Όταν σταματήσαμε αυτό το φιλι,κοιτιομασταν στα μάτια.Αυτος μου χαμογελούσε και μου έπιανε τα μάγουλα απαλά με τα χέρια του.
-«Είναι ο κολλητός μου.»,του είπα αναφερόμενη στον Σταύρο γελωντας και παίρνοντας μια ανάσα,καθώς όταν φιλιομασταν είχα κρατήσει την ανάσα μου αρκετή ώρα.
-«Δεν είχε πεθάνει;»,με ρώτησε με γουρλωμένα μάτια.
-«Τελικά όχι.Θα σου εξηγήσω κάποια άλλη στιγμή.»,του είπα γελωντας.Το χαμόγελο του αντικαταστάθηκε με ένα πονηρό βλέμμα.
-«Έχεις δίκιο.Τωρα έχουμε πιο σημαντικά πράγματα να κάνουμε.»,μου είπε και εγω τον κοίταξα με απορία.
-«Όπως;»,τον ρώτησα.
Αυτός αντί να μου απάντησε με σήκωσε στην αγκαλιά του με αποτέλεσμα να τυλιξω τα πόδια μου γύρω από την μέση του. «Τι μου έχεις κάνει,Ιρις...;»,μου ψιθύρισε και έπειτα ένωσε για άλλη μια φορά σήμερα τα χείλη του με τα δικά μου.Χαμογελουσαμε και οι δυο μέσα από το φιλι μας.Ξαφνικα,άρχισε να βροντάει και μετά από λίγα λεπτα άρχισε να βρεχει.Μονο όταν ξεκίνησε η βροχή αποχωρίστηκαν τα χείλη μας το ένα από το άλλο και σηκώσαμε τα κεφάλια μας στον ουρανό χαμογελωντας.
Αυτό όμως δεν μας εμπόδισε στο να συνεχίσουμε να φιλιόμαστε ανενόχλητοι.
Αυτήν την στιγμή ένιωθα ότι όλα μου τα κομμάτια ενώθηκαν.Ενιωθα ζωντανή στην αγκαλιά του,στα χέρια του,στο φιλι του.
Όταν με κατέβασε από την αγκαλιά του,μου έτεινε το χέρι του.
-«Θα μου χαρίσετε αυτόν τον χορο;»,με ρώτησε και εγω του έγνεψα γεμάτη ενθουσιασμό.
Πήρα το χέρι του και αυτός τοποθέτησε το ένα του χέρι στην μέση μου ,τραβώντας με περισσότερο κοντά του και το άλλο του χέρι μέσα στο ένα από τα δυο δικά μου.
Χορευαμε με ρυθμό τον ήχο που έκαναν οι σταγόνες της βροχής και παράλληλα γελούσαμε.
Ήταν ότι πιο υπέροχο.
Δεν ήθελα να τελειωσει.
Ξαφνικά,ήρθε μια πεταλούδα και έκατσε στα μαλλιά μου.Αυτος σταμάτησε να χορεύει και την πήρε στα χέρια του προσεχτικά.Ηταν μια μικρή,όμορφη,μπλε πεταλουδιτσα.Την κοιτούσαμε και οι δυο και έπειτα κοιτιομασταν μεταξύ μας με ένα βλέμμα γεμάτο νόημα.Την άφησε να φύγει και έπειτα μαζεύτηκε ένα κοπάδι γεμάτο μπλε,μωβ και κόκκινες πεταλούδες.Τις κοιτούσα μαγεμένη.Μαζευτηκαν γύρω μας σχηματίζοντας μια δίνη και μας περικύκλωσαν.Το μόνο που βλέπαμε ήταν ένα τόσο μεγάλο κοπάδι να μας έχει περικυκλώσει με παρά πολλα χρώματα λες και ήταν ένα ουράνιο τόξο.
YOU ARE READING
When You Hate Him,You Love Him? #rbc #BB2k19
Romance{Book 1}. -«Τον μισω.Τον μισώ όπως μισεί ο άνθρωπος τον ήλιο όταν ξυπνάει και τον χτυπάει στα μάτια.Οπως το χιόνι μισεί την ζέστη.Οπως ο σκύλος μισεί την αδιαφορία.Όπως το σκοτάδι μισεί το φως.Ολο αυτό που νιώθω για αυτόν είναι μίσος!» Ίρις: Ένα κορ...