41

3.5K 148 11
                                    

O čtyři měsíce později

Madison 

Uběhly čtyři měsíce a byly to opravdu čtyři krásné měsíce. Strašně jsem si to užila. Ne a teď se vrátíme do reality. Byly to čtyři hrozné měsíce. Od našeho příjezdu do Los Angeles se Justin změnil. Pořád chodil do práce a mě nutil mít na každým kroku mít za sebou bodyguarda. Hlavně mi dal mnohem míň práce ve společnosti a vždy zůstaval snad až do noci ve společnosti a já jsem byla sama doma když nepočítám bodyguarda, který mě také hlídal v baráku. To mi připomíná, že jsem se k Justinovi opravdu přestěhovala. První měsíc byl krásný a já jsem byla u Justina pořád a tak jsem se rozhodla, že se k němu přestěhuju. 

No a když jsem to udělala tak mě Justin začal hlídat snad ještě víc. Jak už jsem říkala, vždy když jsem někam šla tak se mnou byl bodyguard. Opravdu nechápu proč to dělá. Kdyby mi aspoň řekl důvod, ale on jen vždy řekne, že má hodně nepřátel a proto musím mít bodyguarda. Kdyby mi to aspoň všechno vysvětlil tak by to bylo lepší, ale on se mnou o tom nemluví. 

Hodněkrát jsme se kvůli tomu pohádali, ale pak to stejně skončilo sexem. Takže jakoby byly hádky, ale ne zas tak velké, že by jsme se několik dní nebavili. To se doufám nestane. No takže to jsem vám řekla, co se za ty čtyři měsíce stalo a já tak strašně doufám že se to zlepší.

Teď je ráno a já se probudila na nějaké zvuky v ložnici. Protáhla jsem se a pak jsem otevřela oči a podívala se po ložnici. Hned jsem zaznamenala Justina, jak si balí věci do kufru. 

,,Justine" zamumlala jsem a on se na mě podíval. ,,Ahoj" pousmál se na mě. ,,Co to děláš?" ,,Musím do Chicaga" řekl a já si povzdechla. Je to tu zase. Přes ty čtyři měsíce pořád někam jezdil. Musel řešit obchody v New Yorku, Torontu a otevřel novou společnost v Chicagu takže tam musel pořád něco zařizovat a teď je to tu zase. A hlavně já mám za tři dny narozeniny a to znamená, že asi Justin se mnou nebude na moje 20. narozeniny. 

,,Už zase?" zakňučela jsem. ,,Lásko promiň. V Chicagu ještě není vše hotový a já tam prostě musím být." ,,A proč aspoň nemůžu jezdit s tebou? Jsem tvoje sekretářka" řekla jsem naštvaně. ,,Protože můj bodyguard nikam létat nemůže a ty by si neměla bodyguarda. A prostě mám tam samé zařizování a ty by si tam byla na nic" řekl. ,,Fakt super" zamumlala jsem a on se postavil ze země a sedl si ke mě na postel. 

,,Lásko pochop to prosím" šeptl a chytil mě za obličej. ,,Tam by si se nudila. Já tam budu pořádat samé schůzky a tak. Já budu rád když mi zase budeš pomáhat s prací tady v Los Angeles jako si to vždy dělala. Takhle to stihneme všechno rychleji" pousmál se a já přikývla. ,,A kdy se vrátíš?" zamumlala jsem zklamaně. ,, Nevím, ale pokusím se do týdne tady být" řekl a dal mi dlouhou pusu. Do týdne? Opravdu skvělý. Nebude se mnou na moje narozeniny. 

,,Miluju tě" zašeptal mi do rtů a já zavřela oči a sklonila hlavu. ,,Lásko co je?" zeptal se a zvedl mi hlavu. ,,Taky tě miluju jenom mě to mrzí" řekla jsem rozklepaným hlasem. ,,Omlouvám se. Mám toho teď opravdu moc a pořád mi chodí ty kreténský dopisy od těch hajzlů a prostě se o tebe bojím. Takže radši budeš tady v bezpečí s bodyguardem" řekl a pak se postavil. ,,Už musím" řekl rychle a zavřel svůj kufr. ,,Večer si zavoláme na face time ano?" usmál se na mě a dal mi pusu. Přikývla jsem, řekla mu potiché ahoj a on odešel a já se rozbrečela. Jsem tu zase sama a budu sama na narozeniny. 

Po asi deseti minutách jsem se postavila a odešla do koupelny. Napustila jsem si vanu a pak jsem si tam lehla a odpočívala a přemýšlela. Položila jsem si ruce na břicho a začala po něm jen tak přejíždět a nechala svoje myšlenky ať mi zaplní hlavu. Sama na narozeniny, sama na narozeniny, co se to s Justinem děje, sama na narozeniny, bylo správné mu říct ano,  skoro měsíční zpoždění menstruace, sama na narozeniny, skoro měsíční zpoždění menstruace?!

Lonely and broken✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat