Justin
,,Cože?" Vyhrkla Madison. ,,Vůbec jsem nevěděla, že chodíš s mým bývalým" zasmála se Emily. ,,A-ale" zakoktala Maddie a já ji chytil za pas. ,,Neboj se. Mám tebe. Tohle už je minulost" řekl jsem. ,,No přesně. Vždyť já mám manžela a dítě" usmála se Emily.
,,No dobře. Tak pojď dál Em" řekla nervózně Madison a pustila Emily dovnitř.
Když si Emily sundala boty tak jsme šli do obýváku. Emily položila myslím že Jamese na zem a podala mu nějaké hračky.
,,Strašně dlouho jsme se neviděli" usmál jsem se na Emily. ,,No od našeho rozchodu. Je to dlouho" taky se usmála. ,,Jsi pořád stejná" ,,No ty až na vlasy si se taky moc nezměnil. Ale já jsem tě občas viděla na internetu nebo v televizi. A tamto co se stalo s tou tvoji manželkou a dcerou. Je mi to moc líto Justine" řekla a chytila mě za ruku. Podíval jsem se jí do očí a usmál se na ní. ,,Je to už v pořádku. Pořád mě to bolí, ale už jsem to přijal. Na Abby a na Emmu mám krásné vzpomínky. Teď mám ale Madison a strašně moc jí miluju" řekl jsem a podíval se na Madison, která byla v kuchyni a stála k nám zády a asi dělala kafe.
,,Hodíte se k sobě. Přeju vám to. Vlastně Madison vypadá skoro stejně jako já a my dva jsme se k sobě taky dost hodili" zasmála se a já se uchechtl.
,,Vydrž" řekl jsem jí a šel za Madison do kuchyně. ,,Lásko copak je?" Objal jsem jí ze zadu. ,,Nic" zamumlala. ,,Ale no tak. Pojď tam za námi" položil jsem si hlavu na její rameno. ,,Emily když chodila s nějakým klukem tak ho vždy podvedla. Divím se, že ještě nepodvedla toho svého manžela. Asi jenom kvůli tomu že mají Jamese" pokroutila hlavou.
,,A co tím jako myslíš? Že já s ní zase něco budu mít?" Zasmál jsem se a ona nic neříkala. ,,Lásko neboj se. Já chci jenom tebe. Emily je minulost. Máme spolu hezké vzpomínky a dlouho jsme se neviděli. Ale nikdy bych tě nepodvedl" řekl jsem a ona přikývla.
,,Tak pojď" chytil jsem jí za ruku a vedl jí do obýváku. Sedl jsem si, Madison vedle mě a hned se ke mě přitiskla. Musel jsem se zasmát.
,,Kdy jste se vlastně poznali a jak? A nebo proč jste se rozešli?" zeptala se Madison. ,,No my jsme se poznali když mě bylo 15 a Justinovi 16 a vlastně jsme se potkali jen tak náhodně na ulici ne?" zasmála se. ,,No vlastně já jsem už tak nějak se snažil založit tu mojí firmu no a někam jsem spěchal a Emily byla v parku a učila se a já jsem do ní narazil, ale jakože fakt tak drsně, že jsem jí shodil na zem. Byli jsme ještě prostě fakt takový puberťáci. Prostě první láska. Takže jsme se se hned začali poznávat a vídat a tak. Pak byl první polibek" zasmál jsem se. ,,Moc jsme ten polibek teda nedali" taky se zasmála Emily a já přikývl.
,,Spali jste spolu?" Zeptala se Madison. ,,No samozřejmě. Vlastně naše první hádka byla o sexu" uchechtla se Emily. ,, Určitě si pamatuješ jak mě bylo 15 skoro 16 no a prostě jsem jednou celý týden byla úplně na prášky. Pořád jsem brečela a byla jsem úplně mega moc smutná. No tak to byla naše první hádka. Nechtěla jsem s ním ještě spát a kvůli tomu jsme se pohádali" ,,Takže jsi brečela kvůli Justinovi když mi bylo 12 a já teď s ním chodím. To je strašně divný" pokroutila hlavou Madison.
,,Stejně pak ten první sex stál úplně za nic. Pro oba to bylo poprvý. Prostě jsme to neznali" pokrčil jsem rameny.
,,Ale strašně dlouho jsme se neviděli. Jsem ráda že jsme se takhle potkali" řekla Emily s úsměvem a já se taky usmál.
,,Víte že jste se už v minulosti viděli?" Vyhrkla Emily a my jsme se na ní nechápavě podívali. ,,Jednou přece asi tři měsíce před naším jakoby rozchodem jsi u nás byl na večeři a tam jste se viděli" řekla a ukázala na nás. Podíval jsem se na Madison a pak jsem se zasmál. ,,No jo vlastně, měla si krátké vlasy něco jako mikádo a nosila si takové čelenky" zasmál jsem se když jsem si vzpomněl. ,,Ty jsi hroznej" bouchla mě. ,,Ale no tak zlato. Teď jsi krásná a moje" šeptl jsem jí do ucha a dal ji pusu.
,, Normálně na takovýhle věci bych si nevzpomenul ale když mi to někdo připomene tak pak si už vzpomenu na vše co se mi v životě stalo a koho jsem poznal a tak" řekl jsem a přitulil se k Maddie, protože byla celá nějaká napnutá.
,,Proč jste se vlastně rozešli?" ,,Já už jsem měl opravdu hodně rozjetou firmu takže jsem se věnoval spíš tomu než Emily. A Emily se hodně věnovala škole. No a tak jsme se vlastně od sebe trochu odcizili. Rozešli jsme se ale pak za dva měsíce jsme už zase spolu byli. Stýskalo se nám. No a vlastně náš vztah se zhoršil. Spíš jsme spolu jenom spali. No a pak jsem potkal Abby. Hned jsem se do ní zamiloval a pak asi tři týdny potom jsem se s Emily rozešel. To už jsem něco s Abby měl, a já dál Emily nechtěl jakoby podvádět tak jsem ji všechno řekl a rozešli jsme se spolu" řekl jsem. ,,Věděla jsem že se něco děje. Bolelo mě to když jsme se spolu rozešli. Vlastně jsme se rozešli ve špatném. Byla jsem na tebe strašně naštvaná a už jsem tě nikdy nechtěla vidět." Řekla. ,,Chtěl jsem tomu zabránit, ale nešlo to. Zamiloval jsem se do ní" pokrčil jsem rameny. ,,Jo prosímtě v pohodě. Vždyť už je to minulost" mávla rukou a v tu dobu začal malý James brečet.
,,Asi potřebuje přebalit. Mad můžu ho někde přebalit?" Zeptala se Emily. ,,Jo jdi do ložnice třeba" řekla Madison. Emily si vzala Jamese a vyndala si z tašky pleny. ,,Pak si ještě popovídáme. Musíme si toho tolik říct" řekla Emily. ,,Samozřejmě" usmál jsem se na ní a ona odešla do ložnice.
,,Kdyby to nebyla moje sestra tak už bych ji vyhodila" zavrčela Madison a odtáhla se ode mě. ,,Maddie ale no tak. Proč?" Nechápal jsem. ,,Nech toho. Proč asi? Flirtuje s tebou" zavrčela. ,,Vždyť má manžela a dítě" ,,To je ale úplně jedno. Před tímhle tím manželem měla čtyři kluky. A všichni se s ní rozešli protože je ONA podvedla" dala důraz na slovo ona. ,,Tak ona flirtuje no ale mě je to jedno. Já chci jenom tebe" dal jsem ji pusu na tvář a ona se usmála se.
,,Stejně mě to ale strašně moc štve. Protože dva roky jste spolu chodili. Byla to tvoje první láska a hlavně jste spolu spali. Takže moje sestra ví jak líbáš a jaký jsi v posteli. Ví o tobě úplně všechno a mě to strašně moc štve" zavrčela. ,,Už to neřeš zlato. Až odejde tak si tě vezmu do postele a pomiluju tě" Zašeptal jsem jí ucha a ona se celá zachvěla. Chtěl jsem jí políbit, ale přišla sem Emily.
,,Omlouvám se, ale budu muset odejít. Volal mi manžel, že musíme někam jet" protočila očima a já se podíval na Madison, která taky protočila očima. Taky si myslím, že kdyby Emily neměla Jamese tak by toho manžela už dávno podvedla, ale nechápu proč to dělá. Nikdy taková nebyla a docela mě to mrzí. Byla to moje první láska a vlastně všechno poprvé jsem s ní zažil a byl jsem s ní dva roky. Prostě první láska a mrzí mě jak se chová.
,,Dobře tak já tě doprovodím" řekla Madison a docela šťastně se zvedla z gauče. Musel jsem se zasmát.
Šel jsem s nima taky do předsíně. ,,Mamka říkala, že přijdeš na díkůvzdání i s přítelem" usmála se na mě Emily. ,,Jo" kývla Madison a povzdechla si.
,,Tak to se moc těším. Tak za týden se uvidíme u nás" mrkla na mě a pak odešla.
,,Já jí zabiju" zamumlala Madison když zavřela dveře. ,,Ale no tak. Buď v klidu" usmál jsem se na ní a pak jsem jí políbil. ,,Pomiluješ mě?" Vydechla mi do ucha a já jí chytil za zadek. ,,Moc moc rád" taky jsem vydechl a hned si jí odnesl do postele.
Ahoooj❤️❤️ takže tady máte další část. Chtěla jsem ji vydat ještě někdy o všedním dnu, ale ve škole jsem toho měla hodně a chodím na brigády takže jsem to nestihla. No ale máte jí tady teď. Co říkáte na Emily? Máte jí rádi nebo se vám už teď zprotivila? Prosím názory. Mám vás moc ráda ❤️❤️❤️
ČTEŠ
Lonely and broken✔️
FanfictionMá ledové srdce, je sám, je zlomený, je bezcitný. Změní ho zpátky pouhá sekretářka? Story: 2018