9

5K 183 12
                                    

O jeden den později

Madison

Ráno jsem se probudila na zvonění mého mobilu. Povzdechla jsem si a sedla si a podívala se kdo mi volá. Pan Bieber a bylo 6:30. Normálně vstávám až v 7:00. Do háje.

Hned jsem to vzala. ,,Haló?" Zívla jsem si. ,,Dobré ráno moc se vám omlouvám, že vás budím, ale stala se taková vážná věc" ,,Dobré ráno. O co jde?" ,,V New Yorku jsou nějaké problémy s mou společností. Někdo strčil do sklepa bombu a sklep se všemi dokumenty vyhořel. Takže tam potřebuji jet a potřebuji, aby jste jela se mnou jako pomoc" ,,Uh ano určitě pojedu. Ale kdy?" Vyhrkla jsem. ,,No potřeboval bych, aby jste do hodiny byla na letišti. Stíháte to?" Zeptal se nervózně. ,,No je to opravdu moc na rychlo ale pokusím se to stihnout" řekla jsem a už jsem vstávala z postele. ,,Děkuji moc. Tak zase ukažte propustku, kterou jsem vám dal na letišti a jděte k mému letadlu" řekl. ,,Dobře budu tam" řekla jsem a pak jsem to típla.

Hned jsem se rozeběhla do koupelny a umyla si obličej, vyčistila si zuby a pak se trochu namalovala. V New Yorku se pak budu muset vysprchovat teď to fakt nestíhám.

Běžela jsem zase do ložnice. Rychle jsem si oblékla černé jeansy a normální bílé tričko a přes to černou slabou bundičku. Udělala jsem si rychlý domácí drdol a pak jsem rychle začala balit. Při balení jsem si zavolala taxík. Zabalila jsem si rychle dvě černé sukně, dvě blůzky, spodní prádlo, ještě jedny jeansy a samozřejmě hygienu a kosmetiku. Můj mobil začal zvonit takže taxík je tu.

Vzala jsem si svoji velkou tašku a šla jsem pryč z bytu. Seběhla jsem schody a pak jsem rychle přešla k autu. Nastoupila jsem a řidič se rozjel k letišti.

Za 15 minut jsme tam dojeli. Dala jsem mu peníze a rychle jsem vylezla. Běžela jsem k místu, kde musím ukazovat tu průkazku. Seděl tam nějaký mladý kluk. ,,Přejete si?" Flirtovně se na mě usmál. Hned jsem mu ukázala průkazku a on se na mě překvapeně podíval. Ukázal mi na dveře kam mám jít a já se tam hned vydala.

Za chvíli jsem došla k letadlu, kde pan Bieber něco řešil po telefonu a vypadal hodně naštvaně.

,,Dobrý den" řekla jsem potichu a on na mě kývl a ukázal mi ať jdu do letadla. Vyšlapala jsem schody a vešla do letadla. Sedla jsem si do sedačky a vydechla.

Za chvíli sem přišel pan Bieber. ,,Dobrý den. Moc se omlouvám, že jsem vám volal takhle brzo a chtěl jsem tohle po vás tak rychle" povzdechl si a sedl si na sedačku naproti mě. Letuška nám přišla zkontrolovat pásy a pak už se pilot připravoval na ranvej.

,,To je v pořádku, ale co se vlastně stalo?" ,,Já nevím" povzdechl si a prohrábl si vlasy. ,,Volali mi v pět ráno, že slyšeli nějakou obrovskou ránu ze sklepa v moji společnosti a pak se tam šli podívat a zjistili, že tam někdo dal bombu a takže všechny dokumenty o společnosti a tak bylo všechno zničeno" vydechl naštvaně. ,,To je hrozný. Kdo to mohl udělat?" ,,Vůbec nevím. Jak jsme si povídali o těch lidech, co mě chtějí zabít tak to byli určitě oni." Řekl a já kývla. 

*********

Doletěli jsme konečně do New Yorku. Vyšli jsme z letadla a tam na nás rovnou čekalo auto se soukromým řidičem. Nastoupili jsme a řidič se hned rozjel. 

