(Το τραγούδι δεν ταιριάζει με το περιεχόμενο,αλλά το άκουγα όσο έγραφα το κεφάλαιο,όποτε βαλτε το.💋)
Αυτήν την στιγμή περπατάμε στους πολυσύχναστους δρόμους της Νέας Υόρκης.Εγω και ο Άρης κρατάμε από το χέρι τον Τόμι.
Χαμογελα,όμορφη διάθεση.Μακαρι όλα αυτά να επικρατούσαν ενώ γνώριζαν ότι είμαστε μια οικογένεια.
-«Μαμά!Δες αυτό!»,φώναξε ο Τόμι και αποχωρίστηκε τα χέρια μας για να τρέξει σε μια βιτρίνα με παιχνίδια.
-«Πρόσεχε,Τόμι.»,φώναξα και ο Άρης έριξε ένα γελακι.
-«Άφησε τον να το χαρεί.»,μου είπε χαμογελώντας και εγω γύρισα προς το μέρος του.
-«Δεν είναι δουλειά σου να ανακατεύεσαι.»,του απάντησα ψυχρά και απομακρύνθηκα από αυτόν για να πάω στον Τόμι.
Ο Τόμι είχε κολλήσει τα χέρια του σε αυτήν την βιτρίνα και κοιτούσε προς τα μέσα.Μα,τι κοιταει;Και στα ξαφνικά,κατάλαβα.
Είχε εστιάσει το βλέμμα του σε ένα αρκουδάκι λούτρινο.Ηταν ένα απλό αρκουδάκι.Ενα άσπρο,το οποίο στα χέρια του κρατούσε μια πεταλούδα.Αμεσως,γελασα.
Αχ,αυτό το παιδι μου!
-«Αγαπη μου.»,του είπα και γονάτισα στο πάτωμα για να τον αντικρυσω.Αυτος με κοιτούσε με αυτά τα πανέμορφα ματάκια του.
Αχ,είναι σαν να βλέπω τον Άρη και αποσυγκεντρωνομαι.
-«Το θες τόσο πολύ;»,τον ρώτησα και αυτός κοίταξε προς την βιτρίνα,αλλά το βλέμμα του σκοτείνιασε.
Κοίταξα και εγω και είδα ότι το αρκουδάκι δεν υπήρχε πλέον σε εκείνη την θέση που βρισκόταν πριν.
-«Δεν έχει σημασία πλέον.»,απάντησε ο Τόμι και έπεσε στεναχωρημένος στην αγκαλιά μου.
-«Γιατί τόσο άσχημη διάθεση;»,ρώτησε ο Άρης με ένα χαμόγελο κρατωντας κάτι πίσω από τα χέρια του.
-«Να..Ήταν ένα αρκουδάκι που ήθελα,αλλά τελικά το πήραν αλλοι.»,απάντησε ο Τόμι και κοίταξε κάτω.Εγω σηκώθηκα όρθια και κοιτούσα περίεργη τον Άρη.
-«Αυτό εδώ λες;»,τον ρώτησε ο Άρης με ένα χαμόγελο και έβγαλε αυτό το συγκεκριμένο αρκουδάκι πίσω από την πλάτη του.
Τα μάτια του Τόμι έλαμψαν και τα δικά μου γουρλωσαν.
Ο Τόμι ορμηξε κυριολεκτικά πάνω στον Άρη και του χάρισε μια σφιχτή αγκαλιά.Ο Άρης ανταπέδωσε κατευθείαν και εγω κοίταξα τον ουρανό θελωντας να αποτρέψω τα δάκρυα από το να εμφανιστούν.
KAMU SEDANG MEMBACA
When You Hate Him,You Love Him? #rbc #BB2k19
Romansa{Book 1}. -«Τον μισω.Τον μισώ όπως μισεί ο άνθρωπος τον ήλιο όταν ξυπνάει και τον χτυπάει στα μάτια.Οπως το χιόνι μισεί την ζέστη.Οπως ο σκύλος μισεί την αδιαφορία.Όπως το σκοτάδι μισεί το φως.Ολο αυτό που νιώθω για αυτόν είναι μίσος!» Ίρις: Ένα κορ...