Άνοιξα τα μάτια μου από το εκτυφλωτικό φως του ηλίου που έμπαινε μέσα από το παράθυρο του δωματίου μου με τον Άρη.Ημουν ξαπλωμένη στο κρεβάτι μας με τα δυο χέρια του Άρη να με τυλίγουν από πίσω.Η πλάτη μου ήταν κολλημένη στο γυμνό του στέρνο.Τυλιξα λίγο καλύτερα το πάπλωμα πάνω μου,αφού από κάτω δεν φορουσα τίποτα και γύρισα προσεχτικά προς το μέρος του.Ήταν τόσο όμορφος.Το φως του ηλίου έπεφτε ακριβώς πάνω στο πρόσωπο του και έμοιαζε παραμυθένιος.Εβγαλα το χέρι μου που ήταν κάτω από το πάπλωμα και άγγιξα το μάγουλο του.Αρχισα να τον χαϊδεύω με απαλές και αργές κινήσεις και απομάκρυνα και μια τούφα από τα μαλλιά του που έπεφτε στο μέτωπο του.Το βλέμμα μου πήγε κατευθείαν στα χείλη του,αφού δεν μπορούσα να θαυμάσω τα πανέμορφα καταπρασινα μάτια του.Ηταν μισάνοιχτα και από μέσα τους έβγαινε ένα απαλό ροχαλητό.Ηταν το πιο γλυκο πράγμα που έβλεπα έπειτα από τόσο χρόνια μετά από τον Τόμι μας φυσικά.Ηθελα τόσο πολύ να τα φιλήσω,να ξανακάνουμε αυτό που κάναμε εχθες το βράδυ,όταν τα κορμιά και των δυο μας ήταν ενωμένα μετά από τόσο καιρό που δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα και να προσέχουμε,λόγω του μικρού μας.Δεν μπορούσα όμως να τον ξυπνήσω.Κοιμαται τόσο ωραία.Μου βγάζει μια μεγάλη ηρεμία και γαλήνη.Δεν ξερω τι θα έκανα αν δεν υπήρχε ο Άρης στην ζωή μου.
Πολλές φορές με πιάνω να σκέφτομαι πως θα ήταν η ζωή μου χωρίς τον Άρη,ή η ζωή του Άρη χωρίς εμενα.Θα έκανε παιδιά;Θα έβρισκε μια κοπέλα να τον κάνει ευτυχισμένο;Ή απλά θα συνέχιζε τις παλιές του καλές συνήθειες;Θα έβρισκε αυτόν τον έρωτα που νιώθει με εμενα;Ο Τόμι μας,το μωρό μας,δεν θα υπήρχε.
Ξαφνικά,τα χέρια του Άρη με τύλιξαν ξανα και με ανέβασαν από πάνω του.
-«Μα,τι κανεις;»,τον ρωτησα γελωντας όσο στεκόμουν από πάνω του κρατωντας το πάπλωμα σφιχτά μπροστά στο στήθος μου.
Αυτός ανασηκωθηκε και με κρατούσε πλέον από την πλάτη.
-«Φιλάω την γυναίκα μου.Τοσο κακό είναι;»,με ρώτησε έχοντας ένα πονηρό χαμόγελο κολλημένο στο πρόσωπο του και έπειτα τοποθέτησε τα χείλη του πάνω στα δικά μου παρασέρνοντας με σε ένα γεμάτος αγαπη και πάθος φιλι.
Σταματήσαμε το φιλι μας για να πάρουμε ανάσες και αυτός μου χάιδευε την ραχοκοκαλιά μου με αργές κινήσεις κάτι που με έκανε να ανατριχιασω.
-«Ο Τόμι που είναι;»,με ρώτησε.
-«Μου έστειλε μήνυμα η Μαγκυ ότι θα τον πάνε αυτοί στο σχολείο.»,του απάντησε και αυτός ανεβοκατέβασε τα φρύδια του γεμάτος νόημα.
YOU ARE READING
When You Hate Him,You Love Him? #rbc #BB2k19
Romance{Book 1}. -«Τον μισω.Τον μισώ όπως μισεί ο άνθρωπος τον ήλιο όταν ξυπνάει και τον χτυπάει στα μάτια.Οπως το χιόνι μισεί την ζέστη.Οπως ο σκύλος μισεί την αδιαφορία.Όπως το σκοτάδι μισεί το φως.Ολο αυτό που νιώθω για αυτόν είναι μίσος!» Ίρις: Ένα κορ...