THIRTY.

1.1K 99 65
                                    

(⬆️⬆️🎶🎶🎶)

Έφτασαν Χριστούγεννα.

Όλα εδώ στην Νέα Υόρκη είναι υπεροχα.

Γέλια,φωνες,χαρές.

Άνθρωποι κάνουν τα ψωνια τους και λένε: «Χρόνια Πολλα» όταν συναντάνε γνωστούς τους.

Οι διακοσμήσεις σε όλη την πολη είναι φαντασμαγορικές.

Ζευγάρια και παρέες είναι έξω και περνάνε τελεια από όσο βλέπω.

Βέβαια,θα ήταν ακόμα πιο υπεροχα αν είχα και τα παιδιά μαζί μου.

Σήμερα με την μητέρα μου θα πάμε σε ένα χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν,για αυτό και αυτήν την στιγμή ετοιμάζομαι.Βαζω το κόκκινο μου φόρεμα και τελειώνω με την τελευταία στρώση μέικ απ στο πρόσωπο μου.

Βαζω το κόκκινο μου φόρεμα και τελειώνω με την τελευταία στρώση μέικ απ στο πρόσωπο μου

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.



Η μαμά μου όλη την μέρα σήμερα είναι χαρούμενη.

Μου αρέσει να την βλέπω έτσι,αλλά πρώτη φορά την βλέπω να είναι συνεχόμενα χαρούμενη.

Τουλάχιστον κάποιος να είναι με αυτήν τη διάθεση και για τους δυο μας.

-«Είσαι έτοιμη, αγαπη μου;»,με ρώτησε με ένα χαμόγελο έως τα αυτιά αφού πρώτα είχε χτυπήσει απαλά την πόρτα για να μπει μέσα.

-«Ναι,μαμά.Μισο να στείλω ένα μήνυμα στον Άρη για Χρόνια Πολλα.Πριν λίγο έστειλα στην Αμέλια και στον Σταύρο.»,της είπα και αυτή μου άρπαξε το κινητό.

«Έι!Τι κανεις;»,την ρώτησα και αυτή έβαλε το κινητό μου στην τσέπη της.

-«Α Α Α!Τωρα είσαι με την μαμά σου.Θα του στείλεις μετά.»,είπε αυτή πάλι με ένα μεγάλο χαμόγελο και έφυγε.

Τι στο καλό;

Ξεφυσηξα,κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη για μια τελευταία φορά και πήρα το παλτό μου.

Θα του στείλω μετά.



{...}



Εδώ και ώρα κάθομαι σε μια καρέκλα μόνη μου,ενώ όλοι τους είτε μιλάνε με άλλους είτε χορεύουν.

When You Hate Him,You Love Him? #rbc #BB2k19Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang