38

4.2K 137 8
                                    

Justin

Už jsme asi dvě hodiny na sjedovkách a jezdíme. Opravdu mi ten sníh a ten snowboard chyběl. S Madison jsme šli kvůli ní nejdřív na ty menší sjezdovky. Ale hned po nějakých 15 minut už jezdila opravdu skvěle. Vůbec to nezapomněla jak si myslela.

No a takže teď už jedeme lanovkou nahoru a pojedeme černou sjezdovku.

,,Koukni se na mě" řekla Maddie a já se na ní otočil a ona mě vyfotila. Musel jsem se zasmát.

,,Ty jsi tam tak roztomilej" Vypískla a ukázala mi tu fotku. ,,Vypadám tam hrozně" ,,Ne nevypadáš a nechovej se jak ženská" řekla a tu fotku zveřejnila na svůj instagramový účet.

,,Jak jako ženská?" Vypískl jsem uraženě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jak jako ženská?" Vypískl jsem uraženě. ,,Vždy holky říkají to že na fotce vypadají hrozně" zasmála se a já se uchechtl.

,,Sundej si prosím ty brýle. Chci ti vidět do očí" zakňučela a pak se ke mě natáhla a už mi ty brýle sundavala.

,,Miluju tě" šeptl jsem s úsměvem. ,,Taky tě miluju" usmála se a já ji políbil. Začali jsme se líbat a kdyby jsme nebyli na té lanovce tak už bych ji někam odtáhl a dělal jiné věci. Strašně dlouho jsme spolu nespali. Naposledy předtím než jsem udělal tu píčovinu s Emily. A pak když jsme se s Maddie usmířili, tak se mnou nechtěla spát. Jenom jsme se líbali. Ale já to chápu. Občas pořád ještě myslí na to jak jsem ji podvedl no. Ale strašně už bych to chtěl, ale já si počkám. Počkám si klidně dlouho, prostě tak dlouho jak bude chtít. Aspoň že mi dovolí se s ní líbat. Miluju její rty.

,,Už tam budeme" odtáhla se ode mě a já kývl a nandal si zase brýle.

Za chvíli jsme slezli z lanovky a nahoře na kopci jsme si upevnili vázání.

,,Jdeme na to?" Usmál jsem se na ní. ,,To je fakt prudký" řekla s pohledem na sjezdovku. Zasmál jsem se a dal jí pusu na studenou tvář.

,,To zvládneš Lásko" řekl jsem a pak jsem se rozjel na sjezdovku.

Trochu jsem se otočil, abych viděl, co Madison a viděl jsem že už se rozjela za mnou.

Podíval jsem se na celou sjezdovku a viděl, že tu není ani moc lidí. On je už totiž takový podvečer a lidi se už chystají na jídlo, pak si chvíli odpočinou a pak největší milovníci lyží pak půjdou i na noční lyžování.

Najednou jsem dostal skvělý nápad. Podíval jsem se na Madison a usmál se. Udělal jsem svůj oblíbený trik na snowboardu a pak jsem se naschvál svalil na zem a dělal jsem že jsem v bezvědomí.

,,Justine" Vypískla Madison, prudce zabrzdila, asi si sundala snowboard a rozeběhla se ke mě.

,,Justine Panebože!" Vykřikla zděšeně a začala mě plácat po tváři. ,,Justine. Probuď se" Vyhrkla a už mi chtěla asi dávat masáž srdce a já se hned začal smát.

Lonely and broken✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat