(τα ρούχα που φοράει η Ιρις σε αυτό το κεφάλαιο.❤️)
-«Ιρις.Ιρις.Ξυπνα.»,μου ψιθύριζε μια φωνή,την οποία ακόμα δεν είχα προλάβει να αναγνωρίσω.
Τυλίχθηκα περισσότερο με την κουβέρτα μου.
-«Λίγα λεπτα ακόμα.»,μουγκρισα και γύρισα από την άλλη.
-«Αυτό το πράγμα που δεν μπορώ να σε σηκώσω με τίποτα ρε παιδι μου..»,φώναξε γελωντας και πλέον κατάλαβα ότι ήταν η Αμέλια.
-«Γιατί θες τόσο πολύ να σηκωθώ;»,την ρώτησα μέσα από τον ύπνο μου.
-«Γιατί...Απλά θέλω να σηκωθείς γιατί βαριέμαι να ειμαι μόνη μου.Θα έρθει και ο Σταύρος σε λίγο.»,μου είπε.Το αναγνωρίζω αυτό στην φωνή της.Ειναι απογοήτευση.Αμεσως σηκώθηκα και την κοίταξα εξονυχιστικά.Αυτη με κοίταξε με απορία.
-«Τι έχει συμβεί;»,την ρώτησα.
-«Ο Μιχάλης..»,ξεκίνησε να λέει.
-«Τι έκανε;»,την ρώτησα με περιέργεια.
-«Απλά...Τον τελευταίο καιρό συμπεριφέρεται περίεργα.Ενω τον βλέπω πως με κοιτάζει και ότι του αρέσει να είναι μαζί μου,ακόμα δεν μου ζήτησε να γίνω το κορίτσι του.Μηπως τον έχω παρεξηγήσει;Μήπως κάνω λάθος;»,με ρώτησε και άρχισε να παίζει με την άκρη της κουβέρτας μου που την είχε στα χέρια της.
-«Επειδή έχω δει και εγω τον τρόπο που σε κοιτάζει δεν νομίζω να κάνουμε και οι δυο λάθος.Μπορει απλά να θέλει λίγο χρόνο.»,της είπα πιάνοντας της το χέρι.
«Θα πάρει την σωστή απόφαση στο τέλος.Να με θυμηθείς.»,της είπα και αυτή γέλασε.Ετσι θέλω να την βλέπω.Χαμογελαστη!
-«Μπορεί να μην ειμαι εγω η σωστή επιλογή του.»,μου εξομολογήθηκε και ξάπλωσε πίσω κοιτωντας το ταβάνι.
-«Και ποια θα είναι;Ολες αυτές που του κολλάνε μόνο και μόνο για να έχουν μια νύχτα μαζί του;Εσυ και ταπεινή είσαι και μετρημένη είσαι σε σχέση με αυτές.Μαντεψε ποια νικάει!»,της είπα κοιτωντας την γεμάτη νόημα.
Αυτή ορμηξε και με αγκάλιασε με αποτέλεμα να πέσουμε πίσω.
-«Τι κανεις,τρελη;»,την ρώτησα γελωντας.
-«Κάθε φορά μου επιβεβαιώνεις ποσό τυχερή ειμαι που σε έχω για κολλητή μου.»,μου είπε και εγω της χαμογελασα.
-«Ωχου φτάνουν τα γλυκανάλατα τώρα.»,της είπα έτοιμη να κλάψω και της χτύπησα τον ώμο για να σηκωθεί από πάνω μου.Αυτη σηκώθηκε και έπειτα βγήκαμε έξω,αφού φυσικά είχα φτιαχτεί λίγο καθώς ήμουν μετά από τον ύπνο.
YOU ARE READING
When You Hate Him,You Love Him? #rbc #BB2k19
Romance{Book 1}. -«Τον μισω.Τον μισώ όπως μισεί ο άνθρωπος τον ήλιο όταν ξυπνάει και τον χτυπάει στα μάτια.Οπως το χιόνι μισεί την ζέστη.Οπως ο σκύλος μισεί την αδιαφορία.Όπως το σκοτάδι μισεί το φως.Ολο αυτό που νιώθω για αυτόν είναι μίσος!» Ίρις: Ένα κορ...