16

5.1K 178 10
                                    

Druhý den

Justin

Ráno jsem se probudil na to, že mi svítilo sluníčko do očí. Povzdechl jsem si, ale pak jsem si vzpomenul na noc. Bože bylo to tak skvělý. Ona byla strašně úžasná.

Natáhl jsem ruku a snažil se nahmatat tělo Madison, ale nic, nikde nebyla. Otevřel jsem oči a podíval se po ložnici. Nikde tu nebyla a ani její věci, které jsme tu včera po celém pokoji poházeli.

Vstal jsem z postele a šel rychle do své šatny a tam jsem si vzal bílé boxerky a triko. Podíval jsem se do koupelny a taky tam nebyla a ani známka toh, že by si třeba dala sprchu.

Rozešel jsem se dolů a tam samozřejmě taky nebyla. Povzdechl jsem si a sedl si na barovou židličku v kuchyni. Vzal jsem si mobil a začal jí volat. Ale nezvedala to. Takže je jasný, že té noci lituje a utekla ode mě. To je fakt skvělý.

***********

O jeden den později

Justin

Dnes je neděle a já jdu zrovna do práce. Je čtvrt na osm a já jedu výtahem do mého patra. Snad ještě nikdy jsem nebyl v práci tak brzo. Vždy chodím na takovou osmou. Jsem tu pak dlouho někdy i do večera. Ale vždy sem chodím tak na osmou. Ale teď tu jsem tak brzo, asi proto, že potřebuji nutně mluvit s Madison. Potřebuju to vysvětlit. Ale jestli toho lituje tak to bude hodně špatný. A hlavně by se mnou už třeba nepracovala tak dobře jako předtím. A já jí nesmím ztratit.

Vystoupil jsem z výtahu a šel k recepci, kde stála Lily a překvapeně na mě koukala. ,,Dobrý den" pozdravil jsem jí. ,,Dobrý den pane Biebere? Co tak brzo? Já jsem teprve před chvílí přišla takže se omlouvám, že na sobě mám ještě civilní oblečení" řekla. ,,To je v pohodě Lily. V klidu se jděte převlíknout" řekl jsem. Chci, aby všechny recepční v mé budově měli stejné oblečení a to jsou černé kalhoty a bílá blůzka s logem mé firmy. Takže Lily v klidu může do práce chodit ve svém oblečení. Já už normálně chodím v obleku.

,,Lily je tu už Madison?" zeptal jsem se jí. ,, Ne ještě ne pane",,Dobře tak až tu bude tak jí hned pošlete do mojí kanceláře" ,,Dobře pane" kývla a já odešel do kanceláře, kde jsem si hned sednul na židli a povzdechl si.

Seděl jsem tu asi ještě dalších dvacet minut a celou dobu jsem koukal do blba. Najednou se ozvalo slabé zaťukání na dveře. ,,Dále" rychle jsem se postavil a dovnitř vešla Madison. Byla snad ještě hezčí než normálně a to vlastně má na sobě stejné oblečení jako vždy do práce.

,,Madison" vydechl jsem a rozešel se k ní. Celou dobu nic neřekla. Přešel jsem ke dveřím a zamknul je a pak se vrátil zase k Mad.

,,Lituješ toho že?" ,,Nedáš mi výpověď?" Řekli jsme úplně na stejno. ,,Cože?" Vyhrkl jsem a Madison na mě překvapeně koukala.

,,Proč bych ti měl dávat výpověď?" ,,Já nevím. Třeba protože jsem se vyspala se svým šéfem a prostě já nevím" povzdechla si. ,,Lituješ té noci?" Zeptal jsem se. ,,Ne nelituju" ,,Tak proč si sakra odešla? Co to mělo znamenat? A celý den si mi pak nezvedala mobil. Vysvětli mi to" vyhrkl jsem.

,,Madison to co se stalo se už nezmění. Ale vím, že to byla úžasná noc" pohladil jsem jí po tváři. ,,Prostě tě nechápu. Jednou mi říkáš, že spolu nic mít nebudeme hlavně abych se do tebe nezamilovala. Že prostě od tebe nemám nic čekat. A pak se spolu vyspíme a tobě to vůbec nevadí. Tak co teda chceš?" rozhodila rukama.

