-შეუდარებელია!-მაღვიძებს ელენას კივილი და ჩემ გვერდოთ ლოგინზე ეხეთქება?
-ვინ?-თვალებს ვისრეს და ვიზმორები.
-ჰარი!-მისი სახელის გაგონებაზე მალევე ვფხიზლდები და ლოგინზე ვჯდები.
-სექსი გქონდათ?
-არა.-სახეს ჭმუხნის.
-გაკოცა?
-არა.
-აბა რითია გასაოცარი?-ლოგინიდან ვდგები და კარადასთან მივდივარ,შემდეგ კი პირსახოცს ვოღებ და საშხაპეში შევდივარ.
-ძალიან საყვარელია!-მესმის ელენას კივილო,თუმცა ვაიგნორებ.
თბილს წყალს ვუშვებ,ტანსაცმელს ვიხდი და შხაპის ქვეშ ვდგები.
10 წუთო ასე უძრავად ვრჩებო და უბრალოდ ჩემს გუშინდელ დღეზე ვფიქრობ.პირველად მოხდა რომ ბიჭმა ასე დამაიგნორა.
ქყალს ვთიშავ და კაბინიდან გადმოვდივარ,სხეულზე ფუმფულა ქსოვილს ვიფარებ და ასე გავდივარ საძინებელში.
-ვიღაცამ მოგწერა.-ტელეფონს პირდაპირ სახეში მესვრის ელენა.
-ჰმმ...-უცნობო ნომერია.Unknow:გამარჯობა პატარავ ❤
ამ ხალხმა სულ გააფრინა?
Me:რა გინდა?
ტელეფონს ლოგინზე ვაგდებ,მატერიის ქვემოდან საცვალს ვიცმევ,შემდეგ კი ჯინსებს,იგივენაირად ბიუსტჰალერსა და მაისურს.
-ჯეიკობს ვნახავ.-ვეუბნები ელენას და ოთახიდან გამოვდივარ.
უცნობი:ნუ ბრაზობ,პატარავ ❤
თვალებს ვატრიალებ.საერთოდ რატომ ვუპასუხე?
მე:გიცნობ?
უცნობი:არა,თუმცა გამიცნობ.ვაიგნორებ და ჯეიკობის ოთახში შევდივარ,საწოლზე ვიღაც გოგო უწევს,ის კი მის ზემოდანაა მოქცეული და კოცნის.
თვალებს ვატრიალებ და მათ გვერდით საწოლზე ვჯდები.
-დაკავებული ვარ.-მეუბნება მკაცრად და კარისკენ მანიშნებს.
-კარგი რა,არაფერია ისეთი რაც აქამდე არ მინახავს!-ცივად ვამბობ და ბოლომდე აწითლებილ უცნობ გოგონას ვაშტერდები.
-ნაბიჭვარია არა?-სარკასტული ღიმილით ვეუბნები,რაზეც გოგონა კიდევ უფრო წითლდება.
-კარგი ანა,მერე გნახავ.-ეუბნება ჯეიკობო და წასვლის საშუალებას აძლევს.ანაც მაისურს იცმევს და გარეთ გადის.
-რა გინდა?-ცივად მეკითხება.
-გუშინ როგორი დრო გატარე?
-დავაი რა...
-ვინმე ჰარი სტაილსს იცნობ?
-კი.თავშესაფრია უფროსია შვილია.-თვალებს ატრიალებს და ფანჯარასთან მიდის,ჯიბიდან სიგარეტა იღებს და უკიდებს.
-გინდა?-ერთ ღერს მე მიწვდის.
-კი.-თავს ვუქნევ და ვართმევ.
ვაბოლებ და მის გვერდით ვდგები.
ეცინება.
-რა?-ჩუმად ვეკითხები.
-არაფერი.
-კაი წავედი.-ვუთხარი და ოთახიდან გამოვედი.
ლაილამ რომ სიგარეტოთ დამინახოს გაგდება არ ამცდება.სასადილოსკენ მივდივარ და დერეფანში ჰარია ვეჯახები.
-ლედი სიგარეტს არ უნდა ეწეოდეს.-ხელიდან მართმევს და სანაგვეში აგდებს.
-რა შენი საქმეა?-ვუღრენ და გვერდს ვუვლი,თუმცა მაჯაში მწვდება და მისკენ მაბრუნება.
-ხელი გამიშვი,თორემ...
-თორემ რა?-სიტყვას მაწყვეტინებს და ცალყბად იცინის.
ხელს მაგრად ვიქნევ,თუმცა მისგან თავს მაიმც ვერ ვიხანო,პირიქით ისევ ძველ ჟესტს იმეორებს და კედელთან მიმწყვდევს.
-რაო?აღარ მოგწონვარ?თუ რახან ელენას ვხვდები ჩემთან ფლირტი შეწყვიტე?
-შემეშვი.-ვცდილობ თვალი ავარიდო,თუმცა ცერა თითით თავს მასწორებინებს.
პირველად ვარ ბიჭთან ასეთ მდგომარეობაში.
-ჩემთან ასე მარტივად არაფერი გაგივა.-ენას ტუჩებზე იტარებს,შემდეგ კი კისერში სველ და ცხელ კოცნებს მიტოვებს.
მთელი სხეული ერთიანად მიხურდება,მუცელში პეპლები იწყენენ ფრენას.
რას აკეთებ დანიელა?მოიშორე ეგ ნაბიჭვარი!
ხელებს მკერდზე ვადებ და გაწევას ვცდილობ,თუმცა ჰაერში მიტაცებს დახარზე მიკიდებს.ჩვენს წინ ოთახის კარს აღებს და შიგ შევყავარ.კარებზე მარტივი მოძრაობით მაკრავ შემდეგ კი...რა მოხდება შემდეგ? 😇😇 დაავოუთეთ და დააკომენტარეთ ❤
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Danielle || H.S (დასრულებულია)
Фанфикახლა უნდა წავიდე.უკვე თენდება,თუმცა არ გამიბრაზდე,მალე დავბრუნდები.ცოტახანში მთელი ქალაქი გაიღვიძებს და სიცოცხლოთ გაივსება აქაური ქუჩები.ვერავინ მიხვდება რომ შენ აქ აღარ ხარ,რომ ამ ქუჩებში ვეღარ დადიხარ.ვერავინ...არავის დააკლდები...თუმცა არ იდარდო,მ...