TWENTY THREE.

1K 98 50
                                    

-«Αφήστε με!»,τους παρακαλούσα καθώς με τραβούσαν από το χέρι δυνατα,βγάζοντας με από το βανακι.

-«Κάτσε ήρεμα!»,φώναξε ένας και με έσπρωχνε από πίσω.

-«Μα,που με πάτε;Σας παρακαλώ, αφήστε με.»,τους έλεγα ξανα και ξανα,όμως αυτοί δεν έδειχναν να συγκινούνταν καθόλου.

Ξαφνικά,με πέταξαν σε ένα θεοσκότεινο κλουβί.Σαν μια μικρή φυλακή.

Μόλις κοίταξα μπροστά μου,σοκαρίστηκα από αυτό που έβλεπα.



Άρης POV. (Δεν το περιμένετε έτσι;😜Και πολλα ακόμα δεν θα περιμένετε στην συνέχεια😏👌🏻)



Πέταξα την κουκούλα στο πάτωμα της αποθήκης και κοπάνησα την πόρτα στο πέρασμα μου.

-«Ηρέμησε,Άρη.»,είπε η Ρόουζ και κάθισε κουρασμένη στον καναπέ.

-«Να ηρεμήσω;Πως μου λες να ηρεμήσω;Έχεις ιδεα τι συνέβη μόλις;Η Ιρις είναι στα χέρια εγκληματιών και μου λες να ηρεμήσω;»,την ρώτησα έξαλλος. «ΓΑΜΩΤΟ!»,ούρλιαξα και πήρα ένα βάζο σπάζοντας το.Τα παιδιά αναπηδησαν από τον ήχο.

-«Θα την πάρουμε πίσω.»,με καθησύχασε ο Κρις. «Και τον Τζακ επίσης.»

-«Πως;Μου λες;Πως;Μπορεί να έχουν σε διαφορετικά μέρη τον καθένα τους.»,είπα ξεφυσώντας και κοίταξα το ταβάνι.

-«Αποκλείεται.Για τους ίδιους εγκληματίες που ξέρουμε όλοι μιλάμε.»,είπε ο Τζοναθαν.

-«Αυτοί οι εγκληματίες που υποτιμάτε μας έστησαν παγίδα.»,είπε η Μαγκυ κλαίγοντας και την πήρε στην αγκαλιά του ο Μαρκ.

-«Και έπρεπε να την ακουσω.»,πρόσθεσα στα λόγια της Μαγκυς εστιάζοντας το βλέμμα μου στο κενό.

-«Τι εννοείς;»,ρώτησε η Ελβιρα.

-«Με προειδοποίησε,γαμωτο!Διαισθανθηκε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.Και εγω αντί να την ακουσω,συνέχισα να προχωράω!»,φώναξα και κάλυψα το πρόσωπο μου με τα χέρια μου.

-«Όλοι φταίμε που δεν το καταλάβαμε νωρίς.Τωρα θα είχαμε την Ιρις στα χέρια μας.»,συμπλήρωσε ο Στήβεν.

-«Εγω φταίω περισσότερο!»,είπα στην συνέχεια.

-«Σταματα να κατηγορείς τον εαυτό σου για όλα!Μια με την αδερφή σου και μια τώρα αυτό.Ειπαμε δεν φταις εσυ!Θα μπορούσαμε όλοι να το είχαμε συνειδητοποιήσει νωρίτερα και τώρα να ήταν η Ιρις μαζί μας.»,είπε ο Μαρκ.

When You Hate Him,You Love Him? #rbc #BB2k19Where stories live. Discover now