Druhý den
Madison
Ráno jsem se probudila na zvonění mého mobilu. Povzdechla jsem si a otevřela oči. Podívala jsem se kolem sebe. Spala jsem na gauči, na stolku jsem měla víno a jednu nedopitou sklenku a kolem sebe tisíce kapesníků. Jo takhle se já trápím.
Pomalu jsem se postavila a šla do kuchyně, kde mi zvonil ten mobil. Určitě to bude Justin a já mu to určitě nebudu zvedat.
Když jsem vzala mobil do ruky tak jsem viděla že mi volá mamka. No tak to bych asi měla vzít.
,,Haló?" Zachraptěla jsem a sama jsem byla dost překvapená co to mám za hlas.
,,Madison ahoj. Jsi nemocná?" Zeptala se hned mamka. ,,Ne ne. Já jenom. To je jedno" řekla jsem rozklepaným hlasem.
,,Chci se zeptat v kolik dnes přijdete na to díkůvzdání?" Z mamčinýho hlasu bylo slyšet že se usmívá.
,,Mami promiň, ale my nepřijdeme" ,,Cože? Ale Jakto? Dnes už mi to odřekl Noel s Emily. Co se panebože děje?" Vyhrkla.
,,Emily za to může. Vyspala se s Justinem a já jsem je viděla. S Justinem jsem se rozešla a teď nemám vůbec náladu nikam chodit. Promiň mami" zavzlykala jsem a pak to típla.
Sedla jsem si na židli a začala zase brečet. Na díkůvzdání budu sama. To je opravdu úžasný.
Najednou někdo začal klepat na dveře. To se dnes asi každý zbláznil ne?
Postavila jsem se a přešla ke dveřím. Podívala jsem se kukátkem a stál tam Justin. Samozřejmě.
Opřela jsem se potichu o dveře a dělala že tu nejsem.
,,Maddie?" Ozval se jeho hlas a já to nezvládla a nahlas zvlykla.
,,Maddie vím že tam jsi. Slyším tě plakat. Strašně moc mě bolí když pláčeš. A hlavně je to kvůli mě a za to bych se nejradši zabil. Strašně mě to mrzí. Jsem totální debil. Vím že mě alkohol neomlouvá, ale prostě. Emily mi vyznala city. Ona mě pořád miluje. Ale já jí už dávno nemiluju. Přestal jsem jí hned milovat co jsem potkal Abby a kdybych ji teď u tebe nepotkal tak bych na ní nikdy nemyslel. No a ona mi vyznala city a pak do mě lila alkohol. Dala mi víno a pak Jacka. Ona ví, že když míchám alkohol a ještě ho do sebe rychle házím tak pak prostě přestanu přemýšlet a začnu dělat píčoviny. No a já jsem to do sebe strašně rychle hodil protože jsem z ní byl nervózní. No a pak si na mě sedla jen v podprsence a já jsem přestal úplně přemýšlet. To co říkám tě asi ještě víc bolí, ale musel jsem ti to říct" povzdechl si. Schovala jsem si hlavu do dlaní a čekala jsem jestli ještě něco bude říkat.
,,Maddie strašně moc jsem se těšil, že s tebou budu na díkůvzdání, ale já jsem idiot a totálně jsem to posral. Opravdu se ti omlouvám. Strašně moc tě miluju. To mi musíš věřit. Opravdu hrozně moc tě miluju. Prarodiče mi napsali že se těší až za nimi zítra přiletím. Já bych tu zůstal a každý den ti dokazoval jak moc tě miluju, ale nemůžu jim to odřeknout. Oni se na mě hrozně moc těší. Ale já za pár dní zase přijedu a každý den, celý den tu budu klidně stát a dokazovat ti, že tě miluju. Udělal jsem opravdu hroznou chybu. S Emily se už nikdy nesetkám a i když mi bude psát sračky jako včera. Ona mi totiž včera napsala, že se něco děje a že mě potřebuje. Já Emily nechci, já chci tebe" řekl.
Trošku jsem se usmála. Snaží se a to je hezký. Ale tohle je hrozný. Podvedl mě a já viděla jak spolu spí na gauči a hlavně moje sestra. Moje sestra. S ní už nikdy nepromluvím. Ona mi tu zprávu napsala schválně abych je viděla. Nikdy bych si nemyslela, že by mi tohle udělala. Je to mrcha. Doufám že už to Noel ví a bude s ní chtít rozvést, protože si to ta mrcha zaslouží.
ČTEŠ
Lonely and broken✔️
FanfictionMá ledové srdce, je sám, je zlomený, je bezcitný. Změní ho zpátky pouhá sekretářka? Story: 2018