23

5.2K 168 9
                                    

Druhý den

Justin

Je ráno a já se připravuju do práce. Jsem v kuchyni a jím svojí snídani, což je suchý rohlík. Dneska nějak nestíhám takže proto jen suchý rohlík. Jinak normálně mám docela bohatou snídani, protože v práci ani moc na oběd nechodím takže vlastně jím jenom snídani a pak až večeři.

Najednou sem do kuchyně přišla Madison a byla oblečená normálně v oblečení do práce.

,,Dobré ráno" pousmála se na mě. ,,Dobré ráno. Kam jdeš?" zvedl jsem obočí. ,,No do práce ne? Už nějak nestíháme" podívala se na ruku, kde měla hodinky.

,,Blázníš nebo co? Vždyť máš antibiotika, nemůžeš do práce" ,,Ale vždyť já musím. Musím pracovat" řekla a povzdechla si. ,,Ale jsi nemocná a máš antibiotika ti říkám. Když teď půjdeš do práce tak se ti to může zhoršit a co já vím třeba pak skončíš v nemocnici, protože budeš tak strašně slabá a tak" řekl jsem. ,,Musím ti tam pomoct" ,,Budu tam déle, ale to je mi jedno" řekl jsem a přešel k ní a položil si ruku na její čelo.

,,Madison vždyť máš teplotu. Jsem tvůj šéf takže ti rozkazuju, aby si tady zůstala a všechno to vyležela" řekl jsem a ona si povzdechla. ,,Fajn" řekla a já se usmál.

,,A odpustila si mi to?" šeptl jsem nervozně. ,,Co?" ,,No tamto co jsme řešili včera. Já musíš mi dát čas, ale já prostě to Abby nemůžu udělat a..." chtěl jsem ještě něco doříct, ale pak mi došlo, co jsem to vlastně řekl. Opravdu jsem řekl, že to nemůžu Abby udělat?

,,Oh aha. Jo všechno je v pohodě" zamumlala. ,,Já už půjdu" řekl jsem a povzdechl si. Vzal jsem si svojí tašku, dal jsem Madison pusu na líčko a pak jsem odešel. Jsem úplný kretén opravdu jo.

O několik hodin později

Justin

Je už podvečer a já jedu zrovna domů. Dnes to bylo zase hodně únavné bez Madison, ale konečně jedu domů.

Zaparkoval jsem v garáži, ze sedadla spolujezdce jsem si vzal svojí tašku a vylezl jsem z auta. Rozešel jsem do baráku a při cestě si několikrát zívl. Docela dost se těším až si lehnu. Klidně si udělám ještě něco do práce, ale hlavně musím ležet.

Došel jsem do kuchyně a hned jsem tam viděl stát Madison. ,,Ahoj" pousmál jsem se. ,,Ahoj" taky se usmála. ,,Udělala jsem večeři" řekla. ,,Fakt? Tak to je skvělý. Já jsem si v práci říkal, že nám něco koupím k večeři, ale pak jsem na to úplně zapomněl a přiznám se už se mi nikam zajíždět nechtělo" uchechtl jsem se a ona se zasmála.

,,Jsem rád, že jsi tady. Myslel jsem si, že odejdeš domů" řekl jsem a přešel k ní. ,,Víš taky jsem nad tím přemýšlela, ale bylo by to ode mě hnusný. A udělala jsem večeři jako poděkování, že si se o mě tak postaral" řekla a já se usmál. ,,Chceš nandat? Je to normální kuřecí maso s brambory" řekla. ,,Jasně" řekl jsem s úsměvem a sedl si.

,,Děkuji" kývl jsem když mi talíř s jídlem podala. Madison si sedla naproti mě a pak jsme začali jíst. ,,Je to moc dobrý" usmál jsem se. ,,Normální kuřecí maso" pokrčila rameny a zasmála se.

Po chvilce jsem dojedl tak jsem se postavil a šel talíř odnést do myčky. Když jsem se otáčel tak přišla Madison taky s talířem a narazili jsme do sebe.

Chytil jsem jí za boky a pousmál se na ní. Madison položila talíř na linku a chytila mě kolem krku. Hned jsem jí políbil a přitiskl se k ní. Chytil jsem jí za zadek a nadzvedl jí. Obmotala si kolem mě nohy a já jsem se rozešel nahoru do mojí ložnice.

Lonely and broken✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat