-«Ιρις,τελείωνε πια!»,με ξύπνησε η φωνή της κολλητής μου,η οποία προσπαθούσε με δυσκολία να τραβήξει την κουβέρτα που εγω ειχα αιχμαλωτίσει σφιχτά με τα πόδια μου.Γενικα,κοιμάμαι σαν ένα κουβάρι.
-«Μμ,λίγο ακόμα..»,μουγκρισα και της γύρισα την πλάτη.
-«Ιρις,πρέπει να ετοιμαστούμε!Εχουμε σχολείο ξέρεις!»,μου είπε η Αμέλια και μπορούσα να καταλάβω από τον τόνο της φωνής της ότι είχε κουραστεί να προσπαθεί να με σηκώσει από αυτόν τον βαθύ ύπνο μου.Μα,χειρότερη και από την μαμά μου αυτή η κοπέλα!
-«Πέντε λεπτα ακόμα.»,μουρμούρισα με κλειστά μάτια.
-«Η μαμά σου μου είπε να σε σηκώσω.Αμαν πια!Γιατι κάθε φορά να αντιμετωπίζω το ιδιο πρόβλημα;»,μου είπε ξεφυσώντας.Η μαμά μου δουλεύει σε μια εταιρεία,όποτε είναι αναγκασμένη να ξυπνάει πολύ νωρίς,για αυτό και φωνάζει την κολλητή μου,η οποία μένει δίπλα μας,για να με ξυπνάει.Οι γονεις μου έχουν παρει διαζύγιο.Η Αμελια όσο να'ναι είναι λίγο πιο σοβαρή,από ότι ειμαι εγω.Βεβαια, εγω από την πλευρά μου ειμαι πιο ντροπαλή.
Εγω,σαν απάντηση,έσφιξα περισσότερο την κουβέρτα πάνω στο στέρνο μου.
-«Καλά.Εσυ το ζήτησες.»,μου είπε αυτή γελωντας απειλητικά. «Για απάντησε μου σε μια ερώτηση.Ο Τζακ είναι πιο ωραιος με ή χωρίς μουστάκι;».
Αμεσως,σηκώθηκα από το κρεβάτι λες και με χτύπησε κάποιου είδους ηλεκτρικού ρεύματος και της άρπαξα τον μαρκαδόρο από το χέρι ,πριν προλάβει καν να αγγίξει με αυτόν την αφίσα του Τζακ Τζιλινσκι.Αυτή γέλασε.
-«Έτσι και τολμούσες..»,της είπα απειλητικά.
-«Γιατί;Θα με έκανες ντα;»,με ρώτησε και εγω της εβγαλα την γλώσσα.Αχ,ο Τζακ!Απλη απόλαυση!
Χασμουρήθηκα και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο για να ρίξω κρύο νερο στο πρόσωπο μου ή γενικά να κάνω όλα τα απαραίτητα.Μολις τελείωσα,αντίκρισα την Αμέλια να κοιτάζει σκεπτική την ντουλάπα μου.
-«Τι την κοιτάζεις;Θα βαλω τα συνηθισμένα.»,της είπα και αυτή ένευσε αφού και η ίδια φορούσε παρόμοια.Τα ρούχα;Ήταν μια φαρδιά φόρμα συνοδευόμενη από μια μπλούζα και τα σταρακια μου.Με την κολλητή μου θελουμε να ντυνόμαστε φυσιολογικά.Δεν μας αρέσουν τα προκλητικά ρούχα,όπως αυτά που φοράνε πολλές.
Αφού ντυθηκαμε, αρχίσαμε να πηγαίνουμε με σταθερά βήματα προς το σχολείο.Ή αλλιώς βασανιστήριο...Θα καταλάβατε σε λίγο για ποιον λόγο το λεω αυτό..
YOU ARE READING
When You Hate Him,You Love Him? #rbc #BB2k19
Romance{Book 1}. -«Τον μισω.Τον μισώ όπως μισεί ο άνθρωπος τον ήλιο όταν ξυπνάει και τον χτυπάει στα μάτια.Οπως το χιόνι μισεί την ζέστη.Οπως ο σκύλος μισεί την αδιαφορία.Όπως το σκοτάδι μισεί το φως.Ολο αυτό που νιώθω για αυτόν είναι μίσος!» Ίρις: Ένα κορ...