Μετά από τέσσερις μήνες.-«Μα,δεν τον αντεχω!»,γκρινιαξε για άλλη μια φορά σήμερα η Μαγκυ.Εγω ξεφυσηξα και η Αμέλια με την Ρόουζ και την Ελβιρα γέλασαν.
«Απορώ πως τον αντέχεις εσυ,Αμέλια.»,συνέχισε και κουνούσε το πόδι της πάνω κάτω.
Και ναι αυτήν την στιγμή μιλάμε για τον Σταύρο.Εχουμε μαζευτεί στο σπίτι του θείου μου και έχουμε ξεκινήσει κοριτσοκουβεντα,όση ώρα τα αγόρια βρίσκονται στην αποθήκη και συζητάνε τα δικά τους λογικά ή τα περί της συμμορίας θέματα.
-«Εντάξει,μωρε.Ο Σταύρος είναι καλος αδερφός.»,της απάντησε η Αμέλια και εμείς με τα κορίτσια της κάναμε νοήματα να μην το πει.Ομως,δυστυχώς το είπε,όποτε κρύψαμε το κεφάλι μας μέσα στα χέρια μας.
-«Καλός;ΚΑΛΟΣ;Να σου θυμίσω τι έκανε σήμερα;»,φώναξε η Μαγκυ και εμείς γελάσαμε.
Και μόνο στην εικόνα αυτού που είχε κάνει,απλά δεν μπορούσαμε να συγκρατηθουμε.
-«Ήμουν έτοιμη να πάω μια βόλτα με τα πόδια και αυτός "έτυχε" να περνάει από εκείνη την περιοχή και πάτησε με το αυτοκίνητο του σε μια λακκούβα με λάσπη και με έκανε ΧΑΛΙΑ!»,τσιριξε αυτή τονιζοντας ότι δεν έτυχε να βρεθεί εκει όπου περπατούσε η ίδια,αλλά μάλλον το ήξερε και μας έδειξε τα λασπωμένα της ρούχα που κρέμονταν στον κάδο των άπλυτων.Μας έδειξε και τον εαυτό της που είχε τυλίξει τα μαλλιά της με μια πετσέτα,καθώς τα είχε λούσει.
-«Έχεις σκεφτεί μήπως το κάνει αυτό για να τραβήξει την προσοχή σου;»,την ρώτησα κοιτωντας την πονηρά.
Τι;Ακόμα θυμάμαι το περιστατικό με το νερο στον κήπο.Τοτε που επέστρεψα από την Νέα Υόρκη και τους βρήκα όλους στην αυλή του σπιτιού μου.Εκεινο το βλέμμα του Σταύρο δεν θα το ξεχάσω.Την στιγμή που αυτή βρισκόταν ξαπλωμένη στο γρασίδι στην προσπάθεια της να του αρπάξει το λάστιχο και αυτός ήταν από πάνω της.
Δεν ήταν απλά ένα βλέμμα!
Αν δεν τους διέκοπτε η Ελβιρα,θα ήταν ζήτημα χρόνου να κολλούσαν τα χείλη τους μεταξύ τους.
Η Μαγκυ σηκώθηκε από το κρεβάτι με φορα.
-«ΤΙ;ΑΚΟΥΣ ΤΙ ΛΕΣ,ΙΡΙΣ;Να θέλει αυτός εμενα;Αφού μισούμε ο ένας τον άλλον!»,είπε η Μαγκυ.
-«Κοιτα,θεωρητικά κολλάει.»,με υποστήριξε η Ρόουζ. Η Μαγκυ μετέφερε το βλέμμα της από εμενα στην Ρόουζ. «Καμία φορά νομίζουμε ότι νιώθουμε μίσος για τον άλλον,ενώ δεν είναι αυτό.Απλα προσπαθούμε να κρύψουμε τα πραγματικά μας συναισθήματα.»,συμπλήρωσε η Ρόουζ.
YOU ARE READING
When You Hate Him,You Love Him? #rbc #BB2k19
Romance{Book 1}. -«Τον μισω.Τον μισώ όπως μισεί ο άνθρωπος τον ήλιο όταν ξυπνάει και τον χτυπάει στα μάτια.Οπως το χιόνι μισεί την ζέστη.Οπως ο σκύλος μισεί την αδιαφορία.Όπως το σκοτάδι μισεί το φως.Ολο αυτό που νιώθω για αυτόν είναι μίσος!» Ίρις: Ένα κορ...