TWENTY SIX.

1K 92 28
                                    


Έχουν περάσει λίγες μέρες μετα από αυτό το περιστατικό που ζήσαμε.Θα αναρωτιέστε τι έγινε μετά από αυτό;!Μολις γυρίσαμε στην πολη μας,βρήκα την Αμέλια και τον Σταύρο και τους τα εξηγησα όλα.Ειχαν μείνει σαστισμένοι και με το δίκιο τους.Ο κάθε ένας θα αντιδρούσε έτσι.Ο Σταύρος, ως υπερπροστατευτικος όπως πάντα, ήθελε να πάει να βρει αυτούς τους εγκληματίες και να τους αντιμετωπίσει πρόσωπο με πρόσωπο,αλλά δεν του είχα εξηγήσει το καλύτερο.Τους έπιασε η αστυνομία.Ναι,καλά ακούσατε!Μας βοήθησε ο Τζέικομπ και τους έπιασαν.Μετα από τόσα χρόνια που τους κυνηγούσαν τα παιδιά,επιτέλους πήγαν εκει οπου τους αξίζει.Στην φυλακή.Φυσικα,δεν έμαθε ποτέ η αστυνομία ποιος τους πληροφόρησε για το πως θα μπορούσαν να τους βρουν.Και δεν θα το μάθουν ποτέ.


Αυτήν την στιγμή ειμαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου με τον Άρη πάνω από την κοιλιά μου.
Εχει στηριχτεί στον αγκώνα του,μου χαϊδεύει ελαφρά την κοιλιά με το δάχτυλο του και ανα διαστήματα αφηνε μικρά απαλά φιλια εκει.Εγω του χάιδευα τα μαλλιά με το χέρι μου.Ειναι τόσο όμορφο αυτό που ζω τώρα,που ακόμα μου φαίνεται απίστευτο.Για μια στιγμή σταμάτησα αυτό που έκανα για να τον παρατηρήσω καλύτερα.

Τα καταπρασινα αυτά μάτια του που ήταν απασχολημένα με το να κοιτανε παρατηρητικά   τις κινήσεις που έκανε ο ίδιος στην κοιλιά μου.

Τα χείλη του.

Αχ,αυτά τα χείλη του.

Όσες φορές και να τα γευτώ,πάντα θα θέλω κι άλλο.

-«Μμ,μην σταματάς.»,μου είπε με αυτήν την βραχνή φωνή του που λατρεύω τόσο.

Εγω γελασα και συνέχισα να τον χαϊδεύω με κυκλικές κινήσεις στα μαλλιά του.

Γιατί αρέσει τόσο πολύ αυτό στα αγορια;

-«Άρη;»τον ρώτησα μετά από λίγο.Αυτος γύρισε προς το μέρος μου χωρίς να σταματήσει να χαϊδεύει την κοιλιά μου με το δάχτυλο του. «Με πόσες ήσουν πριν από εμενα;»,αποφάσισα να τον ρωτήσω το ερώτημα που με βασανίζει τόσο καιρό,παρόλο που ξερω την απάντηση.

Αυτός γέλασε.

Για μισό...Γέλασε;

-«Δεν θυμάμαι ονόματα,αφού ξέρεις οτι δεν έκανα σχέση,αλλά ήταν γύρω στις είκοσι.»,εξομολογήθηκε αυτός γελωντας.

-«Μαλιστα.»,είπα εγω και εστίασα το βλέμμα μου στο κενό.

-«Ωω,έλα τώρα!Δεν πιστεύω να θύμωσες.Σου είπα.Τοτε δεν έκανα σχέση.Ημουν καφρος και το ξερω.Μεχρι την στιγμή που γνώρισα μια κοπέλα που μου αλλαξε τα δεδομένα.»,είπε αυτός και γέλασε.

When You Hate Him,You Love Him? #rbc #BB2k19Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang