BONUS CHAPTER #3.

859 77 74
                                    



Κοιτούσα εναλλάξ μια τον Άρη και μια αυτό το ζευγάρι.Τους γονεις του!Ακομα δεν το πιστευα!Δεν μπορούσε να το χωρέσει ο νους μου.Πως;Γιατί;Γιατί μετά από τόσα χρόνια;

Έμπλεξα το χέρι μου με το χέρι του Άρη,για να τον ηρεμήσω και ομολογώ πως πέτυχε αφού τον ένιωσα να ηρεμεί με το άγγιγμα μου.

-«Γιε μου.»,ψιθύρισε ο πατέρας του και πήγε να τον ακουμπήσει συγκινημένος.Ο Άρης όμως άφησε απότομα το χέρι μου και έκανε ένα βήμα πίσω.

-«Μην με ακουμπάς.»,του απάντησε με ένα ψυχρό βλέμμα.

-«Αγαπη μου,εμείς..»,πήγε να πει η μητέρα του,αλλά ο Άρης σήκωσε το χέρι του κάνοντας τους νόημα να πάψουν να μιλάνε.

-«Εσείς τι;Έχετε το θράσος να έρχεστε αυτήν την στιγμή μπροστά μου και να με αποκαλείται γιο σας και αγαπη μου και ολες αυτές τις μαλακιες;»,ούρλιαξε θυμωμένος και εγω έκλεισα τα μάτια μου,καθώς ήταν η πρώτη φορά μετά απο χρόνια που τον ακουω να φωνάζει έτσι.

-«Άρη,άκουσε μας λίγο,μωρό μου.»,ψιθύρισε αδύναμα η μητέρα του,έτοιμη να κλαψει.

-«Δεν γουστάρω να ακουσω δικαιολογίες.Δεν θέλω!Αυτο όμως που θέλω σίγουρα είναι να εξαφανιστείτε αυτήν την στιγμή από το σπίτι μου,πριν κάνω κάτι που θα το μετανιώσω.»,φώναξε και έσφιξε το χέρι του.

-«Έχουμε μετανιώσει.»,είπε ο πατέρας του και εκείνη την ώρα άνοιξα τα μάτια μου γιατί ήξερα τι θα ακολουθήσει.

-«Έχετε μετανιώσει;Λίγο αργά το σκεφτήκατε.Πως μπορείτε μετά από τόσα χρόνια να εμφανίζεστε μπροστά μου;»,συνέχισε ο Άρης ακάθεκτος και έκανε ένα βήμα μπροστά φτάνοντας δίπλα μου.

«Που ήσασταν τόσα χρόνια;»,ψιθύρισε ο Άρης και χαμήλωσε το κεφάλι.

«Όταν σας χρειαζόμουν εδώ,δίπλα μου,που ήσασταν;»,ούρλιαξε έπειτα και σήκωσε το κεφάλι του προς το μέρος τους. «Όταν έκλαιγα μέρα νύχτα για την αδερφή μου,που ήσασταν;»,πρόσθεσε και τους κοίταξε βουρκωμένος πλέον.

«Όταν...όταν χρειαζόμουν μια αγκαλιά,που ήσασταν;»,συνέχισε αδύναμα έτοιμος να κλαψει πλέον,αλλά κούνησε περα δώθε το κεφάλι του για να του φύγουν τα δάκρυα.

Ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο μου.Παρατηρησα ότι και οι γονεις του άρχισαν να κλαίνε.

-«Και γυρίσατε τώρα!Γιατι;Ή μάλλον όχι,ξερω το γιατί.Απεκτησα επιτέλους χρήματα και αποφασίσατε να κάνετε τώρα την ξεχωριστή σας εμφάνιση.Να εκμεταλλευτείτε μωρε και αυτά τα χρήματα.»,τους είπε ο Άρης ειρωνικα.

When You Hate Him,You Love Him? #rbc #BB2k19Donde viven las historias. Descúbrelo ahora