O dva týdny a dva dny později
Justin
Uběhly dva týdny a pár dní a dnes letíme do Kanady. Je 23.prosince a zítra bude Štědrý den. Hrozně moc se tam těším. Budu tam s Madison a prostě to budou naše první Vánoce.
Já jsem už na letišti a čekám až přijedou všichni, kteří letí do Kanady. Jede Madison, její rodiče, její sestra s manželem a synem. Potom místo Emily jede Madisonina kamarádka taky s přítelem a malou dcerkou a pak jede Zoe s jejím přítelem. A zítra do Kanady do toho střediska přijede ještě moje sestra a prarodiči. Bude nás tam opravdu hodně. A samozřejmě taky jede malý Jay a pes rodičů Madison.
S Madison jsem se už neviděl čtyři dny a hrozně mi chybí. Musel jsem nutně odjet do New Yorku vyřešit pár věcí a včera pozdě večer jsem se vrátil. A Madison mi fakt hrozně chyběla takže se těším až jí uvidím.
Stál jsem v soukromé části letiště ještě se Zoe a Johnem, kteří před chvílí přijeli a čekáme až přijede Madison s ostatními.
Za chvíli jsem už viděl sem jet tři auta. Zamával jsem na ně a ukázal jim ať zaparkují na místa, které jsem teď do Silvestra zarezervoval pro ně.
Když Madison zaparkovala tak hned vyběhla z auta a rozeběhla se ke mě. Skočila na mě a objala mě. ,,Bože můj chyběla si mi" zakňučel jsem a hned jsem jí políbil. ,,Taky si mi chyběl" zamumlala mi do rtů. ,,Byly to jenom čtyři dny, ale stejně je to moc" zašeptala když se odtáhla a já se usmál a znova jí políbil.
Zoe vedle nás si najednou odkašlala a já se podíval na ostatní a všichni na nás koukali a usmívali se. Pustil jsem Madison a usmál se na ně.
,,Justine tohle je moje nejlepší kamarádka Elisa a její přítel Mark a jejich maličká dcerka Lucy" řekla Madison a všechny mi představila. Lucy mohlo být tak 5 měsíců.
,,Ahoj já jsem Justin" usmál jsem se. ,,Madison o tobě hodně povídala. Ráda tě poznávám" usmála se Elisa a já se taky usmál.
Potom jsem se pozdravil ještě s její sestrou Camillou a jejím manželem Lousiem. Potom jsem všem představil Zoe a Johna. Pomohl jsem všem vyndat zavazadla a lyže a snowboardy a tak. Potom jsem to všechno dal obsluze, která to odveze do letadla.
A pak jsme se vydali k letadlu. S Madison jsme šli ve předu a ostatní za námi. ,,Jsem tak strašně ráda, že tam jedeme. Budeme spolu" vydechla Madison a já si ji k sobě přitiskl.
,,Já jsem taky moc rád" usmál jsem se a dal ji pusu do vlasů.
,,Justine?" Přišel k nám Bob a já se na něj podíval. ,,Hele já znám ty soukromé letadla a to jsou takové malé letadla a nás je opravdu hodně tak mě zajímá čím poletíme" řekl Bob a Madison se vedle mě uchechtla.
,,No víš já mám takové to malé soukromé letadlo, s kterým normálně létám, ale pak mám ještě jedno a to je takový větší. Je taky soukromé, ale je větší. Používám ho na dlouhé cesty a nebo když jsem někdy nestíhal tak jsem v tom letadla pořádal schůzky a bylo nás tam třeba 30. Takže budeme mít to větší projistotu." Řekl jsem a Bob přikývl a zase odešel asi k Rosie.
,,Čemu si se smála?" Zeptal jsem se Madison ,,Tátovi. On je táta takový hodně zvědavý a občas i otravný a prostě ho hodně okouzluje jak si bohatej a jak všechno máš. Takže tě asi bude hodně otravovat" protočila očima. ,,Mě to nevadí. Já jsem dokonce i ráda. Co kdyby mě třeba nesnášel? To by bylo horší" řekl jsem.
,,No to máš ale docela štěstí. Když jsem rodičům představila svého bývalého, tak táta ho nesnášel a říkal mi že je to hajzl a tak. A já jsem mu nevěřila. Ale pak se to potvrdilo" řekla. ,,Tebe má fakt hodně rád" řekla a já se usmál.
Došli jsme k mému letadlu a viděl jsem jak všichni překvapeně koukají. Nebylo to úplně normální letadlo a nebyl to zase úplný malý tryskáč. Prostě takové střední soukromé letadlo a samozřejmě jsem tam měl nápis Bieber's Company s. r. o.
,,Tak můžete nastupovat" řekl jsem a všichni vyšli nahoru do letadla.
Taky jsem vyšlapal schody a zabočil do kokpitu. ,,Čau Liame" pozdravil jsem svého hlavního pilota a pak jsem pozdravil i Lea, což byl taky pilot.
,,Čau Justine. Takže jedete slavit Vánoce do sněhu?" Zasmál se Liam. ,,Jo jo jdeme. Hele snad nevadí, že jsem tě vytáhl takhle od rodiny před Vánoci" ,,Ne prosímtě v pohodě. Doletíme tam, vyndají se zavazadla a já pak zase poletím sem a rovnou letadlo dám na každoroční prohlídku, jak to vždy v prosinci děláš" řekl. ,,Tak díky Liame. Tak zatím ahoj" ,,V pohodě. Tak čau. Už budeme teda rovnou vzlétat, tak ať se všichni posadí" řekl a já přikývl a odešel jsem.
,,Pilot vzkazuje ať se všichni posadíme tak prosím" řekl jsem a všichni se jako na povel sedli a já se musel zasmát. Sedl jsem si k Madison a ta se ke mě hned přitiskla. Já jsem samozřejmě neprotestoval. Miluju když se ke mě tulí.
Za chvíli jsme vzlétli a pak jsme si začali povídat. Hodně jsem se skamarádil s Markem a Lousiem. Jsou to takoví frajerové.
Za pár hodin jsme doletěli do Kanady a pak už za chvíli jsme byli u hotelu.
,,To je fakt nádherný hotel" vydechla Rosie a já se usmál. Všichni si prohlíželi recepci a tak a já se vydal k recepci.
,,Dobrý den mám tu rezervaci na jméno Bieber" řekl jsem. ,,Ano dobrý den pane Bieber. Už je všechno připraveno" usmála se na mě recepční a hned na to ke mě přišla Madison a přitiskla se ke mě a zamračila se na tu holku u recepce. Musel jsem se potichu zasmát.
,,Takže je to 5 pokojů a dva z toho jsou s dětskou přistýlkou a postýlkou" řekla a já přikývl.
Podala mi karty od pokojů a pak mi začala říkat všechny věci od hotelu. Já už jsem tu jednou byl takže jsem to všechno znal, ale nevadí.
,,Také jestli chcete můžete si zařídit vánoční stromeček ve vašem pokoji. Vedle hotelu si ho můžete zakoupit" usmála se na mě a já kývl. To taky vím.
,,Dobře přeji krásný pobyt a krásné Vánoce" ještě víc se usmála a my jsme s Maddie odešli. ,,Ta byla hrozná" zavrčela Maddie a já se zasmál. ,,A byla taky pěkně nechutná" řekl jsem a na to Mad hned rozesmála a políbila mě.
***********
Všichni jsme se už ubytovali, došli jsme si na jídlo, vybrali jsme stromeček a dali ho do pokoje ke mě a k Maddie, protože ho máme největší. No a teď jsme venku a chystáme se na lyže. Já teda na snowboard.
,,Já budu Mattyho učit na lyžích, takže nepojedu na ten velký vlek" řekl Louis a já přikývl.
,,Je někdo odvážný jet se mnou na černou sjezdovku?" Usmál jsem se a nasadil si čepici a pak helmu. ,,Já pojedu určitě" usmál se Mark. ,,My s Bobem půjdeme na tu střední projistotu" zasmála se Rosie.
,,Já jdu taky" řekla Zoe s Johnem. Camilla jde s Mattym a Lousiem na tu nejmenší, Rosie s Bobem jdou na střední. Elisa šla s Lucy jen tak si hrát do sněhu. A zbyla jenom Madison, která nervózně postávala u snowboardu a pořád si nějak upravovala vlasy.
,,Lásko? Co ty?" Usmál jsem se na ní. ,,Na černou se necítím. Bojím se že jsem to zapomněla" zamumlala nervózně.
,,Tak pojedeme spolu na ty menší a až si budeš jistá tak půjdeme na ty těžší. Ale neboj se. To se nezapomíná" řekl jsem a dal ji pusu.
,,Tak můžete jet na tu černou. Já půjdu s Maddie na ty lehčí a pak se někde potkáme" řekl jsem těm, kteří se už chystali na černou. Oni přikývli a šli na vlek.
Madison jsem nasadil helmu a usmál jsem se na ní. ,,Jdeme princezno?" ,,Jestli se zabiju tak..." ,,Nenechám tě se zabít. Pojedu s tebou pomalu" usmál jsem se a dal jí pusu. Madison přikývla a pak jsme se vydali na sjezdovku.
Ahoooj❤️❤️ tak je tu další část. Minula část asi nebyla tak dobrá, protože hodně odpadla aktivita hlavně s vote. A to mě dost mrzí. Líbí se vám to pořád? Já mám v plánu ještě hodně částí tak jestli to má vůbec cenu. Vyjádřete se prosím někdy ❤️❤️ mám vás ráda❤️❤️🔥
Btw: Přeji vám krásné Vánoce. Užijte si to❤️❤️
ČTEŠ
Lonely and broken✔️
FanfictionMá ledové srdce, je sám, je zlomený, je bezcitný. Změní ho zpátky pouhá sekretářka? Story: 2018