Za chvíli jsme dojeli k hotelu. Tentokrát to byl jiný hotel než minule. Vystoupili jsme a šli jsme rovnou k recepci. 

,,Dobrý den. Mám tu zarezervovaný dva pokoje na jméno Bieber" řekl a ta recepční přikývla a začala hledat. 

,,Pane Bieber já se moc omlouvám, ale asi se musela stát nějaká chyba" řekla nervozně ta recepční. ,,Cože? Jaká chyba?" ,,Je tu jenom jeden pokoj na jméno Bieber" ,,To je ale blbost. Já jsem rezerovaval dva pokoje sakra" vyhrkl. ,,V klidu tak jsou i jiné pokoje ne?" řekla jsem a on si povzdechl. ,,No bohužel už nejsou. Tohle je poslední volný pokoj" ,,No to si snad ze mě děláte srandu!?" zařval a rozhodil rukama. ,,Ani pořádně to zarezervovat nemůžete" zavrčel a podíval se na mě. ,,Musíme asi do jiného hotelu, ale zase tady je to nejblíž společnosti" řekl ,,To je v pohodě já klidně půjdu do jiného hotelu" ,,No tak to ani náhodou" zakroutil hlavou. ,,Nebudu vás posílat do jiného hotelu. Potřebuji vás tady. Budeme klidně něco řešit do noci takže vás nebudu v noci posílat do jiného hotelu" řekl. 

,,V pokoji je manželská postel" řekla ta recepční a my jsme se na ní podívali. ,,My spolu pracujeme. Jsem její šéf. Nemůžeme spolu spát v jedné posteli" protočil očima. ,,Já se omlouvám" zašeptala. 

,,Hned to nějak vyřešte, protože chci zůstat tady v tomhle hotelu" řekl naštvaně pan Bieber a ona hned začala někomu volat. Za chvíli přišel nějaký chlap. 

,,Pane Bieber máme řešení" ,,Poslouchám" řekl naštvaně. ,,Je tu jeden manželský pár s dítětem takže ti by si vzali váš pokoj, který jste objednal a my by jsme jim tam dali postel pro dítě a pro vás by jsme tím pádem měli apartmá. Je to velký apartmá s dvěma pokoji. V každém pokoji je jedna postel. Jedna menší a druhá manželská." řekl ten chlap. Pan Bieber se na mě podíval a já přikývla. 

,,Dobře, ale ať už se to nikdy nestane jinak si na váš hotel budu stěžovat" řekl. ,,Ano určitě. Tady máte kartu" řekl rychle ten chlap. ,,Díky" zamumlal a my jsme se rozešli k výtahu. 

Když jsme byli na pokoji tak si pan Bieber povzdechl. ,,Omlouvám se to nedorozumění" ,,To je v pořádku" pousmála jsem se a pak jsem se šla podívat do toho druhého pokoje. ,,Já budu spát tady" ,,Na té malé posteli? To nemusíte já se tam klidně vyspím" řekl pan Bieber. ,,Ne já tu chci spát. Budu ráda za tenhle uzavřený pokoj" řekla jsem a on přikývl. 

Ten pokoj, kde je ta manželská postel tak je propojený s kuchyní a předsíní takže kdyby se třeba pan Bieber probudil dříve tak by mě viděl jak spím v tý posteli a já určitě nevypadám dobře ve spánku takže proto chci ten uzavřený pokoj. 

,,Můžete se převlíknout nebo klidně zůstaňte takhle a půjdeme se podívat do té mojí společnosti" řekl a já přikývla a vešla do toho pokoje. 

To je takové divné, že jsme spolu ve stejném apartmánu. Jestli si sem večer přivede nějakou děvku tak jako nevím co budu dělat. 


Ahoooj! Odpadá aktivita a mě to sakra mrzí. Líbí se vám to? Má cenu to psát? Ocením víc komentářů s názory opravdu. 

Lonely and broken✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat