mi rukou pod tričko a hladila mě po hrudi. Usmál jsem se. Miluju když mi rukama přejíždí po hrudi. Chtěl jsem ji sundat triko, ale ona mě zastavila.

,,Copak?" Šeptl jsem udýchaně. ,,Já promiň, ale no víš" celá zčervenala. ,,Co je?" Pousmál jsem se a začal ji hladit po tváři. ,,Mám ženské problémy takže nemůžu" zašeptala.

,,Maddie" zasmál jsem se. ,,Nemusíš se vůbec stydět. Já to chápu. V pohodě prosímtě" usmál jsem se a políbil ji. ,,Můj bývalý přítel když jsem to měla tak mě vždy nutil abych mu aspoň vykouřila. Vždy za to na mě byl naštvanej když jsem to měla"

,,Nechápu jak s takovým debilem mohla chodit. To je hajzl. Neboj se, já to chápu" usmál jsem se a ona mě objala.

,,A hlavně nechci hned s tebou spát. Nebo jakoby jo, ale nechci aby sis myslela že chci jen sex. Tak to není. Miluju tě" ,,Já ti věřím" chytila mě za tváře. ,,Až to nebudu mít tak mě pomiluješ jo?" Usmála se. ,,Na to se strašně těším" šeptl jsem a zase jí políbil. 

Lonely and broken✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat