O tři dny později
Madison
Dnes je úterý a já bych normálně měla být v práci, ale včera mi přiel mail od pana Biebera, kde mi psal, že mám volno. Nějak nevím proč, ale jsem docela i ráda. Dneska totiž by naše babička měla 75 let takže jí jdeme dát kytky na hrob a tak. Umřela před třemi lety. Byla to skvělá babička. Mám ještě jedn babičku z tátovy strany a ta je taky skvělá, ale tahle mi prostě chybí.
Dojela jsem svým autem k hřbitovu. Vylezla jsem z auta a šla k mojí rodině. Byla tu moje mamka a moje dvě starší sestry a pak děda, manžel právě mojí zesnulé babičky. Táta nemohl jít, protože pracuje.
Rozešli jsme se na hřbitov. Za chvíli jsme došli k tomu hrobu. Položila jsem jí tam kytičky a pousmála se. ,,Opravdu mi chybí" vydechl dědeček a já ho objala. ,,Nám taky hrozně chybí" řekla jsem. Mamka si sedla k hrobu a položila jí tam taky kytky a pak ten hrob trochu upravila.
Byli jsme tu takovou půl hodinu. Děda mi vyprávěl zážitky s ní a se mnou když jsem byla malá. Moc ráda poslouchám dědu když vypráví o něčem z minulosti.
Za chvíli jsme začali odcházet. Najednou jsem viděla sem jít pana Biebera. Měl obrovskou kytici a šel asi určitě k nějakému hrobu. My jsme byli docela velká skupinka tak si nás hned všimnul. Všimnul si i mě. Chvíli na mě koukal, ale pak odvrátil pohled a za chvíli se zastavil u jednoho hrobu.
,,Mami? Jeďte napřed sami. Já tu ještě chviličku zůstanu" řekla jsem. ,,A proč?" ,,No támhle je můj kamarád tak ho jdu pozdravit a tak" neřekla jsem, že je to můj šéf a ani oni ho neviděli, protože stál zády. ,,Dobře tak zatím ahoj a zavolej" ,,Jasně. Tak ahoj. Ahoj dědo" řekla jsem a dědu objala. ,,Ahoj zlatíčko" dal mi pusu do vlasů a oni pak odešli.
Rozešla jsem se k panu Bieberovi. ,,Dobrý den" pozdravila jsem ho a on se na mě podíval. ,,Dobrý den" vydechl. ,,Já se omlouvám jestli vás otravuji, ale vy jste mě viděl a nechtěla jsem odejít bez pozdravu to by bylo neslušný" řekla jsem. ,,To je v pořádku. A co tu děláte?" zeptal se. ,,No moje babička by dnes měla 75 tak jsme jí šli upravit hrob a tak" řekla jsem. ,,Tak to vaše babička měla narozeniny jako moje manželka" řekl rozklepaným hlasem a sedl si ke hrobu a položil tam kytky. Podívala jsem se na náhrobek.
Nejúžasnější dcera, vnučka, manželka a matka Abigail Bieber a její úžasná dcera Emma Abby Bieber.
,,Je mi to strašně moc líto" zašeptala jsem a on kývl a utřel si slzy. Poprvé jsem viděla ho projevit nějaké emoce.
,,Tak já vás tu nechám v klidu. Zatím nashle" řekla jsem a chtěla jsem odejít, ale on mě zastavil. ,,Počkejte" otočila jsem se a podívala se na něj. ,,Víte je to trapný, ale já sem na hřbitov chodím vždy s mojí nejlepší kamarádkou. Ona je taková moje podpora. Já sem nerad chodím sám, protože pak jsem vždy v depkách a chodím se opíjet. No a ona teď nemohla ta kamarádka, tak bože to je blbý, ale nemohla by jste tu chvíli zůstat? Potřebuji tu s někým být" povzdechl si.
,,Jasně. Určitě" pousmála jsem se a sedla si vedle něj na zem. ,,Doufám že vám to nevadí. Vůbec se neznáme a hlavně jsem váš šéf a tak moc hezky se nechovám hlavně v práci jsem takový nepříjemný" řekl. ,,Mě to nevadí. Já chápu, že jste takový odtažitý a tak. Ztratil jste svoji rodinu a je mi to fakt opravdu líto" ,,Hodně lidí mě nemá rádo" ,,Jakto?" Podívala jsem se na něj a on se Uchechtl.
,,Já se jim nedivím. Jsem na všechny hnusný. S nikým se nebavím. V práci jsem strašně nepříjemný a tak. Ještě když jsem měl svoje holky tak mě taky moc lidí nemuselo, protože oni mi prostě záviděli. No a teď se chovám hrozně a lidi mě nenávidí. Už dávno kdyby u mě nebylo tolik peněz za tu práci tak by už všichni odešli" ,,To si nemyslím. Všichni se na vás usmívají" ,,To je falešný úsměv. Jim jde jenom o ty prachy" řekl.
,,Já nevím co proti vám tak mají. Vždyť musí chápat, že to máte těžký" řekla jsem a on se na mi podíval do očí. ,,Lidi jsou prostě svině. Chtějí jenom peníze a neřeší jak se ten dotyčný má a tak." Řekl a já kývla.
,,Kdo ten barák podpálil?" Zeptala jsem se opatrně. ,,Někdo z nich určitě. Prostě už na začátku mě neměli rádi, pomlouvali mě a tak. Chodili mi výhružné dopisy. No a pak podpálili ten barák. Umřely dvě osoby, které za nic nemohly. Měl jsem umřít radši já. Ale to oni takhle chtěli. Chtěli abych umřel a když se tak nestalo tak mě začali nenávidět víc. A dělají to hlavně proto, že oni chtějí moji firmu víte?" ,,Jakto?" ,,Zjistil jsem to nějak před rokem. Chodili mi dopisy ať se toho vzdám a tak. Protože ta moje firma ona je tak obrovská a mám několik poboček v dalších městech v Americe. Vydělávám opravdu hodně moc peněz. A kdybych umřel, tak to ani nemůžu nikomu předat, protože nikoho nemám. A to oni ví takže se mě snaží zničit, aby mohli dostat tu firmu. Chtějí peníze" ,,To je hrozný" vydechla jsem a on přikývl.
,,Měl jsem umřít já. Nebo prostě teď to bude znít strašně hnusně vůči Abby mojí lásce, ale kdyby proste přežila aspoň Emma. Vždyť ji nebylo ani tři. Měla život před sebou. Nejlepší by bylo kdyby jsem já umřel a ony dvě by byly na živu" začali mu téct slzy. Nic jsem neříkala, nevěděla jsem co.
,,Kolik by bylo dneska Abby?" Zeptala jsem se. ,,Dneska by jí bylo 23 a Emmičce by bylo před měsícem a něco pět let" řekl a já přikývla.
,,Promiňte že se ptám ale kolik je vlastně vám?" ,,Je mi 23. V březnu mi bude 24" řekl. ,,Vám je 19 že?" ,,Jo. V dubnu mi bude 20" řekla jsem a on kývl a usmál se.
,,Jste druhá teď za ty tři roky na koho jsem se usmíval. První je moje kamarádka a teď vy" ,,To je dobře" usmála jsem se. ,,A co vaše rodina?" Hned se zamračil. ,,No já nemám rodinu. Rodiče mi umřeli a pak jsem byl u pěstounů ale utekl jsem, protože mi ubližovali" ,,Panebože já se omlouvám, že jsem se vás na to ptala" ,,To je v pohodě. Já rodinu neřeším. Svoje pravé rodiče si nepamatuji. Moje jediná rodina byla Abby a Emma. Potom jsem se ještě bavil hodně s rodinou Abby, ale ta mě po pohřbu úplně zavrhla. Nebo prostě se mnou úplně přerušila kontakt. Hodně jsem jim volal a tak, ale oni se se mnou nechtěli bavit. A já se jim nedivím. Zabil jsem jim dceru" ,,Vy jste jí nezabil" ,,Ale jo zabil. Kdyby mě nepoznala tak by ještě teď žila" řekl naštvaně a postavil se. ,,Jsem totální kretén. Zatáhl jsem jí do svého života a zabil jsem jí. Zabil jsem i svoji dceru" Vyhrkl a prohrábl si vlasy.
,,Děkuji že jste mě vyslechla, ale já už jdu" vydechl a pak rychlou chůzí odešel. Neměla jsem s tou rodinou začínat. Sakra.
Ahoooj❤️❤️ tak se hlásím s novou částí❤️❤️ snad se vám líbí. Doufám že bude hodně komentářů s názory? Co říkáte na Justina a na Madison? Další část bude určitě zítra nebo dnes večer ještě uvidím. A když nebude zítra tak bude v snad v pondělí. Budu se snažit jí napsat. ❤️❤️
ČTEŠ
Lonely and broken✔️
FanfictionMá ledové srdce, je sám, je zlomený, je bezcitný. Změní ho zpátky pouhá sekretářka? Story: 2018