NINE.

1.4K 131 61
                                    

-«Σήμερα έχει ένα παρτυ.»,ξεστόμισε ο Αχιλλέας και συνέχισε να πίνει το αναψυκτικό του.

-«Αα καλά λες.Αυτου από το Γ4.»,είπε ο Μιχάλης. «Τι λετε κορίτσια,θα έρθετε;»,μας ρώτησε.Εδω και ώρα καθόμασταν όλοι στο ιδιο τραπέζι την ώρα του διαλείμματος.Και όταν λεω όλοι,εννοώ ο Άρης,ο Αχιλλέας,ο Μιχάλης και εγω με την Αμέλια.Εχουν περάσει περίπου κάτι εβδομαδες που τα πηγαίνουμε καλά.Το ότι καθόμαστε όλοι μαζί χωρίς να μας βρίζουν και να μας υποτιμούν, δεν φανταζόμουν ποτέ να το ζήσω.Εγω είχα στηρίξει το κεφάλι μου στην παλάμη του χεριού μου και κοιτούσα το πάτωμα.Ενιωθα λίγο άβολα,η αλήθεια είναι.Ξαφνικα,επικρατούσε ησυχία και σήκωσα το κεφάλι μου να δω περί τίνος πρόκειται.Μολις το έκανα,αντίκρισα και τους τέσσερις να με κοιτάνε.Τι;

-«Έχω κάτι;»,τους ρώτησα.

Ο Άρης γέλασε. «Τι είναι τόσο αστείο;»,τον ρώτησα γυρνώντας προς το μέρος του.

-«Ωω έλα τώρα.Μην γίνεσαι σπαστικια,απλά σε κοιτούσαμε.»,μου είπε ο Άρης γελωντας.

-«Εγω;;Εγω γίνομαι σπαστικια ή εσυ που γελάς στα καλά καθούμενα;;»,τον ρώτησα και καλά ενοχλημένη.Η Αμέλια μας κοιτούσε με μάτια που έβγαζαν καρδιες.Ωχ Θεέ μου..!

-«Τι γλυκοι που είστε μαζί.»,πέταξε την βόμβα η Αμέλια.Εγω γουρλωσα τα μάτια μου και ο Αρης άρχισε να γελάει περισσότερο.Τωρα πλέον κοιτούσα αυτόν με γουρλωμένα μάτια.

-«Από που και ως που εγω να ταιριάζω με την Ιρις;»,ρώτησε αυτός.

Αουτς.

Για μισό όμως....

Γιατί αυτό με πείραξε;;;

-«Έχει δίκιο.Του ειμαι πολύ λίγη όπως βλέπετε.Ο κύριος από εδώ προτιμάει τις εύκολες.»,τους είπα και πήγα να αποχωρισω από το τραπέζι.Αυτος με έπιασε από το χέρι και με ξανα τοποθέτησε κάτω.

-«Κάτσε κάτω,μικρή ζηλιαρογατα.»,μου είπε και μου τσίμπησε την μύτη.

-«Κάνε μας την χάρη και σκασε.»,του είπα με ένα ειρωνικό χαμόγελο.

-«Κάνε με.»,μου απάντησε αυτός πονηρά.Εγω αμέσως του έδωσα μια αγκωνιά τα πλευρά.

-«Χυδαίε.»,του είπα και έπειτα γελάσαμε.

-«Ψιτ.Τελειωσατε με το ερωτικο καβγαδάκι σας;Έχουμε και με καλύτερα πράγματα να ασχοληθούμε.»,μας είπε ο Αχιλλέας με ένα πονηρό βλέμμα.Εε ρε μανία...Ακούς εκει ερωτικο...

When You Hate Him,You Love Him? #rbc #BB2k19Where stories live. Discover now