Justin
,,Madison, moje lásko. Já nikdy nemám problémy s proslovy, ale teď mi to nějak nejde. Chci ti jenom říct, že tě hrozně moc miluju. Myslel jsem si, že to co se mi před třemi lety stalo tak už nikdy nebudu mít lásku ve svém životě, ale objevila si se ty a já tě opravdu neskutečně moc miluju. Zase si mi změnila život k lepšímu. Jsem ti strašně vděčný. Chci se tě zeptat na jednu důležitou věc. Vezmeš si mě?" zeptal jsem se a čekal na její odpověď.
Nic neříkala a já byl hrozně moc nervozní. ,,Justine a-ano. Ano!" vyhrkla a já se usmál nejvíc jak jsem mohl a hned jí nasadil prstýnek. Pak jsem si normálně stoupl a Madison hned objal. Vyzvedl jsem jí a začal s ní točit. ,,Miluju tě hrozně moc" vydechl jsem když jsem jí normálně postavil. ,,Taky tě hrozně moc miluju Justine" usmála se a já jí políbil.
,,Tohle jsem vůbec nečekala" vyhrkla šťastně když jsme se od sebe odtáhli. ,,Proto jsem byl tak divnej. Byl jsem hrozně nervozní. Bál jsem se, že by si mi řekla ne" řekl jsem a zasmál se. ,,To bych neudělala. Chci být tvoje už navždy" zašeptala mi u rtů a já se usmál a políbil jí. ,,Šťastný nový rok lásko" šeptl jsem jí do rtů. ,,Šťastný nový rok" usmála se.
,,Maddie ukaž" přiběhla k nám Zoe a ostatní holky a už chtěly ukázat prstýnek. Zasmál jsem se, dal Maddie pusu a pak jsem odešel za klukama.
************
,,Jsem neskutečně unavená" vydechla Maddie když jsme asi v pět ráno přišli na pokoj. Oslavovali jsme jak nový rok tak i požádání o ruku. Ale moc jsme nepili alkohol, což se i docela divím, ale prostě jsme se bavili všichni spolu. Bylo to super.
,,A já jsem chtěl ještě pomilovat svojí snoubenku" usmál jsem se a přitiskl jí na zeď. ,,Uhm no to bohužel nezvládnu. Usnula bych pod tebou" šeptla a já se uchechtl. ,,Půjdeme si lehnout" usmál jsem se a vzal jí na ruce. Kašlal jsem na naše oblečení, prostě jsem Madison položil do postele a lehl si vedle ní.
,,Miluju tě snoubenko moje" zašeptal jsem jí do ucha. ,,Taky tě miluju snoubenče" zašeptala, přitulila se ke mě a pak už spala. Usmál jsem se, víc si jí k sobě přitiskl a pak už jsem taky usnul.
**********
O tři dny později
Uběhly tři dny a teď už jsme zase v teplém Los Angeles. Jedeme teď domů. Nebo spíš ke mě jedeme, ale chci už Maddie navrhnout, aby u mě bydlela. Bylo by to strašně skvělý. Ještě jak jsme byli ty dva dny v Kanadě tak jsme převážně byli na sjezdovkách a užívali si sníh. No a teď jsme teda zase zpátky a Maddie pořád naříkala, že se chce vrátit. Určitě jí tam zase vezmu.
Dojel jsem autem před můj dům a oba dva jsme vystoupili. ,,Wow máš pěkně plnou schránku" zasmála se Madison a já se podíval na svojí schránku a viděl, že je úplně přeplněná nějakýma obálkama. ,,To je zajímavý. Mě pošta nikdy moc nechodila. Vždy mi chodí maily" řekl jsem a otevřel kufr od auta. ,,Pak se na to podívám, budou to určitě zase nějaké nesmyslné nabídky" pokrčil jsem rameny a vyndal naše kufry a tašky
,,Ty moje kufry nemusíš brát dovnitř" řekla a položila na zem Jaye.(pozn. au. Na jaye jsem úplně zapomněla takže to se omlouvám, budu se snažit na něj nezapomínat) ,,No tak klidně tu můžou zůstat i navždy" usmál jsem se a mrkl na ní.
,,Jakože bych se k tobě přestěhovala?" překvapeně se na mě podívala. ,,No jo, ale samozřejmě nemusíš. Já jenom, že si tady skoro pořád a bylo by to super. Ale jestli nechceš tak v pohodě. Asi je to pro tebe moc brzo" řekl jsem. ,,Dáme tomu ještě čas ano? Budu tu průbežně zůstavat a pak se třeba rozhodnu, že se sem přestěhuju, ale teď ještě ne" řekla. ,,Dobře" usmál jsem se na ní a dal jí pusu.
ČTEŠ
Lonely and broken✔️
FanfictionMá ledové srdce, je sám, je zlomený, je bezcitný. Změní ho zpátky pouhá sekretářka? Story: 2018