O jeden den později
Madison
Je pátek ráno a já jsem samozřejmě zase v práci. Nebo spíš teď přicházím do práce. Ta práce mě dost baví. Ráda pracuju s dokumenty a tak. A mám za to opravdu hodně peněz.
Dojela jsem do 45.patra a pak jsem vylezla z výtahu. ,,Ahoj" pozdravila jsem Lily. ,,Ahoj" usmála se na mě. Ta holka se taky pořád usmívá. Má v sobě strašně moc energie.
,,Je tu šéf?" přišla jsem k pultu. ,,Ne ještě není. Přijde až za dvě hodiny, nevím proč, psali mi to takže máš zatím čas." usmála se. ,,Dobře tak já jdu do kanceláře" řekla jsem a ona přikývla.
Došla jsem do svojí kanceláře a tam jsem si sundala bundu. Sedla jsem si na gauč a vydechla. Co tu teď budu dělat.
Vzala jsem si mobil a najela jsem na instagram. Začala jsem projíždět nové příspěvky a tak. Najendou mě napadlo jestli má instagram i můj šéf. Ale myslím si že by měl mít. Teď ho mají i lidé přes padesát let.
Napsala jsem justinbieber a hned mi to tam vyjelo. Měl tam opravdu hodně sledujících. Poslední fotka co vyfotil byla před rokem a půl.
Teď má vlasy delší a strašně mu to sluší. Najela jsem na další fotky. Už tam byly jenom fotky s tou holkou co má na stole jako fotku a pak nějaká malá holčička.
justinbieber: I love you babe
ČTEŠ
Lonely and broken✔️
FanfictionMá ledové srdce, je sám, je zlomený, je bezcitný. Změní ho zpátky pouhá sekretářka? Story: 2018