Druhý den
Justin
Ráno jsem se probudil s blbou náladou. Včerejší den se fakt nevydařil tak jak jsem chtěl. Včera když jsem udělal tu píčovinu, že jsem dal facku Madison tak pak jsem utíkal za ní, ale ona odjela s tím hajzlem. No a pak jsem šel zase do hotelu a lidi už začali pomalu odcházet, snažil jsem se je tam ještě udržet, ale už tam prostě nechtěli bejt. Samozřejmě když viděli že jsem dal facku Madison tak tam kvůli tomu nechtěli bejt. No takže jsem to pěkně posral a hlavně u Madison jsem si to to totálně posral. Ta mi tohle rozhodně neodpustí. Nevím co mě to popadlo, ale prostě asi jak řekla, že jsem po Abby chtěl jenom sex tak to mě rozzuřilo. Tak to totiž nebylo. Nikdy bych po Abby jenom sex nechtěl. A s Madison jakoby taky ne. Je pravda že jsme spolu vlastně pořád jen spali, ale kdyby to nechtěla tak bych ji samozřejmě nenutil a ona to podle mě chtěla vždycky.
S povzdechem jsem vstal z postele a přešel do koupelny kde jsem vykonal ranní hygienu.
Potom jsem se oblékl do civilního oblečení a seběhl dolů do dolního patra. Tam jsem si vzal něco malého k snídani a pak jsem šel pryč.
Nastoupil jsem do svého auta a jel jsem k Madison. Za chvíli jsem tam dojel tak jsem vystoupil a rychle jsem vyběhl schody do patra, kde má Madison byt.
Zazvonil jsem a čekal až mi otevře. Za chvíli mi otevřela, ale nebyla to Madison, ale nějaký kluk, kterého opravdu neznám. A ten kluk ze včera to rozhodně nebyl. To má jako dalšího?
,,Přejete si něco?" ušklíbl se. ,,Je tu Madison?" zeptal jsem se zamračeně. ,,Justine? Co tu děláš?" přišla sem Madison jenom v tričku a kalhotkách. No samozřejmě, takže spolu určitě spali. To jsem si o ní teda nemyslel.
,,Madison já. Potřebuji s tebou mluvit" řekl jsem. ,,Jasně" zamumlala. ,,Nechám vás osamotě" řekl ten kluk. ,,Děkuji" usmála se na něj, on se taky na ní usmál, pohladil jí po rameni a odešel někam do bytu. Celou dobu jsem se mračil.
,,Tak co chceš?" skřížila si ruce na prsou. Podíval jsem se na její tvář a viděl tam trošku červený flek. ,,Za tohle se ti strašně moc omlouvám" vydechl jsem a chtěl jí pohladit po tváři, ale ona mě pevně chytila za ruku. ,,Nesahej na mě" zavrčela.
,,Madison promiň" ,,Tak ses mi omluvil, ještě něco?" zvedla obočí a já si povzdechl.
,,Tenhle kluk... to je výměna za mě?" uchechtl jsem se, ale pak jsem litoval toho co jsem řekl. Panebože tak teď jsem si to zase posral. Kdyby si mlčel Justine.
,,Děláš si ze mě srandu?" rozhodila rukama. ,,Děláš ze mě jenom děvku!" vyhrkla. ,,Ne Madison tak to není. Ale prostě, včera si odjela s nějakým klukem pryč a teď tady máš v bytě dalšího kluka a chodíš tady jenom v triku a kalhotkách." ,,To jakože když jsem s nějakým klukem tak to znamená že s ním hned vlezu do postele? Tohle si o mě myslíš?" ,,Ne Madison to ne" ,,Já jsem měla jenom dva kluky v posteli a s nima jsem chodila. A pak jsem spala s tebou s nikým jiným a ty ze mě děláš děvku" ,,Madison promiň, musíme si to vyřešit. Já jsem tohle opravdu nechtěl říct"
,,Vypadni" ,,Madison prosím" ,,Vypadni a něco ti řeknu" strčila do mě. ,,Totálně si mě zklamal, když si mi dal facku a tenhle kluk v mém bytě je můj nejlepší kamarád a je to gay takže s ním jsem fakt nespala. A teď vypadni" zavrčela, znova do mě strčila a pak mi zavřela dveře před nosem.
Ten kluk je gay a já jsem teprve její třetí kluk v posteli? No doprdele já jsem hajzl.
O jeden den později
Dnes je neděle a já jsem zase v práci. Čekám až přijde Madison konečně do práce. Je už půl deváté a ona tu pořád není. Jo chápu jí, že nechce kvůli mě přijít, ale nemůže přestat chodit do práce.
Povzdechl jsem si a položil si hlavu na stůl. Proč jsem takovej kretén?
Najednou někdo bez zaklepání vešel do kanceláře. ,,Co je?" vyhrkl jsem. Byla to Madison. ,,Madison konečně si tady" řekl jsem a postavil se.
,,Už s tebou nechci pracovat" řekla hned a přešla ke stolu. ,,Cože? Jak to myslíš?" nechápal jsem. ,,Tady mám výpověď" řekla a podala mi výpověď.
,,Počkej počkej počkej. Nemůžeš skončit" ,,Ale můžu. Chci prostě skončit. Nechci s tebou tady pracovat. Jsi arogantní hajzl, ublížil si mi a myslíš si že jsem děvka" ,,Madison za to se ti fakt hodně omlouvám. Prosím odpusť mi to. Já když jsem ti dal tu facku tak no já nevím co mě to popadlo. Opravdu se omlouvám. A to s tou děvkou to není pravda. Já tohle si nemyslím opravdu"
,,Tyhlety výmluvy mě opravdu nezajímají. Prostě mi to tady podepiš a už se nikdy neuvidíme" řekla a já se zamračil.
,,Tak aby bylo jasno. Výpověď ti podepsat můžu, ale aspoň do dvou měsíců tě odtud nepustím. Takhle to vždy chodí, nemám za tebe žádnou náhradu takže do dvou měsíců tě odtud opravdu nepustím. Omluvil jsem se ti sakra. Neřekl jsem ti úplně do očí že jsi děvka, takže si vymýšlíš kraviny o tom, že jsem ti takhle řekl. Ta facka to byla opravdu moje blbá chyba a za to se omlouvám, ale ty si úplně tvrdohlavá. Klidně ti to tady podepíšu" vytrhl jsem jí papír z rukou a rychle jí podepsal výpověď. ,,Ale ještě dva měsíce tu budeš a teď jdi pracovat" zavrčel jsem.
,,Tak teď se potvrdilo,že jsi opravdu bezcitný hajzl. Nenávidím tě" ,,Ještě něco řekneš a ty dva měsíce tu budeš mít peklo" řekl jsem naštvaně. ,,Nikdy bych si nemyslela, že se takhle ke mě budeš někdy chovat" zašeptala a hned na to odešla. Ať si klidně vypadne, je mi to jedno. Je tvrdohlavá a drzá takže je mi to jedno.
Takžeee Justin se nám tu ukázal jako bezcitný hajzl. Co na to říkáte? Budu strašně ráda za vaše názory.
ČTEŠ
Lonely and broken✔️
FanfictionMá ledové srdce, je sám, je zlomený, je bezcitný. Změní ho zpátky pouhá sekretářka? Story: 2018