,,Co teda chci? Já. Já bože můj strašně chci tebe. Od té noci na tebe pořád a pořád myslím. Jsi tak úžasná. Ale zase tě chci i jako kamarádku. Protože si taky skvělá kamarádka." Řekl jsem a přešel k ní úplně nejblíž.

,,Justine" povzdechla si a já na nic nečekal a políbil jí. Začínám její rty milovat.

Madison se mnou hned začala spolupracovat a já jsem se usmál. Opřel jsem jí o můj stůl a začal jí hladit po bocích a po zádech. ,,Můžeme být kamarádi s výhodama" usmál jsem se když jsem se od ní odtáhl. ,,Kamarádi s výhodama?" Šeptla a sklonila hlavu. ,,Dobře" kývla po chvíli a já jsem jí zase políbil.

Madison mi dala ruce na hruď a začala mi rozepínat knoflíčky na košili. ,,Ty jedeš" zasmál jsem se. ,, Chci tě" šeptla mi do ucha a mě se po celém těle udělala husí kůže.

Usmál jsem se a hned jí začal sundavat její sukni. ,,Takže sex v práci na mém stole?" Zasmál jsem se a ona kývla a sundala mi košili.

Sundal jsem jí rychle sukni a ona si obmotala nohy kolem mého pasu. ,,Tanga?" Usmál jsem se když jsem se podíval dolů. Usmála se a přikývla.

Rychle jsem jí sundal blůzku a zabořil si hlavu do jejích prsou. Začal jsem jí tam líbat. Po chvilce jsem jí sundal i podprsenku a kalhotky. Zajel jsem jí rukou na její kamrádku. Byla na mě úplně připravená.

Sundal jsem si kalhoty a boxerky a pak jsem jí políbil. ,,Musíme být potichu" šeptl jsem jí do rtů a ona kývla a kousla mě do rtu.

Vnikl jsem do ní a ona si hned přikryla pusu rukou. Dal jsem jí ruku pryč a políbil jí a začal jsem se pohybovat. ,,Justine" zasípala. ,,Já vím Maddie" taky jsem potichu zavzdychal a kousl se do rtu. Madison zaklonila hlavu a snažila se udržet vzdechy v sobě.

Začal jsem se pohybovat mnohem rychleji a snažili jsme se pořád se líbat, aby jsme zabránili vzdechům, ale moc to opravdu nešlo. ,,Justine" zavzdychala trochu hlasitěji a udělala se a já se udělal hned po ní.

,,Bereš prášky že?" zeptal jsem se jí a opřel si hlavu o její rameno. ,,Jo neboj" kývla a začala mě jemně škrábat po zádech. Usmál jsem se a políbil jí.

,,Tohle bylo taky hrozně skvělý. To si takhle můžem dát vždy každé ráno" usmál jsem se nadrženě. ,,Nepřeháněj zas" zasmála se a poplácala mě po tváři. Dal jsem jí pusu a pak jsem jí pustil a ona seskočila ze stolu a začala se oblékat. Taky jsem se oblékl a pak jsem si sedl na židli a spokojeně vydechl.

,,Jsem tak rád, že toho nelituješ a neopustíš mě" řekl jsem. ,,Miluju sex a sex s tebou je skvělej. To se nedá odmítnout" řekla a sedla si na mě. ,,Ty si mrcha" zasmál jsem se a ona se začala smát. ,,Mám tě ráda jako kamaráda a nechtěla bych tě ztratit" řekla a dala mi pusu na krk. ,,Nápodobně" usmál jsem se a objal jí.


Ahoooj❤️  tahle část je trochu kratší,ale snad i tak se vám líbila. Hodně jsem se do toho pssaní teď dostala takže zítra snad bude další, ale úplně to na 100% neslibuju. Ve středu by byla určitě. 

Doufám že mi zanecháte nějaké krásné komenty a názory. Opravdu mě vaše názory nabíjejí k tomu napsat další❤️ takže budu opravdu moc ráda. ❤️❤️

Lonely and broken✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat