Ένιωσα ένα χάδι στα μαλλιά και στο πρόσωπο μου και αυτό με έκανε να ανοίξω τα μάτια μου.Βρισκομουν ξαπλωμένη στην κρεβατοκάμαρα του σπιτιού μου με τον Γκειμπ ,με τον Άρη να με χαϊδεύει.Για μισό..Τον Άρη;;
Όλα ήταν ένα όνειρο,έτσι;
-«Α-Άρη;»,τον ρώτησα ψιθυρίζοντας χωρίς να έχω ανακτήσει πλήρως τις δυναμεις μου.
-«Σς,μην κουράζεσαι.»,μου απάντησε ψιθυριστά και συνέχισε να με χαϊδεύει κοιτωντας με στα μάτια.
-«Που είναι ο Τόμι;»,τον ρώτησα χαμογελώντας ελπίζοντας να μου πει ότι είναι μέσα στο δωμάτιο του ή κάτι τελοσπαντων που να μου δώσει να καταλάβω ότι είναι καλά.
Αυτός,όμως,δεν μου απαντούσε.Αντιθετως,συνέχισε να με χαϊδεύει.
-«Απάντησε μου!»,ουρλιαξα έτοιμη να δακρύσω,αλλά αυτός με έχωσε με δύναμη στην αγκαλιά του κάνοντας το κεφάλι μου να συγκρουστεί με το στέρνο του.Η καρδιά του χτυπούσε δυνατα.
«Πες μου ότι είναι καλά.Πες μου ότι είναι μέσα και παίζει με τα κουκλάκια του.Πες μου ότι ήταν ένα όνειρο και ότι μου κάνετε πλάκα.Απλα πες του μου και δεν θα σου κρατήσω κακία,αρκεί να μου πεις ότι είναι καλά!»,ούρλιαζα και χτυπούσα με τα χέρια μου το στέρνο του προσπαθώντας να βγω από την αγκαλιά του.Παραλληλα,ένας χείμαρρος δακρύων άρχισε να τρέχει από τα μάτια μου.
Αυτός με κρατούσε τόσο σφιχτά και δεν μπορούσα να απελευθερωθω από τα χέρια του.
Μετα από λίγα λεπτα, οι δυναμεις μου είχαν εξαντληθεί και πλέον σταμάτησα να τον χτυπάω και έκλαιγα χωρίς σταματημό.
-«Θα στον φερω πίσω.Το υπόσχομαι.»,μου ψιθύρισε.
«Μην κλαις.Δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι.»,συνέχισε αυτός.
Εγω σηκώθηκα με φορα από την αγκαλιά του πετώντας τα σκεπάσματα.
-«Θα μου τον φέρεις πίσω;;Εσυ δεν είσαι ικανός ούτε μια οικογένεια να κρατήσεις και θα μπορέσεις να μου φέρεις πίσω τον Τόμι;»,τον ρώτησα φωνάζοντας.Ειμαι σίγουρη ότι με άκουσε όλο το τετράγωνο.
Αυτός φάνηκε να εξοργίζεται από αυτά που μόλις είχα ξεστομίσει.
-«Δεν έχεις κανενα δικαίωμα να μου μιλάς με αυτόν τον τρόπο.Και μόνο που βρίσκομαι εδώ και σου υπόσχομαι ότι θα σου φερω πίσω το παιδι κάποιου αλλου, νομίζω πρέπει να το εκτιμήσεις.»,φώναξε αυτός και με πλησίασε.
YOU ARE READING
When You Hate Him,You Love Him? #rbc #BB2k19
Romance{Book 1}. -«Τον μισω.Τον μισώ όπως μισεί ο άνθρωπος τον ήλιο όταν ξυπνάει και τον χτυπάει στα μάτια.Οπως το χιόνι μισεί την ζέστη.Οπως ο σκύλος μισεί την αδιαφορία.Όπως το σκοτάδι μισεί το φως.Ολο αυτό που νιώθω για αυτόν είναι μίσος!» Ίρις: Ένα κορ...