TEN.

1.2K 123 41
                                    

-«Ήμουν παιδι όταν έγιναν όλα..»,ξεκίνησε να λέει.Τον παρατηρούσα και ομολογώ πως ήταν αρκετά νευρικός.Κουνουσε πάνω κάτω το πόδι του και γενικά κουνιόταν συνέχεια.

«Με την αδερφή μου ήμασταν αυτοκόλλητοι.Σαν δίδυμα,παρόλο που ήμουν μεγαλύτερος της κατά πέντε χρόνια.Την αγαπούσα πολύ.Και όλοι μαζί ήμασταν μια ευτυχισμένη οικογένεια.»,είπε και πήρε μια ανάσα.

-«Γιατί ήσασταν;Τώρα δεν είστε;»,τον ρώτησα ενώ παράλληλα θυμήθηκα τοτε που μου είχε πει ότι πεθανε η αδερφή του.Αμέσως,μετάνιωσα που του έκανα αυτήν την ερώτηση.

Αυτός έπιασε το πιγούνι του και αναστέναξε.

-«Μερικα πράγματα στην ζωή δεν καταλαβαίνουμε γιατί γίνονται.»,απλά μου απάντησε και εγω τον κοιτούσα με απορία.

-«Δεν σε καταλαβαίνω,Άρη..»,του ψιθύρισα.

-«Μπορεί απλά να έπρεπε να γίνουν.Μπορει να ήταν σαν κάποιου είδους τιμωρία.»,συνέχισε ακάθεκτος.

-«Τι τιμωρία;Με μπερδεύεις.»,του είπα.

-«Μια μέρα η αδερφή μου,μου ζήτησε να την πάω σε μια συναυλία λίγο πιο έξω από την πολη.»,μου είπε.Εσφιξε το χέρι του.

-«Τι συναυλία;»

-«Έπαιζαν κάτι φίλοι της και ήθελε να πάει να τους δει.Επειδη όμως ήταν μακρυά,την πήγα εγω με το αμάξι.»,μου απάντησε.Εκλεισε τα μάτια του.Πρωτη φορά τον έβλεπα να αισθάνεται τόσο άσχημα.Ηταν ένας άλλος Άρης.

-«Τι έγινε στην συναυλία, Αρη;»,τον ρώτησα και αυτός κοιτούσε κάτω και κουνιόταν πάνω στην θέση του περα δώθε.Τι στο καλό συμβαίνει;

Αυτός δεν απαντούσε.

«Άρη;»,προσπαθούσα να τον επαναφέρω πιάνοντας τα χέρια του.Αυτος σαν να ξύπνησε,είδε τα χέρια μου που ήταν «δεμένα» με τα δικά του και έπειτα με κοίταξε κατάματα.Ηταν βουρκωμένος.

«Μιλά μου.»,του ψιθύρισα.

-«Στον δρόμο για το χωριό,όπου θα γινόταν αυτή η συναυλία..»,ξεκίνησε να λέει με τρεμάμενη φωνή. «..Ένα φορτηγό ήρθε από το αντίθετο ρεύμα και κατευθύνονταν απειλητικά προς το μέρος μας.»,μου είπε και γουρλωσα τα μάτια μου.

-«Π-Πως;»,τον ρώτησα τρέμοντας από το σοκ.

-«Δεν ξερω το γιατί και το πως.Το μόνο που θυμάμαι είναι αυτή η σκηνή με το φορτηγό να έρχεται κατά πάνω μας. Μπερδεύτηκε και πήρε το αντίθετο ρεύμα.»,μου είπε.

When You Hate Him,You Love Him? #rbc #BB2k19Where stories live. Discover now